Пошуковий аудит сайту

Пошуковий аудит сайту проводиться для виявлення причин, які заважають виходу сайту в ТОП пошукової видачі. В рамках вивчення сайту проводиться технічний аудит, аналіз зовнішньої маси посилань, аналіз контенту і пошукових запитів, вивчаються веб-ресурси конкурентів.

Такий комплексний аудит сайту необхідний в таких випадках:

  • сайт займає недостатньо високі позиції в пошуковій видачі;
  • сайт потрапив під санкції пошукових систем і його потрібно оперативно «вилікувати».

Підсумком пошукового аудиту є створення рекомендацій із покращення сайту, впровадження яких дозволить підвищити його рейтинг «в очах» пошукових систем. І, власне, підвищити позиції в пошуковій видачі.

Етапи проведення пошукового аудиту

ЕТАП №1. Вивчення ринку й цільової аудиторії. Це допомагає зрозуміти специфіку бізнесу клієнта і рівень конкуренції.

ЕТАП №2. Складання семантичного ядра. Вивчення пошукових запитів, які використовуються під час пошуку послуг клієнта. Список ключових запитів для просування складається з урахуванням іміджу компанії та стратегії її продажів.

ЕТАП №3. Формування рекомендацій зі створення контенту. Після аналізу поточних позицій сайту за цільовими ключовими запитами даються рекомендації для покращення його позицій у видачі. Окрім технічних покращень і стратегії нарощування зовнішньої маси посилань, це стосується наявності оптимізованого контенту.

ЕТАП №4. Аналіз юзабіліті сайту. Ресурс повинен мати зручну структуру, інтуїтивно зрозумілу навігацію, бути адаптованим під різні браузери. Якщо користувачу буде складно знайти потрібну інформацію на вашому сайті і він швидко піде, то пошукові машини знизять ваш рейтинг.

ЕТАП №5. Вивчення конкурентів. Аналіз стратегії ваших конкуренті та їхніх позицій у пошуковій видачі  дає можливість розробити ефективну тактику вашого сайту.

ЕТАП №6. Створення звіту. Після проведення пошукового аудиту сайту формується звіт, який включає докладний опис поточного стану веб-ресурсу і конкретні рекомендації щодо його покращення.

Якісний пошуковий аудит сайту – це не загальні рекомендації щодо покращення, а індивідуальна дослідницька робота зі знаходження проблем конкретного сайту. Пошуковий аудит – це фундамент, який дає можливість помітно підвищити позиції сайту, а у підсумку збільшити відвідуваність і продажі.

Технічний аудит сайту

Пошукові системи, по сьогоднішній день залишаються одним з найбільш ефективних джерел цільового конверсійного (що веде до продажу) трафіку, пред'являють жорсткі вимоги до технічного стану сайтів в мережі. Потрапити в ТОП видачі, обійшовши або проігнорувавши ці обмеження, фактично неможливо, якщо мова йде про «білий» бізнес в одній з E-Commerce ніш, або про інформаційний сайт.

Повний, покроковий аналіз технічного стану сайту необхідний для того щоб вирішити чергові два завдання:

  • Пошук помилок в технічній складовій ресурсу і формування ТЗ (технічного завдання) для відділу розробки по їх усуненню з подальшим контролем коректності реалізації.
  • Формування списку пріоритетних впроваджень на сайті з метою поліпшення його технічної оптимізації, що дає певні бонуси при ранжируванні у видачі пошукових систем.

Сам факт коректної технічної оптимізації, відсутності помилок, своєчасного впровадження нововведень з урахуванням останніх вимог пошукових систем - дуже часто стає сильною конкурентною перевагою і дає відчутний «поштовх» сайту в напрямку ТОП-а. З іншого ж боку, слабка технічна складова - основна перешкода для просування, значно знижує ефективність будь-яких інших кроків спрямованих на просування сайту.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу