Створення аудиторій для ремаркетингу в Google Analytics за допомогою скрипту

Раніше фахівцям з контекстної реклами для створення великого списку аудиторій ремаркетингу потрібно було чимало часу. Після виходу оновлень в  Management Analytics API для Google Analytics ситуація змінилася. Функція API дозволяє автоматизувати цей процес.

Наприклад, за допомогою скрипту, який для створення аудиторій використовує дані з файлу Google Spreadsheet. Він дозволяє створювати сотні аудиторій ремаркетингу, враховуючи період збору аудиторії і сторінки сайту, які користувачі відвідують. Він використовує прямі запити до Google Analytics.

6 кроків до створення аудиторій

1. В AdWords в розділі «Скрипти» активуйте Analytics в розширеному API.

2. Активуйте Analytics в консолі розробника через посилання, що зазначене в логах скрипту або в «Розширених API».

3. Підготуйте файл Google Spreadsheet за прикладом.

4. Внесіть дані про акаунти Google Analytics і Google AdWords.

var settings = {'linkedView':"ХХХХХХХХ", // ID Представлення Analytics

'linkedAccountId':"XXX-XXX-XXXX", // ID AdWords

'accountId':'XXXXXXX', // ID Акаунта Analytics

'propertyID':'UA-XXXXXXX-X'}; // ID Ресурсу Analytics

5.Використовуйте Account Explorer для визначення ID Analytics.

6. У рядку  var spreadsheet = SpreadsheetApp.openByUrl('https://goo.gl/4ZAb7Z') замість посилання впишіть URL вашої таблиці.

function main() {
   var settings = {'linkedView':"XXXXXXXX",
                  'linkedAccountId':"XXX-XXX-XXXX",
                  'accountId':'XXXXXXX',
                  'propertyID':'UA-XXXXXXX-X'};
   var spreadsheet = SpreadsheetApp.openByUrl('https://goo.gl/4ZAb7Z');
   var sheet = spreadsheet.getSheetByName('Sheet1');
   var range = sheet.getRange(1, 2, sheet.getLastRow(), 3);
   var values = range.getValues();
  Logger.log(values.length);
   for(var i = 0; i < values.length; i++) {
    var name = values[i][0];
    var categoryUrl = values[i][1];
    var duration = values[i][2];

try {
    var newAudience = Analytics.Management.RemarketingAudience.insert(
      {
        'name': name,
        'linkedViews': [settings.linkedView],
        'linkedAdAccounts': [{
            'type': 'ADWORDS_LINKS',
            'linkedAccountId': settings.linkedAccountId,
        }],
        'audienceType': 'SIMPLE',
        'audienceDefinition': {
          'includeConditions': {
            'daysToLookBack': 7,
            'segment': 'sessions::condition::ga:pagePath=@' + categoryUrl,
            'membershipDurationDays': duration,
            'isSmartList': false
          }
        }
      },
    settings.accountId,
    settings.propertyID);
    Logger.log(i + ' Аудитория ' + name + ' создана');

} catch (e) {

    Logger.log(e);

     }
  };
}

Після запуску скрипта ми отримаємо готовий список аудиторій, які можна використовувати для ремаркетингу AdWords (список буде імпортовано в рекламну систему)

Створення більш складних аудиторій

Скрипт простий, він дозволяє створювати аудиторії відвідувачів, які провели зазначену кількість хвилин на певній сторінці сайту. Для більш складних аудиторій необхідно створювати сегменти з використанням умов. Більш детальну інформацію щодо цієї можливості можна знайти в описі сегментів у довідці Query Explorer.

Детальніше на  ppc.world

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу