Розширені можливості залучення трафіку на сайт

Чому це важливо

Перша сторінка органічного трафіку включає в себе лише 10 сайтів, тому варто шукати додаткові способи утримання, залучення і конвертації користувачів в покупців. Додатковий трафік на сайт можна залучити за допомогою:

  • використання розширеного опису веб-сторінок;
  • використання медіа-контенту;
  • тематичних форумів і каталогів.

 

 Розширений опис веб-сторінки

Це невеликий текст, який відображається під посиланням в результатах пошуку і допомагає користувачеві зрозуміти, наскільки зміст сторінки відповідає запиту. Також це називається розширеними сніппетами.

Пошукові системи створюють розширені описи на основі змісту ваших сторінок. Додаткова інформація в них допомагає користувачам оцінити відповідність сторінки пошуковому запиту.

Наприклад, Google дозволяє додати в сніппети інформацію про: місцезнаходження, авторів, найближчі події, графік роботи закладу, рецептах, оглядах та ін.

 ris

Мал. 1. Приклад відображення сніпетів в пошуковій видачі Google для кулінарних сайтів: a - додавання фото; b - рецепт; с - час приготування страви

 

Реалізувати розширені сніппети і мікродані легко, слідуючи докладним інструкціям в посібниках Google и «Яндекс».

Значним плюсом для інтернет-магазинів є те, що пошукові системи дозволяють додавати в сніппети ціну на товар.

 ris2

Мал. 2. Приклад відображення ціни товару в сніппеті в Google і в «Яндекс»

 

Для реалізації цієї можливості в ПС «Яндекс» необхідно створити YML-файл і передати інформацію про нього пошуковій мережі. Детальна інструкція написана в посібнику.

Як це зробити в ПС Google детально описано в інструментах для вебмайстрів.

З практики Google:

На жаль, поки ця функція працює тільки для США. Але як показує практика, незабаром ця функція стане доступна і для українських покупців і продавців.

Якщо інформація про товари змінюється рідко, то можна передавати інформацію прямо на сторінці товару, використовуючи мікроформати hProduct і GoodRelations.

Якщо інформація про товари змінюється часто, то краще використовувати спеціальний фід, передаючи його в в Google Merchant Center.

Спеціальний інструмент для перевірки структурованих даних в Google

На основі багаторазово проведених експериментів з упевненістю можна стверджувати, що кількість переходів з пошуку збільшується в середньому на 2-10% при грамотному використанні сніппетів.

 

Медіа-контент в пошуку

У результатах пошукової видачі, крім основних результатів, є також блоки з пошуком по картинках і по відео. Попадання в них - це додаткова можливість залучення трафіку на сайт. До того ж, в деяких тематиках набагато важливіше представити інформацію у вигляді фотографій і відео-оглядів. Це сприяє емоційному сприйняттю товару і підштовхує до здійснення покупки.

Для того щоб відео з'явилося в результатах пошукової видачі, необхідно завантажити його на YouTube (Google будет показувати в першу чергу відео, розміщені на своєму відеохостингу) і оптимізувати його опис. Просувати відео має сенс в комбінаціях пошукових запитів: «огляд ...», «відео ...», «як ...», «характеристики ...».

Для оптимізації відео досить приділити увагу п'яти основним елементам: заголовку, опису, тегам, значку відео і додатковим посиланням.

ris3

Мал. 3 Сторінка додавання інформації про відео при додаванні його на YouTube

 

Деякі поради щодо оптимізації:

  • в початок заголовка виносьте релевантні ключові слова;
  • не робіть заголовок занадто довгим, щоб він автоматично не обрізався;
  • складіть короткий (не більше 3 речень) опис відео,що  максимально точно відповідає його змісту;
  • включіть в опис релевантні ключові слова, які будуть корисні при пошуку;
  • використовуйте релевантні та актуальні теги. Слідкуйте за зміною популярності тегів і вносьте зміни;
  • додавайте посилання на інші ваші відео;
  • значок відео (кадр, який бачить людина до того, як запустить відео) повинен давати уявлення про зміст відео і спонукати до перегляду.

Більш розгорнуті рекомендації щодо оптимізації відео є на сайті YouTube: метадані та оптимізація значків відео.

 

Оптимізоване таким чином відео бере участь не тільки в основний пошуковій видачі, а й у пошуку по YouTube і «Яндекс.Відео». Це приносить значний приріст трафіку на сайт.

 ris4

Мал.4 Стрибок відвідуваності на сайті після запуску відео

 

Про оптимізацію зображень більш докладно розказано в Великий Рибі «Методи оптимізації зображень».

Тематичні форуми, каталоги і портали

Сьогодні тематичні форуми і каталоги знову набирають популярність. З'являється багато вузьких тем, які обговорюються саме на тематичних ресурсах. Реєстрація сайту на них дозволяє вийти безпосередньо на цільову аудиторію, зацікавлену у ваших товарах або послугах.

 ris5

Мал.5 Цільові відвідувачі, які прийшли з тематичного форуму на сайт

 

Серед каталогів найбільш масштабним на сьогоднішній день є «Яндекс.Каталог».

 

«Яндекс.Каталог» - це каталог сайтів, що модерується, структурований за тематиками. Каталог дозволяє знайти необхідний сайт за допомогою списку тем і регіональної ознаки (наприклад, якщо потрібно знайти конкретний сайт в певному регіоні). Реєстрація в каталозі може бути як платною, так і безкоштовною (заявка розглядається протягом 3 місяців). Оформити обидві заявки можна за посиланням. Актуальну вартість платного розміщення можна перевіряти за посиланням.

 

Додавати сайт в цей каталог варто з кількох причин.

  • «Яндекс» може використовувати факт присутності сайту в каталозі як додатковий фактор ранжування і позиції в органічному пошуку можуть зрости.
  • Це додаткове джерело трафіку на сайт
  • Можна привласнити сайту більшу кількість регіонів. Про налаштуваннях регіональності сайтів більш докладно розказано в статті «Регіональне просування - курс на локальний пошук».

Вимоги до сайтів, які можуть бути додані в каталог і механізм їх додавання описаний в Довідці «Яндекса».

І найголовніше, що сайти в каталозі «Яндекса» ранжуються в рубриках за показником тІЦ. Чим вище це значення, тим вище в пошуку каталогу сайт, що шукають. У деяких тематиках, наприклад «відпочинок», знаходження сайту на високих позиціях у категорії може служити додатковим джерелом трафіку в сотні, а то й тисячі відвідувачів на добу.

 ris6

Мал. 6 Приклад ранжирування сайтів в каталозі «Яндекс», рубрика «Відпочинок»

 

Висновки

Не варто обмежуватися топом в пошукових системах, - завжди є варіанти для збільшення відвідуваності на існуючому успішному проекті. Впровадження трьох практик, описаних вище, дозволить поліпшити позиції в пошуковій видачі, залучити додаткових цільових відвідувачів на сайт, обійти конкурентів без внесення значних змін на сайт.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу