Referral-маркетинг для ecommerce

У дослідженні Ecommerce Report 2017 ми вивчили дані веб-аналітики 93 інтернет-магазинів з Центральної та Східної Європи. Нами були проаналізовані ключові показники ефективності ecommerce-проектів і їх динаміка.

Крім іншого з'ясувалося, що усередньому в ecommerce referral-маркетинг приносить 8% продажів. Більш того, у успішних інтернет-магазинів частка реферального трафіку вище, ніж у неуспішних.

Якщо давати загальне визначення, referral-маркетинг - це залучення покупців в інтернет-магазин за допомогою інших гравців ринку. Сюди відносяться маркетплейси, партнерські програми, лідери думок, сервіси порівняння цін і т.д.

Розглянемо інструменти referral-маркетингу, які використовуються в ecommerce.

Маркетплейси і прайс-агрегатори

Маркетплейси - це майданчики, на яких виставлені товари від багатьох продавців, наприклад, Amazon, Alibaba Group. У кожній країні, як правило, є 2-3 великих маркетплейса. Підключення до партнерської програми такого майданчика може принести чимало продажів вашому інтернет-магазину.

Маркетплейси надають різні рекламні інструменти: від преміального розміщення товарів до email-розсилок по базі покупців.

Прайс-агрегатори - це сервіси, що дозволяють порівняти ціни на товар в інтернет-магазинах. Як і маркетплейси, вони користуються великою популярністю серед покупців. Якщо ви потрапите в видачу такого сервісу - ви отримаєте додаткове джерело покупців.

Сервіси купонів і знижок

Надання знижок - не завжди найкраща стратегія в маркетингу. Однак сервіси вигідних покупок користуються популярністю, особливо, серед сімейних пар і користувачів з дітьми. Якщо така аудиторія є для вас цільової, послугами таких майданчиків можна скористатися для просування вашого інтернет-магазину. Наприклад, для залучення покупців в сезонний розпродаж або кампанію передсвяткових знижок.

Найчастіше робота подібних сервісів автоматизована. Вони щодня пропонують знижки і акції по широкому асортименту послуг, поступово перетворюючи одноразового відвідувача в постійного передплатника. Розглянути принцип роботи подібного сервісу ви можете в нашому кейсі.

Кешбек-сервіси

Кешбек-сервіси повертають покупцям частину вартості товару. Вони діляться винагородою, яку отримують від інтернет-магазину за залученого клієнта. Це не найвигідніша схема для ecommerce, зате вона стане хорошим додатковим джерелом продажів.

Партнерські програми і CPA-мережі

У інтернет-магазинів часто зустрічаються партнерські програми, що передбачають винагороду для тих, хто приводить їм покупців. Можна домовлятися про партнерство як з організаціями, так і з окремими людьми. Другий варіант здійснюється через CPA-мережі (Cost Per Action - оплата за дію).

Вебмастера використовують для залучення трафіку на ваш сайт все розмаїття інструментів інтернет-маркетингу - від SEO та PPC до переходів з соціальних мереж. Ви, в свою чергу, платите тільки за здійснену покупку в вашому магазині.

Affiliate-маркетинг

Під affiliate-маркетингом розуміють партнерство між інтернет-магазином і лідерами думок, які розповідають про товари своїй аудиторії. Це може бути відома медійна особистість, блогер або просто популярна серед певної аудиторії людина.

Існують окремі майданчики, де лідери думок можуть брати «оффер» від різних інтернет-магазинів і популяризувати їх в своїх акаунтах за певну суму.

Якщо ви ще не випробували один з описаних способів залучення трафіку в ваш інтернет-магазин - не бійтеся експериментувати. Referral-маркетинг показує хороші результати не тільки в просуванні ecommerce-проектів.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу