Вихідні посилання — частина стратегії SEO

Вихідні посилання

Єдиними "людьми", які повною мірою знають критерії ранжирування, є самі пошукові машини, і вони ретельно охороняють свої алгоритми. І тим не менше, керуючись накопиченим досвідом і спираючись на здоровий глузд, SEO-фахівець може підвищити позиції проекту в пошуковій видачі. Додатковий механізм, за допомогою якого можна проводити якісну оптимізацію ресурсу, - вихідні посилання.

Такі показники сайту, як тІЦ, PR, побудова посилального профілю, завжди викликали великі дискусії, при цьому акцент незмінно робився на отриманні якісної посилальної маси. І з цим складно не погодитися. Але вихідні посилання також можна використовувати як частину стратегії SEO. Встановлюючи релевантні посилання на зовнішнє джерело, ви додаєте вагу і підвищуєте релевантність власного контенту. Нерідко оптимізатори уникають вихідних посилань, побоюючись передачі ваги стороннім ресурсам, вважаючи, що чим вище PR або тІЦ, тим краще сайт ранжується в пошуковій видачі. Але PR і тІЦ НЕ служать визначальними факторами в алгоритмах пошуку. Так навіщо ж надмірно турбуватися про вихідні посилання?

Зміст і релевантність повинні бути основним завданням!

У ПС Google і Yandex, завжди буде «на чолі кута» релевантність і якість контенту сайту. Тому переконайтеся, що всі ваші вихідні посилання також ведуть на "гідні" ресурси. Хороший спосіб визначити якість вихідної посилання - перевірити, займають чи сайти-акцептори високі позиції в пошуковій видачі. Було б справедливим зазначити, що такі сайти повинні бути авторитетними в конкретній тематиці, але при цьому не потрібно формувати пряму конкуренцію вашому бізнесу, тобто посилання не повинні відводити ваших відвідувачів до конкурентів. Встановлюючи релевантні вихідні посилання, ви піклуєтеся про користувачів, допомагаючи їм отримати максимально повну інформацію.

Приклад корисного вихідного посилання

Ви прагнете зайняти хороші позиції в пошуковій видачі за запитом «іонізатори» і ставите посилання на сторонній ресурс з текстом посилання «іонізатори». Цілком очевидно, що це не кращий варіант. У даному випадку можна проявити трохи творчості. Так, наприклад, можна використовувати текст «санітарні норми іонізації повітря» і послатися на відповідний експертний ресурс. Це буде масштабувати ваш сайт, дозволить користувачеві отримати більш широкий спектр інформації і позначить корисність ресурсу в «очах» пошукових систем. На підтвердження спроможності останнього, можна навести фразу, яку сформулював Метт Каттс: «Google не довіряє спамним сайтам або поганому оточенню, але в той же час частини нашої системи стимулюють (винагороджують) посилання на хороші сайти» (ориг. "In the same way that Google trusts sites less when they link to spammy sites or bad neighborhoods, parts of our system encourage links to good sites. ").

Вихідні посилання на головній сторінці

Як правило, будь-які вихідні посилання на головній сторінці повинні бути зведені до мінімуму. У добре спроектованому веб-сайті не повинно бути на головній сторінці такого контенту, який потребував би вихідні посилання. При необхідності вихідні посилання можна встановити в футері (нижній частині сторінки) - це нічого не коштуватиме для вашого бізнесу.

Кілька рекомендацій по вихідним посиланням

  • У вихідні посилання можна прописувати параметр target = "_ blank" (див. Мал.1A), тоді зовнішнє джерело буде відкриватися в новому вікні. Завдяки цьому після ознайомлення з додатковою інформацією користувач легко може повернутися до минулого вікна;

  • Для зручності користувача можна додавати візуальні маркери: іконки, зображення і значки, які позначають зовнішнє посилання (див. Мал.1B);

  • Не блокуйте якісні вихідні посилання в noindex і nofollow.

ris-1_ishod

Мал. 1 a - параметр _blank в коді сторінки; b - візуальні маркери посилань

 

Вихідні посилання, яких варто уникати

  • Неконтрольовані посилання (генеруються користувачами) можуть перетворити сайт в посилальну ферму, в результаті чого до нього можуть бути застосовані санкції пошукових систем;

  • рекламні посилання (до таких посиланнях негативно ставляться не тільки пошукові системи, але і користувачі);

  • посилання на сайти з ознаками  пошукового спама.

Висновки

Зосередьтеся на зручності та корисності контенту для користувача, встановлюйте посилання тільки на якісні сторонні ресурси, але при цьому дотримуйте баланс в їх кількості, керуючись здоровим глуздом. Пошукові системи це також оцінять. Якщо посилання може бути корисним для відвідувача і підвищує цінність вашого контенту - встановіть його. Робіть свій сайт масштабованим. Не посилайтеся на неперевірені ресурси, схильні до розміщення спам-контенту. Ну і звичайно, всі посилання повинні бути робочими, тобто вказувати на існуючий сайт або ж його сторінку.

Застосовуючи дані рекомендації на практиці, ви додасте кілька додаткових балів до загальної стратегії розвитку власного ресурсу, націленої на довгостроковий результат.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу