Однокласники анонсували тестування нового рекламного формату Canvas. Він вже працює в Facebook'у і Instagram'і і являється інтерактивним промопостом, який створюється інтуїтивно зрозумілим конструктором. Такий формат буде використовуватися тільки в мобільному додатку "Однокласників". В ньому можна буде додати до 7 активних екранів, які, в свою чергу, можуть містити активні кнопки, відео, "карусель" або панорамні фотографії.
На даний момент Canvas тестується на Android-девайсах і буде доступним користувачам починаючи з версії 4.4, а вартість стане відомою після закінчення тестування.
Даний інструмент дозволить створювати інтерактивну сторінку, повністю описуючу переваги продукту без залучення додаткових інвестицій, тобто, він відмінно підійде як малому, так і великому бізнесу.
Canvas суттєво виграє у звичайних рекламних банерів, так як взаємодіє з користувачами в ігровій формі, а це означає, що залучення цільової аудиторії для вашого продукту значно збільшиться.