ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ WORKPLACE BY FACEBOOK В КОРПОРАТИВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ

10 жовтня 2016 року Facebook представив нову соціальну мережу для бізнесу – корпоративний сервіс Workplace. Головна мета Workplace – допомогти компаніям ставати сильнішими і продуктивнішими за рахунок спрощення комунікації між співробітниками. Всі повідомлення, реакції, стрічки новин і оновлення доступні виключно для колег, а сама соціальна мережа підійде для будь-якої компанії.

Публікація нових повідомлень, спілкування в чатах (особистому і груповому), обмін файлами і створення різних груп доступне в Workplace, так само, як і в Facebook. Крім цього, всі вищезазначені функції чудово доповнені такими новинками, як розмежування прав учасників, вбудована система аналітики та інструменти для спільної роботи над проектами.

За допомогою відеоконференцій можна проводити наради і презентації. Також нещодавно Facebook анонсував можливість створення мультигруп всередині Workplace. Це дасть можливість різним організаціям безпечно співпрацювати.

Workplace_by_Facebook_1-350.jpg

Діалог для створення групи в iOS-додатку

На мобільних пристроях соціальна мережа представлена двома додатками - Workplace і Work Chat – для платформ iOS і Android. Це набагато спрощує доступ до внутрішньої мережі в будь-якому зручному місці в будь-який час.

Додатки Workplace і Work Chat на iOS і Android

Сервіс платний. Вартість залежить від кількості активних працівників на місяць. Можна попросити безкоштовний доступ на три місяці, щоб ознайомитися з усім функціоналом і зрозуміти необхідність впровадження в вашу компанію.

Ми змогли випробувати  Workplace в роботі раніше, ніж був офіційний реліз, оскільки прийняли запрошення від Facebook взяти участь у бета-тестуванні їхнього продукту.

З 2004 року наша компанія допомагає розвивати бізнес клієнта в інтернеті. Для досягнення поставлених цілей недостатньо мати хорошу команду професіоналів – треба навчити їх спілкуватися між собою. Саме це стало головною причиною впровадження Workplace.  За рахунок схожості продукту з Facebook нам вдалося зменшити поріг відторгнення і криву навчання співробітників. До початку запуску сервісу в Promodo була проведена велика робота. Ми чітко сформулювали результат, якого хотіли досягнути, і відобразили все в поетапному плані.

Ось список основних завдань, які нам треба було вирішити за допомогою Workplace:

1. Підвищити впізнаваність і згуртувати роботу колективу. Ця платформа дає можливість у будь-який момент подивитися інформацію про співробітника, оцінити його роль у компанії. Публікація постів, картинок, подій із особистого життя дозволила зблизитися і створити командний зв’язок.

2. Зламати «стіни» між відділами. Часто команди працюють всередині відділу і рідко співпрацюють з іншими колегами. Workplace допоміг співробітникам усіх рівнів разом брати участь в обговоренні й ухваленні рішень компанії.

3. Мотивувати колег ставати кращими. Залишаючи коментарі, пости з пропозиціями чи порадами, співробітник набуває популярності. Найкращих ми відзначаємо в місячних звітах, що публікуються в мережі.

Першочерговим і, можливо, вирішальним моментом успіху впровадження було визначення і залучення до груп лідерів думок. Це співробітники, які можуть впливати на громадську думку з певних питань. В нашому випадку це були топ- і лінійні менеджери. З їх допомогою вдалось завоювати довіру і працювати з негативом інших користувачів.

Для зручної роботи будь-якого співробітника, чи то віддаленого працівника чи колеги з іншого офісу, важливим моментом була первинна наявність необхідної інформації. Тому всі групи ми наповнили контентом, додали відповідні назви відділів, посад і керівників.

У нас є крос-функціональні групи, відкриті для всіх у компанії. Наприклад, група «Поради», яка допомагає співробітникам ділитися різними нюансами їхньої роботи і за допомогою зворотного зв’язку (коментарів) отримувати відповіді на різного роду проблеми

Група «Новини Promodo»

Групи, створені нами всередині компанії, поділяються на чотири види:

  • Інформаційні – трансляція повідомлень у компанії (події в Promodo, блог директора, юридичні питання тощо);
  • Робочі – діалоги навколо проектної роботи чи роботи всередині відділів (відділ розробки, HR, SMM, SEO, маркетинг тощо);
  • Соціальні – групи за інтересами (кіно і серіали, футбол, баскетбол, музика, барахолка тощо);
  • Відкриті обговорення – новини індустрії, відгуки клієнтів, тренінги, корисні поради.

Розробники Workplace постійно модернізують і оновлюють свій продукт. Останнім корисним нововведенням від Facebook стала можливість інтеграції Workplace із зовнішнім додатком.

Приклади додатків, інтегрованих з Workplace

 

Тепер у наших планах з’явилося бажання автоматизувати:

  • Розсилки про дні народження співробітників;
  • розсилки про вихід на роботу нового співробітника;
  • Повідомлення про нові книги у внутрішній бібліотеці;
  • Репост новин із корпоративної сторінки в Facebook, в Workplace і багато іншого.

Виходячи з досвіду Promodo, ми радимо не пожалкувати часу і сил хоча б для пробного впровадження Workplace в вашу компанію. З правильним і добре продуманим підходом до реалізації впровадження ваша компанія зможе:

  • Ставати відкритою і згуртованою, здатною досягати нових висот і працювати на результат;
  • Зменшити або позбавитись внутрішніх інструментів для спільної роботи, таких як інтранет, телефонія та списки поштової розсилки;
  • Вести прозору і спрощену комунікацію  на десктопах і мобільних пристроях, залишатися на зв’язку 24/7 незалежно від місцезнаходження співробітників.

     

Найближчим часом ми плануємо повністю вбудувати Workplace в корпоративну культуру нашої компанії та її робочі процеси, залучаючи найактивніших лідерів думок і ранніх послідовників нового сервісу в Promodo. Це дасть нам можливість органічно і з меншими зусиллями проводити нові зміни.

Стаття розміщена на ресурсі http://www.cossa.ru/

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу