Блог

Отримуйте матеріали про просування бізнесу в Інтернеті. Кейси, експертні статті, дослідження ніш і інтерв'ю з лідерами ринку.

Виходимо з карантину: що робити з PPC
Виходимо з карантину: що робити з PPC

На яких інструментах слід зосередитись та як боротись в умовах жорсткої конкуреції, але з обмеженим бюджетом

Контекстна та медійна реклама
Новий рекламний формат Gallery Ads: повний гайд по використанню
Новий рекламний формат Gallery Ads: повний гайд по використанню

Розбираємо всі технічні нюанси, ділимося робочими порадами і цифрами з кейсу

Контекстна та медійна реклама
Як швидко збільшити конверсію сайту за допомогою PPC
Як швидко збільшити конверсію сайту за допомогою PPC

ТОП-6 порад від фахівців Promodo, які допоможуть збільшити продажі інтернет-магазину

Контекстна та медійна реклама Консалтинг та аудіт
Як підняти продажі в низький сезон. Поради для інтернет-магазину
Як підняти продажі в низький сезон. Поради для інтернет-магазину

Розповідаємо, за допомогою яких інструментів можна стимулювати продажі в період спаду купівельної активності

Контекстна та медійна реклама Консалтинг та аудіт
Не офлайн єдиним: ростимо впізнаваність бренду в діджіталі
Не офлайн єдиним: ростимо впізнаваність бренду в діджіталі

На прикладі реальних кейсів розглянемо 4 робочих способів, які допомагають просувати брендів у інтернеті.

Контекстна та медійна реклама Консалтинг та аудіт
Як правильно оцінити ефективність контекстної реклами?
Як правильно оцінити ефективність контекстної реклами?

Де трафік? Основні показники ефективності, які допоможуть зрозуміти, що поліпшити в налаштуваннях PPC-оголошень і як це зробити

Контекстна та медійна реклама