Блог

Експертні статті про просування бізнесу в Інтернет. Розбір підходів та інструментів, перевірених на практиці.

WebPush-повідомлення для ecommerce: ідеї та поради щодо використання
WebPush-повідомлення для ecommerce: ідеї та поради щодо використання

Що таке push-повідомлення, як їх створювати, і чим вони можуть допомогти просуванню онлайн-магазинів

Пошуковий маркетинг Контекстна та медійна реклама
Як зрозуміти, що пора масштабувати бізнес
Як зрозуміти, що пора масштабувати бізнес

Як почати просування свого ecommerce-проекту на зарубіжному ринку і що при цьому необхідно врахувати

Контекстна та медійна реклама Консалтинг та аудіт Аналітика
Просування ecommerce-додатків
Просування ecommerce-додатків

Що необхідно знати для просування додатків, і з якими труднощами при цьому стикаються маркетологи

Контекстна та медійна реклама
Чорна п'ятниця: як налаштувати таргетинг рекламних кампаній
Чорна п'ятниця: як налаштувати таргетинг рекламних кампаній

Вибираємо оптимальну стратегію, щоб збільшити конверсії в найочікуваніший розпродаж року

Контекстна та медійна реклама
5 способів оптимізувати кампанію в Google Shopping
5 способів оптимізувати кампанію в Google Shopping

Як налаштувати кампанії товарних оголошень в Google Shopping щоб вони приносили максимум конверсій

Пошуковий маркетинг Контекстна та медійна реклама
Google позбавляється від зайвих сервісів
Google позбавляється від зайвих сервісів

Які програми та сервіси Google перестануть працювати в 2019 році, і навіщо Google це робить

Пошуковий маркетинг Контекстна та медійна реклама