В Україні тестують shopping-теги в Instagram

Shopping-теги дозволяють онлайн-магазинам додавати мітки з цінами на фото, які вони публікують в своїх Instagram-акаунтах. Натиснувши на такий тег, користувач переходить на окрему сторінку з описом товару, де може подивитися подібні пропозиції у продавця і перейти безпосередньо на сайт для здійснення покупки.

Функція Instagram Shopping майже рік тому запустилася в США, а з березня 2018 стала доступною ще в 44 країнах. Україна в цьому списку офіційно поки немає, але незабаром ситуація може змінитися - теги вже тестуються в акаунтах деяких великих онлайн-магазинів.

шоппинг тэги instagram

З 17 вересня в Instagram стало доступним додавання shopping tags в сторіз. Схоже, і ця функція скоро стане доступною для акаунтів українського онлайн-рітейлу. У свою чергу, це відкриє нові можливості для просування бізнесу методами SMM.

 

Детальніше про це, як розвивати свій ecommerce-проект шляхом продажу через Instagram, читайте в нашій попередній статті.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу