Внутрішнє перелінкування розділів сайту: покращуємо позиції

Чому це важливо

Перелінковка дозволяє отримати додатковий трафік на сайт за рахунок поліпшення позицій сайту по великим групам низькочастотних запитів (long-tail-запит; вузькоспеціалізований запит, що максимально характеризує потребу відвідувача), а також підвищити позиції середньочастотних (досить популярні слова та словосполучення, які задаються у пошуку, наприклад : "монітори Samsung" або "робота Київ") і високочастотних запитів (дуже часто задаються запити пошуковій системі, наприклад: «спорт», «авто», «робота», «монітори»).

Одним з факторів релевантності сторінок за запитом є статична вага сторінки, яка тим більше, чим більша кількість посилань веде на цю сторінку, у тому числі і з внутрішніх сторінок сайту. Крім того, якщо текст запиту в пошуковій системі міститься в тексті (анкорі) гіперпосилання, яке веде на сторінку, то це дає додатковий плюс в ранжуванні цієї сторінки за запитом.

 

Яким чином зробити перелінковку?

Перелінковка генерується автоматично, оскільки якщо на вашому сайті більше 200 сторінок, робити її вручну надто витратно за часом.

Для кожного типу сайтів необхідно застосовувати різні види перелінковки. Ми розглянемо 2 основних способи - для контентного сайту і для інтернет-магазину.

Для початку розглянемо перелінковку для контентного сайту - проекту, що містить величезну кількість сторінок з корисним текстовим змістом (наприклад, новинні сайти, форуми, нестандартні проекти).

Алгоритм перелінковки контентних проектів

Загальні правила:

  • На одну і ту ж сторінку - не більше 1 посилання.

  • Посилання розташовується тільки в контенті сторінки (якщо це новини, то в тексті новини).

  • На сторінці - не більше 1 посилання на 500 символів тексту (якщо стаття обсягом 1 тис. Символів, для неї не рекомендується робити більше 2 посилань).

Важливо пам'ятати, що даний тип перелінковки генерується тільки в контенті сторінки. Приклад реалізації:

ris

Мал. 1 Приклад контекстної перелінковки в тексті статті. Жовтим виділені внутрішні посилання

Розглянемо алгоритм генерації, застосований для новинного сайту, який містить велику кількість сторінок, наприклад, 50000.

Насамперед необхідно написати для вашої CMS-системи автоматичний модуль, який і проведе перелінковку. Деякі CMS вже містять вбудовані можливості перелінковки сторінок, уточнюйте у розробника.

У модулі ми задаємо ключові слова і цільову URL-адресу посилання. Приклад:

  • Новини – http://site.ru/
  • Новини Києва – http://site.ru/kiev/
  • Автоновини – http://site.ru/avto/

Також до кожного ключового слову необхідно вказати словоформи:

  • Новини - новина.

  • Новини Києва - новини в Києві, Київські новини, новини Київські і т.д.

  • Авто - автомобільні новини, новини про автомобілі та т.д.

Чим більше у ключового слова словоформ, тим більше варіацій посилань можна розмістити.

Ключові слова в модулі розставлені за пріоритетами. Виглядає це так (для прикладу ми взяли 2 ключових слова - «Новини» і «Новини Києва»):

Пріоритет Ключове слово Анкори (словоформи)    URL
1 Новости Новини http://site.ru/
2   Новина http://site.ru/
3 Новини Києва Новини Києва http://site.ru/kiev/
4   новини київські  http://site.ru/kiev/
5   новина в Києві http://site.ru/kiev/
6   київські новини http://site.ru/kiev/

Модуль сканує контент (виключаючи такі елементи, як меню і статичні блоки) і формує посилання з урахуванням пріоритету ключових запитів.

Важливо, щоб кожна нова сторінка, опублікована на сайті, проходила сканування модуля і потрапляла в індекс пошукових систем вже з посиланням.

Алгоритм перелінковки інтернет-магазинів

Загальні правила:

  • URL-адреса посилання повинна відповідати контент-змісту сторінки, де перебуває користувач (тобто, якщо користувач знаходиться в розділі телефонів, то і пропонувати йому необхідно телефони);
  • Рекомендується розміщувати не більше 5-ти посилань на сторінці

Приклад. Інтернет-магазин продає мобільні телефони. Припустимо, в розділі «Телефони» у нас 100 одиниць товару. Для кожної моделі телефону ми можемо розмістити по 5 посилань на інші телефони. У підсумку вийде, що кожен мобільний телефон матиме 5 зворотних внутрішніх посилань.

Як це виглядає на практиці?

ris2

Мал. 2 Приклад перелінковки для інтернет-магазину

Для даної реалізації необхідно також писати модуль (або застосовувати вже створені модулі).

Програмному модулю необхідно вказувати розділ, в якому буде перелінковка, а також анкор посилання, картинку і URL-адресу моделі:

Розділ Картинка Ключове слово URL
Мобільні телефони http://site.ru/mobi/blackberry/Q10_black.jpg Blackberry Q10 Black http://site.ru/blackberry/Q10black

Висновки

Реалізація внутрішньої перелінковки сторінок дозволить вам не тільки підвищити «вагу» сторінки і залучити додаткових відвідувачів, але й вирішити питання зручності вибору товару, поліпшити показники поведінки користувача на сайті, його час знаходження. Наслідком такої реалізації будуть додаткові цільові користувачі сайту, поліпшення видачі сайту в топ 10 пошукових систем, підвищення продажів.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу