В adwords з'явилася підтримка логічних операторів if

GoogleAdWords додав новий модифікатор IF в рекламні оголошення. Нова опція дозволить змінювати оголошення в режимі реального часу і персоналізувати їх в залежності від девайсу користувача і списків ремаркетинга.

screenshot_(1)

Використання операторів IF в оголошеннях однозначно надасть позитивний вплив на клікабельність (CTR) і показник якості оголошень, так як вони стануть іще більш релеванті запитам користувачів. Новий модифікатор підійде великій кількості типів проектів і ринкових ніш.

Застосовувати оператор IF варто, але тільки попередньо продумавши механіку показу в залежності від сегмента користувача. Наприклад, показувати повідомлення про акції, розпродажі і про програми лояльності тим користувачам, які вже були на сайті і є наявні в одному зі списків ремаркетингу. Якщо ж користувач не відвідував сайт, він побачить оголошення з текстом по замовчуванню, який задається в налаштуваннях рекламного оголошення.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу