Раніше фахівцям з контекстної реклами для створення великого списку аудиторій ремаркетингу потрібно було чимало часу. Після виходу оновлень в Management Analytics API для Google Analytics ситуація змінилася. Функція API дозволяє автоматизувати цей процес.
Наприклад, за допомогою скрипту, який для створення аудиторій використовує дані з файлу Google Spreadsheet. Він дозволяє створювати сотні аудиторій ремаркетингу, враховуючи період збору аудиторії і сторінки сайту, які користувачі відвідують. Він використовує прямі запити до Google Analytics.
6 кроків до створення аудиторій
1. В AdWords в розділі «Скрипти» активуйте Analytics в розширеному API.
2. Активуйте Analytics в консолі розробника через посилання, що зазначене в логах скрипту або в «Розширених API».
3. Підготуйте файл Google Spreadsheet за прикладом.
4. Внесіть дані про акаунти Google Analytics і Google AdWords.
var settings = {'linkedView':"ХХХХХХХХ", // ID Представлення Analytics
'linkedAccountId':"XXX-XXX-XXXX", // ID AdWords
'accountId':'XXXXXXX', // ID Акаунта Analytics
'propertyID':'UA-XXXXXXX-X'}; // ID Ресурсу Analytics
5.Використовуйте Account Explorer для визначення ID Analytics.
6. У рядку var spreadsheet = SpreadsheetApp.openByUrl('https://goo.gl/4ZAb7Z') замість посилання впишіть URL вашої таблиці.
function main() {
var settings = {'linkedView':"XXXXXXXX",
'linkedAccountId':"XXX-XXX-XXXX",
'accountId':'XXXXXXX',
'propertyID':'UA-XXXXXXX-X'};
var spreadsheet = SpreadsheetApp.openByUrl('https://goo.gl/4ZAb7Z');
var sheet = spreadsheet.getSheetByName('Sheet1');
var range = sheet.getRange(1, 2, sheet.getLastRow(), 3);
var values = range.getValues();
Logger.log(values.length);
for(var i = 0; i < values.length; i++) {
var name = values[i][0];
var categoryUrl = values[i][1];
var duration = values[i][2];
try {
var newAudience = Analytics.Management.RemarketingAudience.insert(
{
'name': name,
'linkedViews': [settings.linkedView],
'linkedAdAccounts': [{
'type': 'ADWORDS_LINKS',
'linkedAccountId': settings.linkedAccountId,
}],
'audienceType': 'SIMPLE',
'audienceDefinition': {
'includeConditions': {
'daysToLookBack': 7,
'segment': 'sessions::condition::ga:pagePath=@' + categoryUrl,
'membershipDurationDays': duration,
'isSmartList': false
}
}
},
settings.accountId,
settings.propertyID);
Logger.log(i + ' Аудитория ' + name + ' создана');
} catch (e) {
Logger.log(e);
}
};
}
Після запуску скрипта ми отримаємо готовий список аудиторій, які можна використовувати для ремаркетингу AdWords (список буде імпортовано в рекламну систему)
Створення більш складних аудиторій
Скрипт простий, він дозволяє створювати аудиторії відвідувачів, які провели зазначену кількість хвилин на певній сторінці сайту. Для більш складних аудиторій необхідно створювати сегменти з використанням умов. Більш детальну інформацію щодо цієї можливості можна знайти в описі сегментів у довідці Query Explorer.
Детальніше на ppc.world