Створення фіда динамічного ремаркетингу

original_screen-24

Динамічний ремаркетинг дозволяє налаштовувати банерну рекламу для користувачів, які вже відвідували сайт і переглядали товари. Такий вид реклами привертає в інтернет-магазин найбільш релевантний трафік, поступово скорочуючи обсяг рекламного бюджету. Відвідувач здійснює покупку за меншу кількість кроків, і знижується ймовірність того, що він покине сайт. Одночасно зростають і шанси його конверсії в постійного покупця.

За цим посиланням доступна для скачування докладна інструкція по налаштуванню товарного фіда для GoogleAdWords на основі товарного вивантаження в XML-форматі. На перший погляд цей метод апдейта рекламних кампаній виглядає складно. Але, витративши пару годин, щоб розібратися з ними, ви заощадите час згодом, при запуску кампаній динамічного ремаркетингу в GoogleAdWords.

 

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу