Блог

Експертні статті про просування бізнесу в Інтернет. Розбір підходів та інструментів, перевірених на практиці.

Просування ecommerce-додатків
Просування ecommerce-додатків

Що необхідно знати для просування додатків, і з якими труднощами при цьому стикаються маркетологи

Контекстна та медійна реклама
Чорна п'ятниця: як налаштувати таргетинг рекламних кампаній
Чорна п'ятниця: як налаштувати таргетинг рекламних кампаній

Вибираємо оптимальну стратегію, щоб збільшити конверсії в найочікуваніший розпродаж року

Контекстна та медійна реклама
5 способів оптимізувати кампанію в Google Shopping
5 способів оптимізувати кампанію в Google Shopping

Як налаштувати кампанії товарних оголошень в Google Shopping щоб вони приносили максимум конверсій

Пошуковий маркетинг Контекстна та медійна реклама
Google позбавляється від зайвих сервісів
Google позбавляється від зайвих сервісів

Які програми та сервіси Google перестануть працювати в 2019 році, і навіщо Google це робить

Пошуковий маркетинг Контекстна та медійна реклама
Чорна п'ятниця і анонс нових можливостей Google Ads
Чорна п'ятниця і анонс нових можливостей Google Ads

Деякі інсайти від експертів з «Google Україна» та анонси свіжих бета-тестів Google Ads

Контекстна та медійна реклама Консалтинг та аудіт
DoubleClick або AdWords: що вибрати для просування сайту
DoubleClick або AdWords: що вибрати для просування сайту

Що таке DoubleClick, в чому його переваги, і як він може бути корисний українському онлайн-бізнесу

Контекстна та медійна реклама