Перенесення кампаній з Яндекс.Директ в Google AdWords

Згідно з дослідженням компанії Promodo, 68% українського онлайн-бізнесу використовує рекламу в Яндекс.Директ для просування своїх товарів та послуг. Зміни в українському законодавстві в 2017 році значно вплинули на структуру інтернет-маркетингу українських компаній і окремих ecommerce-проектів. Вони змушені переходити на інші інструменти контекстної реклами, найбільш ефективним з яких безумовно є Google Adwords.

Налаштування кампаній в Яндекс.Директ і Google AdWords окремо займає багато часу. Експорт кампанії з одної платформи на іншу заощадить час, а головне – дозволить бути уважним до дрібниць і враховувати особливості кожної платформи.

Для перенесення кампаній вам знадобиться встановленний редактор AdWords. Після установлення, увійдіть через редактор в свій акаунт.

 

Крок 1. Вивантажуємо кампанії

Є два способи експортувати кампанії з Яндекс.Директу: через Директ Командер і через інтерфейс.

Варіант А: через інтерфейс Яндекс.Директу

 

1) В Яндекс.Директ обираємо в меню списку кампаній Управління кампаніями з допомогою XLS/XLSX.

Перенос рекламного аккаунта  Яндекс.Директ в Google AdWords: руководство

 

2) На вкладці Вивантаження в XLS/XLSX обираємо потрібну рекламну кампанію і тиснемо кнопку Вивантажити.

 

Перенос рекламного аккаунта  Яндекс.Директ в Google AdWords: руководство

 

Цей спосіб незручний тим, що кампанії можна вивантажувати тільки по одній.

 

Варіант В: через Директ Командер

 

1) Виділяємо в Директ Командорі необхідні кампанії.

2) Експортуємо через вкладку Додаток – Експорт у файл – Обрані кампанії.

Перенос рекламного аккаунта  Яндекс.Директ в Google AdWords: руководство

 

АБО

2) Натискаємо на значок експорту кампаній в файл

 

Перенос рекламного аккаунта  Яндекс.Директ в Google AdWords: руководство

 

3) Відкривається вікно Експорт. Перевіряємо, скільки груп, оголошень і фраз ви вивантажуєте, і обираємо архівні дані, якщо це необхідно.

Перенос рекламного аккаунта  Яндекс.Директ в Google AdWords: руководство

 

 

Крок 2. Конвертуємо дані в AdWords

 

 

Для оптимального перенесення вивантажених даних в AdWords вам потрібно адаптувати ключові фрази і оголошення, тому рекомендуємо спочатку підготувати дані в редакторі Excel. Простіше це зробити за допомогою інструкцій у файлі-конвертері.

 

1) Відкриваємо експортований файл. Вам стануть доступними оголошення, ключові фрази та мінус-слова.

 

Перенос рекламного аккаунта  Яндекс.Директ в Google AdWords: руководство

 

2) Якщо ми використали експорт Яндекс Командера, додатково розділяємо текст мінус-слів у стовпчики. Інакше файл-конвертер переведе слова некоректно:

Перенос рекламного аккаунта  Яндекс.Директ в Google AdWords: руководство

 

3) Копіюємо дані з цих вкладок і додаємо в AdWords Еditor. Це допоможе заощадити ваш час.

 

Крок 3. Переносимо ключові слова AdWords 

 

Необхідно видалити мінус-слова на рівні ключів, оскільки AdWords їх не сприймає. Не забудьте встановити правильно оператори типів відповідності ключових слів, оскільки в AdWords вони відображаються інакше.

 

1) Відкриваємо editor, переходимо до вкладки «ключові слова»

 

Перенос рекламного аккаунта  Яндекс.Директ в Google AdWords: руководство

 

 

2) Копіюємо дані і переносимо їх. Оберіть Мої дані включають стовпці для кампаній та/або груп оголошень.

 

Перенос рекламного аккаунта  Яндекс.Директ в Google AdWords: руководство

 

3) Копіюємо дані і переносимо їх. Оберіть Мої дані включають стовпці для кампаній та/або груп оголошень.

 

4) У вашому акаунті з'являться кампанії з групами і ключовими словами.

 

Крок 4. Переносимо оголошення

 

Заголовки і тексти оголошень повинні відповідати правилам Google AdWords.

 

1) Символ для позначення вставки в Яндекс.Директ (#) замінюємо на {KeyWord:Ключове Слово}.

 

2) Символ для позначення вставки в Яндекс.Директ (#) замінюємо на {KeyWord:Ключове Слово}.

 

3) Відкриваємо AdWords Еditor, переходимо до вкладки Розгорнуті тестові оголошення.

 

Перенос рекламного аккаунта  Яндекс.Директ в Google AdWords: руководство

 

5) Скопіюйте дані і вставте їх. Оберіть «Мої дані включають стовпці для кампаній та/або груп оголошень», перевірте, що стовпці збігаються, натисніть «Обробити».

 

Якщо все зроблено правильно, то ці оголошення будуть додані у попередні додані групи оголошень.

 

Крок 5. Переносимо мінус-слова

 

Вибираємо опцію «Мої дані включають стовпці для кампаній та/або груп оголошень». Після того як перевірили, чи збігаються стовпці, натискаємо Обробити.

 

Перенос рекламного аккаунта  Яндекс.Директ в Google AdWords: руководство

 

Крок 6. Налаштовуємо кампанію

 

1) У першу чергу перевіряємо налаштування кампанії:

  • тип кампанії;
  • геотаргетинг;
  • бюджет;
  • мовний таргетинг;
  • метод показу та ін.

 

Перенос рекламного аккаунта  Яндекс.Директ в Google AdWords: руководство

 

2) Додаємо ставку на рівні груп.

 

3) Налаштовуємо відповідні розширення на рівні кампанії та/або груп. Якщо вони вже є в акаунті, їх можна додати одразу, якщо немає – створюємо через загальну бібліотеку.

Перенос рекламного аккаунта  Яндекс.Директ в Google AdWords: руководство

 

4)Після внесення всіх змін тиснемо Опублікувати.

 

Тепер всі ваші рекламні кампанії перенесені в інтерфейс AdWords. Там будуть доступні для перегляду і всі проведені в акаунті зміни.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу