Тренди реклами в facebook: прогноз на 2017 рік

2016 рік дав маркетологам і онлайн-бізнесу багато інформації для роздумів. Прийшов час переглянути тенденції, які прогнозувалися нами на 2016 рік і виступити з новими прогнозами. 

В 2016 році збільшилась кількість рекламодавців, при цьому, щоб заставити свою рекламу працювати, вони вимушені біли витрачати більше. Використання реклами "карусельного формату" підвищило її актуальність і допомогло підприємствам достукатися до своєї цільової аудиторії. Мобільний тренд також зрозумілий: 56% користувачів Facebook заходять в соціальні мережі тільки з мобільних пристроїв. Вони проглядають рекламні картинки, відеорекламу, читають пости.  

Отже, що варто очікувати від Facebook'у в 2017 році?  

Тенденція 1. Збільшення кількості рекламодавців

На даний момент існує близько 50 млн активних сторінок малих підприємств. 3 мільйони з них являються також активними рекламодавцями. Повідомляється про 2,5 мільйони коментарів, зроблених на цих сторінках за місяць.

Сьогодні реклама в соціальних мережах дає кращі результати, чим телевізійні кампанії, тому маркетологи все частіше використовують соціальні мережі. І по цьому показнику Facebook випереджає інші соціальні мережі зі значним відривом.

Примітки: В деяких відгалуженнях реклама в соціальних мережах до цих пір являється ефективною тільки в комбінації з іншими каналами, особливо з телевізійною рекламою. 81% маркетологів в 2016 році поєднували свою активність в соціальних мережах з роботою в інших напрямках. 

Тенденція 2. Ріст мобільного сегменту

Користувачі все більше і більше віддають перевагу мобільним пристроям. По даним Socialbakers, 90% користувачів платформи заходять на неї з мобільних пристроїв, а 50 % являються виключно користувачами мобільної версії. 

Так як реклама в мобайлі принесла Facebook 84% його рекламного прибутку, можна зробити висновки, що компанія буде приділяти все більше уваги опціям мобільної реклами. Наприклад, створені "каруселі" в мобільній стрічці новин Facebook. 

Так, в 2017 році все більше користувачів перемістилися в мобільний сегмент. Але в порівнянні з минулими роками ріст цього показника сповільнився. 

Тенденція 3. Ріст ефективності маркетингових кампаній

Дослідження показало: 46% маркетологів відмічають, що їх зусилля на Facebook'ці мають результати. Але практично третина респондентів не може з впевненістю сказати: "Мій маркетинг у Facebook ефективний".

Недавно Facebook анонсував обновлення метрик і звітностей, щоб допомогти партнерам компанії розвивати бізнес. Маркетологи отримають більше інструментів для вимірювання ефективності їх кампаній, включаючи описові імена, уточнені розрахунки, більш точні визначення і кращу категоризацію.

Платформа продовжує завойовувати довіру малих підприємств, ставлячи перед собою ціль зробити роботу маркетологів простішою і ефективнішою. 

 Тенденція 4. Ріст популярності прямих відеоефірів

В 2016 році користувачі дивилися 4 млрд відео за день. При цьому достатньо логічно, що 73% маркетологів планують в 2017 році збільшити використання відео. Сьогодні на Facebook'ці – 100 мільйонів годин переглядів відео щоденно. Після запуску функції прямих відеоефірів Facebook готовий задовольняти потреби маркетологів, які планують розширювати свою діяльність в цьому сегменті. 

Практично 50% маркетологів планують використання сервісів прямих відеоефірів, включаючи Facebook Live. Ще 50% хочуть дізнатися більше про цю функцію. Таким чином, прямі відеоефіри стають мейнстрімом. 

Блогери признають, що аудиторія коментує відео на Facebook Live'і в 10 разів інтенсивніше, чим інші відео. Запрошувати друзів, відповідати на питання в один момент і бачити себе на карті прямих ефірів Facebook'у – це круто.

Ще одна особливість: учасники будь-яких заходів люблять організовувати трансляцію в прямому ефірі. В 2017 році підприємствам електронної комерції потрібно буде обов'язково створювати для своїх теперішніх і потенційних клієнтів відеоконтент. 

Тенденція 5. Facebook все частіше буде використовуватся як пошукова система

Facebook трансформується в величезне джерело інформації про товари і послуги – 2 мільярди пошукових запитів з 2,5 трильйонів щодня. Сьогодні на Facebook'ці просувають свої повідомлення 75% брендів. Дякуючи цього ще більше користувачів будуть регулярно взаємодіяти з брендами.

В червні Facebook анонсував появу сервісу Deep Text – системи штучного інтелекту, основаного на нейронних мережах і здатного до розпізнавання значення цілих текстів, розміщених на платформі.

Хуссейн Механна, директор команди розробників Facebook, заявила в своєму інтерв'ю виданню Quartz: "Ми плануємо використовувати Deep Text для категоризації контенту в Facebook'ці, полегшення пошуку і доставки користувачам правильного контенту".

Об'єм інформації, в якому користувачі хочуть щось знайти. постійно росте, тому Facebook буду постійно вдосконалювати механізми відкорковування і індексикації всієї інформації, завантаженої на платформу. На даний момент деякі чат-боти в сервісі повідомлень здатні зрозуміти прості запити (наприклад, виклик таксі).

Тенденція 6. Чат-боти навчаться вирішувати більше задач

Чат-боти сервісу повідомлень Facebook стають все більш продвинутими і корисними. Подивіться на прекрасні приклади ботів для електронної комерції, які розглядалися журналом Forbes. Одні можуть розміщувати замовлення і робити покупки, а інші – забезпечувати інформаційну підтримку.

Facebook також надає доступ в сервісі повідомлень і стрічці новин до моментальних ігор. Користувачам не потрібно встановлювати нові додатки. Вони можуть грати, проглядати таблиці лідерів і очки в сервісі повідомлень. Схоже, ця можливість буде широко використовуватися рекламодавцями, які вдаються до просування через ігри.

Сьогодні ботів як і раніше важко знайти, тому що велика кількість з них не відображаються у пошуку і погано працюють. По повідомленням Digital Trends, з квітня 2016 року, коли програма почала роботу, було створено приблизно 30 000 чат-ботів і планується подальший ріст їх числа. 

Тенденція 7. Продавці і покупці на Facebook'ці отримають більше можливостей

Facebook вагомо полегшив контакти малого і середнього бізнесу з клієнтами. Ідея була проста: створити в Мережі місце, де можна було б комфортно продавати і купляти. Тому на початку жовтня 2016 року компанія представила сервіс Marketplace.

Хоча Marketplace не полегшує процес оплати й доставки, користувачі можуть розміщувати там свої товари всього за допомогою декількох кліків. Платформа працює в 4х країнах, і в 2017 році це число збільшиться. В найближчому майбутньому вона однозначно буде розширюватися. 

Тенденція 8. Тестування в Facebook'ці стає легше і ще більше збільшить ефективність рекламних кампаній

Програма Split Testing доступна з 22 жовтня 2016 року. Тепер ви можете перевіряти свої рекламні гіпотези шляхом розділення аудиторії на контрольні та випробувальні групи. Ця функція доступна через API. Ви можете автоматизувати розділення аудиторії та побачити, що працює, а що ні. Facebook пропонує протестувати типи аудиторії, місця розміщення реклами, різний рекламний креатив, методи оптимізації доставки, бюджету та інших змінних.

Очевидні переваги спліт-тестування API: 

  • Менші витрати часу та зусиль на фрагментацію аудиторії. Процес автоматизований.
  • Відсутність дублювання сегментів. Система перевіряє наявність дублювання в створених аудиторіях.
  • Різноманітність змінних для тестування. Можна зосередитися на більш важливому для вас аспекті.
  • Легкий самостійних запуск тестових кампаній без клопітливих ручних налаштувань.

В 2017 році компанії будуть вдосконалювати свої рекламні стратегії і оптимізувати бюджети, а відповідно, впроваджувати спліт-тестування, щоб зрозуміти, які стратегії найбільш ефективні. Перед початком експерименту пересвідчіться, що ви вивчили обмеження тестування, визначили ключеві показники ефективності й відмасштабували результати так, щоб обидві групи, які випробовуються могли бути порівняні. 

Роблячи висновки

Якщо ви ще не почали рекламувати свої товари й послуги в Facebook'ці, пора задуматися над цим. По даним рейтингу Alexa, Facebook являється третім по відвідуваності сайтом в світі. По даним компанії, вона також являється найбільш крупною соціальною мережею з більш ніж 1,7 млрд активних користувачів щомісячно і більш ніж 1,1 млрд щоденно.

Facebook зостається важливою соціальною мережею маркетологів. Його обирають 55% спеціалістів галузі, і, скоріше за все, в кінці 2017 року Facebook буде лідирувати як і раніше.

Ігнорувати тенденції розвитку майбутнього небезпечно. Окремі інструменти онлайн маркетингу стають все популярнішими, так як серед рекламодавців конкуренція неминуча. Можливість дізнаватися більше, підготовка до використання доступних інструментів належним чином і в потрібний момент – всі ці фактори впливають на успіх в рекламі, а відповідно, й на продажі. Тому інтегруйте найкращі інструменти, щоб в 2017 році допомогти своїй компанії досягти намічених цілей.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу