У продажах працює не «воронка», а «відро»

Сьогодні в Promodo пройшла лекція Олексія Філановського, СМО компанії «Фокстрот», і в минулому - маркетинг-директора Prom.ua. Він розповідав про еволюцію ecommerce-моделей, динаміці продажів і презентував свій magnum opus Головна маркетингова книга, яка вийшла в 2018 році

Базуючись на дослідженнях ринку, Олексій Філановський розповідав про причини і послідовності, з якою «вистрілювали» різні ніші українського онлайн-бізнесу. Він докладно розглянув різницю між закордонним і вітчизняним ecommerce-ринками, виділив ключові проблеми та можливі варіанти розвитку існуючих моделей рітейлу.

Він зазначив, що зараз конкуренція в онлайні розгортається в основному між Класифайди і маркетплейсамі. Бренди ж борються між собою не за установки додатків користувачами, а за їх щоденне використання.

Український ритейл продовжує розвиватися прискореними темпами. При цьому, масштабуючи власний бізнес, компанії змушені вирішувати ряд проблем:

1. необхідність заморожувати великий обсяг оборотних коштів;

2. прискорення операційних процесів зі збільшенням числа клієнтів;

3. пошук, найм, навчання і розвиток більшої кількості співробітників;

4. зростання замовлень і підтримка SLA-угод (Service Level Agreement).

Особливу увагу Олексій Філановський приділив специфіці онлайн-поведінки українського споживача в рамках руху клієнта до покупки (customer decision journey). Протягом цього шляху покупець проходить довгий ланцюжок торкань з брендом або рітейлером. При цьому, за його словами, класичне уявлення про вороку продажів вже не працює. Куди більше значення має мультиканального: клієнт робить вибір в інтернет-магазині, а саму покупку здійснює вже в офлайні.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу