«ВКонтакте» запустив новий формат оголошень – приховані пости

1270x660___novosti_9_syentyabrya 

«ВКонтакте» продовжує монетизуватися. На початку вересня в офіційному пабліку цієї соцмережі було оголошено про запуск нового формату рекламних оголошень. 

Формат просування постів ВКонтакте був доступний вже більше року. Величезне охоплення аудиторії у даній соцмережі, а також можливість додати до посту практично будь-який медійний контент робили його універсальним інструментом інтернет-маркетингу. Анонсований на початку місяця формат прихованих постів є його покращеною версією, яка вирішила відразу кілька глобальних проблем. Він значно спрощує оцінку роботи рекламних кампаній для таргетологов.

Тобто, раніше пост бачили і учасники спільноти, і старгетована аудиторія. В результаті, після запуску такого поста у просування, дані щодо користувачів надходили до Google Analytics єдиним потоком. У цьому ж випадку реферальний трафік не змішується із платним. Також зникає необхідність засмічувати своє співтовариство постами, що призначені тільки для рекламних цілей і вибиваються із загального контент-плану.

Використовуючи новий рекламний формат, вдавалося досягнути досить високого значення CTR – 2,5% і 7,5% – на інтереси і ретаргетінг відповідно. Формат доступний тільки по оплаті за покази, вартість за 1000 показів ≈ 0,45 $. При цьому існує можливість задавати частоту відображення оголошення одному користувачеві. Один прихований пост можна використовувати тільки в одному рекламному оголошенні.

Представники ВКонтакте також анонсували ряд нововведень на основі даного формату: будуть додані кнопки для зв'язку з компанією прямо з оголошення, більш точний геолокаційні таргетинг, а також можливості створення подібної аудиторії (look-alike).

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу