Більшість сервісів email-розсилок пропонують свій конструктор листів. При цьому найчастіше виникає багато завдань, які доводиться вирішувати сторонніми інструментами. Наприклад, коли потрібно додати таймер, створити банер, перевірити відображення листа на мобільному телефоні і т.д. Все це забирає багато часу.
Тренди email-маркетингу змінюються швидко, особливо дизайн і верстка. Для створення листів тепер не потрібно задіяти всю команду - досить email-маркетолога. Витрати часу на створення дійсно красивих і ефективних листів повинні зводитися до мінімуму.
Таку можливість надає онлайн-редактор Stripo.
Бібліотека готових шаблонів і блоків
У самому редакторі є бібліотека готових шаблонів, які можна вибирати з урахуванням тематики. Тобто не доводиться кожен раз вигадувати структуру листа знову. Це звільняє час на рішення більш творчих завдань.
Щоб не створювати елементи листа кожен раз заново, їх можна зберегти в бібліотеці блоків. Тепер меню, футер, картки товарів і багато багато іншого нікуди не пропаде, а завжди буде під рукою. Що, знову ж таки, звільнить час для виконання інших завдань.
Створення основних блоків
1. Блок меню
Додавати меню та змінювати його згодом теж просто. При роботі з блоком в один клік миші додаються і редагуються нові пункти меню.
Выглядит этот процесс так:
2. Соціальні мережі
Додаються по аналогії з блоком меню. Соцмережі присутні в будь-якому редакторі як стандартний блок, але мало де можна налаштувати його досить швидко.
У Stripo одним кліком вибирається розмір, колір, відображення іконок. При цьому не потрібно заходити в HTML-код.
Оцінити швидкість додавання і простоту редагування блоку можна нижче.
3. Додавання відео
У Stripo це питання декількох кліків:
Інструменти для творчості
Stripo не тільки автоматизує рутину, але і спрощує творчий процес. Якщо раніше, щоб відредагувати картинку, потрібен був Photoshop або з десяток онлайн-додатків, то тепер всі ці завдання вирішуються в одному редакторі.
1. Вбудований банк картинок і створення банерів
Можна вибрати картинку безпосередньо в редакторі через банк картинок. Для цього зручно використовувати пошук за ключовим словом: дівчина, хлопець, Новий рік, Різдво і т. п.
Після чого з цієї картинки безпосередньо в Stripo створюється готовий банер.
Редактор дозволяє накладати фільтри, змінювати розмір видимій частині картинки і багато іншого. Ось як це працює:
Так виглядає готовий банер:
2. Вбудований фоторедактор, або міні-фотошоп
Використовуючи вбудований фоторедактор, можна зробити з прямокутної картки товару закруглену, додати рамки і фільтр. Інструментів для редагування картинок безліч, сам фоторедактор виглядає так:
Адаптивність
Весь функціонал редактора адаптивен. Можна відключати показ певних блоків для мобільних телефонів, налаштовувати відображення шрифтів, заголовків, включати і вимикати адаптивність картинок.
Листи в мобільних телефонах виглядають класно - це цінна перевага.
Створення та редагування карток товару
І абсолютно новий функціонал. У Stripo можна налаштувати динамічний контент, або smart-containers. Тобто можна згенерувати абсолютно будь-яку картку товару, всього лише вставивши посилання на нього в потрібний рядок.
У випадках, коли потрібно додавати десятки товарів в лист, вручну на це йде кілька годин. У Stripo аналогічна робота потребує менше години.
Чого чекати від Stripo в майбутньому?
Скоро в редакторі з'являться нові функції:
- налаштування складного динамічного контенту;
- автоматична обробка великих масивів даних для перетворення їх в лист;
- тестування відображення листів на Litmus;
- створення інтерактивних таймерів безпосередньо в Stripo.