Прогноз бюджету в «Яндекс.Директ»: велике оновлення

2.[1]

Це дуже корисне оновлення важливого інструменту "Яндекса", особливо з огляду на те, що вихід в Інтернет ыз мобільних пристроїв набирає обертів, а кількість покупок, зроблених зі смартфона або планшета, зростає. Зауважимо, що тепер прогноз бюджету є доступним тільки для кампаній, що націлені на мобільні пристрої. Відповідно нова можливість значно полегшить життя багатьом рекламодавцям на етапі планування витрат. Також можливість прогнозування на тиждень вперед допоможе більш гнучко розраховувати витрати і уникати перевитрати коштів.

orig

Але найцікавіше нововведення – це новий алгоритм розрахунків. «Яндекс» обіцяє, що він став набагато точнішим у порівнянні із попередньою версією, яка давала дуже усереднені значення. Тепер «Прогнозатор» при розрахунку ціни за клік для потрібної фрази навчився використовувати статистику за аналогічний період з урахуванням сезонності, днів тижня і часу доби. Також можна тепер очікувати прогнозу охоплення аудиторії на різних позиціях.

Завдяки доробленій автоматизації розрахунків рекламодавці зможуть економити свій час при плануванні рекламних кампаній. Рекламодавці-початківці зможуть покладатися на прогнози системи у більшій степені. Особливо добре тим, хто просуває товари із яскраво вираженою сезонністю попиту, адже тепер вони зможуть визначати для себе більш точний бюджет із урахуванням його ефективності.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу