Просування додатків

Прибуток від додатку напряму залежить від числа користувачів, які його встановили і регулярно користуються. Щоб більша кількість нових користувачів скачувала ваш додаток, він повинен бути помітний в Google Play і App Store. Більшість користувачів встановлює додатки, побачивши їх на перших позиціях у категоріях чи пошуку магазина.

Просування додатків (IOS, Android), крім виводу в ТОП магазинів, вирішує завдання залучення нових користувачів за іншими каналами, утримання їх і підвищення конверсій всередині додатку.

Як ранжуються додатки в магазинах. App Store і Google Play Market не розкривають алгоритми, за якими ранжуються додатки в їхмагазинах. Відомі лише основні чинники:

  •  Кількість встановлень
  • Динаміка росту встановлень
  • Оцінки користувачів
  • Число коментарів
  • Кількість видалень додатку з пристрою
  • Кількість запусків додатку користувачами

Вплив на ці чинники для підвищення позицій додатку і називається App Store Optimization чи ASO.

Інструменти для просування додатків

Для просування мобільних додатків зазвичай використовуються такі інструменти:

  • Оптимізація додатку для AppStore, Play Market
  • Публікація матеріалів у ЗМІ
  • Контекстна реклама (Google AdWords, Яндекс.Директ тощо)
  • Реклама в соціальних мережах (Facebook, Youtube, ВКонтакте, Instagram тощо)
  • Реклама в інших додатках

Окремий інструмент просування додатку – це платні скачування (мотивований трафік), коли ви платите людям за встановлення. Зазвичай основне завдання просування – це виведення додатку в ТОП Google Play або Apple App Store і створення позитивного рейтингу хорошими оцінками і відгуками. А після потрапляння в ТОП ви залучите вже реальних користувачів у значно більшому обсягу.

Етапи просування додатків

Мобільний маркетинг включає декілька етапів

Етап №1. Оптимізація додатку. Важливо правильно підібрати іконку, зробити скріншоти, скласти опис і підібрати ключові слова.

Етап №2. Налаштування аналітики. Підключення необхідних кодів аналітики, налаштування цілей, підключення рекламних кабінетів, створення аудиторій для ремаркетингу.

Етап №3. Робота з журналістами, PR. Чим більше великих ЗМІ напишуть про ваш додаток, тим більше завантажень ви отримаєте в перші дні його публікації в магазині.

Етап №4. Запуск рекламних кампаній. Крім основних рекламних каналів запускається ремаркетинг. Користувач бачить рекламу безпосередньо в своєму телефоні – на сторінках пошуку, сайтах, у соціальних мережах, в інших додатках. Крім того, реклама показується «теплим» потенційним клієнтам, які так чи інакше зацікавлені в вашому додатку.

Етап №5. Аналіз результатів. Після проведення тестових рекламних кампаній корегуються ставки, таргетинги, рекламні повідомлення тощо.

Як це працює

Користувачі все частіше шукають інформацію, обирають товари і купують товари через мобільні пристрої. Трафік з мобільних пристроїв відкриває ще один канал отримання прибутку для бізнесу. В інтернет-маркетингу окремий напрям “mobile”  реклами – кампанії, «заточені» під мобільні пристрої, просування мобільних додатків.

Мобільні пристрої стали дуже значущим каналом комунікації з цільовою аудиторією. Наявність свого мобільного – сильна конкурентна перевага для бізнесу.                                

Мобільні додатки, як і сайти, мають потребу в рекламі. «Природним» шляхом практично неможливо досягнути необхідної кількості встановлень вашого додатку та його активних користувачів. Як мінімум, на початковому етапі.

Наша послуга «просування мобільного додатку» складається з двох етапів – технічного аудиту і розробки стратегії просування.

Перший етап – це визначення поточних проблем оптимізації , програмного складника, архітектури та інтерфейсу додатку; складання технічного завдання і контроль його коректної реалізації відділом розробки. На другому – пошук, вибір і внесення в план каналівв просування проекту; налаштування рекламних систем і систем аналітики.

Що ми пропонуємо

Створення прототипу і розробка. На етапі створення додатку важливо враховувати «потреби» маркетингу. Важливо спочатку внести «маркетинговий» функціонал, який у подальшому дасть можливість збільшувати комерційну ефективність додатку.

Підготовка до випуску додатку. Для додатку дуже важливо, як охоплення і популярність він отримає в перші дні після релізу на торгівельному майданчику. Тому потрібно провести попередню підготовку до його просування – зробити ASO-оптимізацію, підготувати майданчики для просування, прес-релізи для ЗМІ, налаштувати рекламні кампанії.

Реліз на торгівельному майданчику. В момент публікації додатку стартує основний пул робіт із просування в ТОП видачі маркетплейсу. Сюди належать методи збільшення кількості скачувань і робота з відгуками.

Реклама додатку. Додаток потребує рекламної підтримки не лише на етапі його публікації, але і протягом решти часу. За допомогою різних каналів інтернет-маркетингу залучаються нові користувачі додатку – за рентабельною для вас ціною.

Інструменти

Контекстна і медійна реклама. Розміщення текстових і графічних оголошень на сторінках мобільного пошуку і сайтів-партнерів Google AdWords і Yandex Direct.

Таргетована реклама. Реклама в соціальних мережах Facebook, ВКонтакте, Instagram, Youtube, точно спрямована на вашу аудиторію.

Реклама в додатках. Розміщення реклами в інших мобільних додатках.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу