ПРОСУВАННЯ YOUTUBE КАНАЛА

Youtube – це не лише відеохостинг, але і повноцінна пошукова система. Вона займає 2-е місце у світі за трафіком – все більше інтернет-користувачів надає перевагу засвоєнню інформації шляхом перегляду відео.

Для ефективного використання цього рекламного інструменту необхідне просування Youtube –каналу компанії. Процес оптимізації каналу схожий на оптимізацію сайту, але, звісно, має свої особливості. Варто зазначити, що оптимізація каналу дає можливість вашим роликам потрапити не лише у видачу самого Youtube, але і в основну пошукову видачу Google.

Чинники ранжування в Youtube можна розділити на 4 категорії:

  • Внутрішня оптимізація каналу і роликів
  • Зовнішня оптимізація
  • Соціальні сигнали
  • Поведінкові чинники

Оптимізація каналу

Що стосується оптимізація самого каналу, тут важлива його структура, оформлення і наповнення головної сторінки. Вітальна сторінка каналу повинна бути цікавою, привабливою і відрізнятися від конкурентів.

Юзабіліті також відіграє не останню роль у просуванні Youtube-каналу. Тому важливо використовувати плейлисти, які зручно розділять ваші відео за категоріями.

Логотип у кожному відеоролику значно підвищить впізнаваність вашого каналу і сайту.

Оптимізація відеороликів

Заголовки і описи відеороликів слід робити унікальними і включати в них ключові запити. Їх треба писати для людей – вони не повинні бути незв’язним перерахуванням ключових запитів.

Теги потрібно заповнювати ключовими запитами, які безпосередньо стосуються вмісту відеоролика. Це впливає на ймовірність показу вашого ролику в розділі «Рекомендовані», е його побачать навіть не підписані на ваш Youtube-канал.

Коментарі потрібно стимулювати всіма можливими способами. Більше коментарів під вашим відео – більша його важливість для Youtube.

Заклики до дії повинні бути як в описі, так і в самому відеоролику – вони робляться за допомогою анотацій. Інакше користувач, який переглянув ролик, просто піде, не зробивши потрібної вам дії – підписки на канал, переходу на сайт.

Поведінкові чинники – це лайки і репости вашого відео. Чим їх більше, тим імовірніше, що Youtube відобразить ролик у своїй видачі або в «Рекомендованих». Варто також відзначити, що Youtube приділяє багато увагу ролику в перші 12 годин з моменту його публікації. Саме в цей період потрібно отримати максимальну кількість переглядів і коментарів.

Картинки-прев’ю для відеороликів краще завантажити власні, а не використовувати запропоновані автоматично. Добре, якщо на цих картинках буде текст і візуальне оформлення.

Ретельна оптимізація Youtube-каналу і роликів дасть можливість показати ваш відеоконтент максимальній кількості потенційної аудиторії.

Найпопулярніший відеохостинг у світі досі залишається одним із другорядних каналів залучення цільового трафіку в очах багатьох власників онлайн-ресурсів. Фактично ж сьогодні YouTube – третя за величиною пошукова система у світі, що швидко й успішно розвивається, з аудиторією постійних користувачів, серед яких є дуже великий сегмент цільових користувачів для бізнесу в будь-якій ніші. Чи то «встановлення металопластикових вікон» чи «огляди відеоігор», за правильного підходу, можна досить просто забрати свою частину аудиторії і монетизувати цей трафік у певному вигляді.

Якщо ж розглядати комерційну цінність YouTube як майданчика, то видно закономірність, яка є трендом у сучасних реаліях: перегляд відео стає частиною конверсійної послідовності в більш ніж 30% випадків, а цінність каналу в розрізі асоційованих конверсій/транзакцій може бути співмірна з такими джерелами як «Organic Search» чи «PPC». Однак необхідною умовою для цього є те, що канал і відеоролики, що публікуються на ньому, повинні високо ранжуватися в пошуковій видачі (як під час виконання внутрішнього пошуку на відеохостингу, так і в пошукових системах). Саме це завдання і вирішує послуга «Просування в YouTube».

Просування на Ютуб – які завдання?

Одне з основних завдань вже озвучене вище, але воно далеко не єдине. Найбільш розповсюдженою відповіддю на запитання: «Навіщо вам власний канал?» буде відповідь: «Щоб керувати лояльністю аудиторії». Саме тому YouTube багато хто і не вважає каналом залучення трафіку на сайт. 

Справді, відеохостинг Ютуб – не просто пошукова система, це певний гібрид пошуковика і соціальної мережі, де відбувається комунікація як між окремими користувачами, так і між брендом і користувачами. Будучи частиною бренд-платформи, власний канал використовується для роботи з лояльністю, але правда в тому, що перелік можливих завдань, які покладаються на YouTube, не обмежуються двома пунктами, він значно ширший.

Так, можна виокремити декілька напрямів, які вирішують конкретні завдання бізнесу.

  • ТОП видачі на YouTube та в результатах звичайного пошуку – важливий з погляду отримання максимального охоплення і кількості безкоштовного трафіку, який може бути комерціалізований залежно від специфіки бізнесу в мережі.
  • Побудування комунікаційної платформи для роботи з лояльністю – конкретне повідомлення може бути донесене як за допомогою самих відео, так і шляхом прямого спілкування з користувачами за допомогою коментарів.
  • Створення безкоштовного «Market-Place» для своїх товарів та послуг – не секрет, що основна проблема інтернет-покупок у тому, що товар не можна взяти в руки. Якісне відео, спрямоване на продаж, не повністю, але вирішує цю проблему, знімаючи частину бар’єрів, що стоять перед покупцем.
  • Реалізація диференційної переваги і відстройка від конкурентів – досі хороший, оптимізований контент є сильною конкурентною перевагою. Що вже казати про відеоролики, які якомога краще можуть показати «обличчя» компанії та донести її цінність до кінцевого споживача, враховуючи, що пропозиція в інтернеті значно перевищує попит, а різниця в ціні не є основним «бустом» для користувача.

В кінцевому підсумку ці завдання перегукуються між собою і можуть накладатися одна на одну, але специфіка бізнесу клієнта завжди додає певні корегувальні чинники, від яких буде залежати кінцева стратегія, цілі та ключові показники ефективності (КРІ), за якими будуть проводитися заміри.  

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу