Огляд рішень Stripo для дизайну і верстки email-розсилок

Більшість сервісів email-розсилок пропонують свій конструктор листів. При цьому найчастіше виникає багато завдань, які доводиться вирішувати сторонніми інструментами. Наприклад, коли потрібно додати таймер, створити банер, перевірити відображення листа на мобільному телефоні і т.д. Все це забирає багато часу.

Тренди email-маркетингу змінюються швидко, особливо дизайн і верстка. Для створення листів тепер не потрібно задіяти всю команду - досить email-маркетолога. Витрати часу на створення дійсно красивих і ефективних листів повинні зводитися до мінімуму.

Таку можливість надає онлайн-редактор Stripo.

Бібліотека готових шаблонів і блоків

У самому редакторі є бібліотека готових шаблонів, які можна вибирати з урахуванням тематики. Тобто не доводиться кожен раз вигадувати структуру листа знову. Це звільняє час на рішення більш творчих завдань.

kgymlpmvS_GgS-aoHBWxGw.png

Щоб не створювати елементи листа кожен раз заново, їх можна зберегти в бібліотеці блоків. Тепер меню, футер, картки товарів і багато багато іншого нікуди не пропаде, а завжди буде під рукою. Що, знову ж таки, звільнить час для виконання інших завдань.

PuESygdLRKKBXAokwWKBDw.png

Створення основних блоків

1. Блок меню

Додавати меню та змінювати його згодом теж просто. При роботі з блоком в один клік миші додаються і редагуються нові пункти меню.

Меню.png

Выглядит этот процесс так:

Меню 2,7.gif

2. Соціальні мережі

Додаються по аналогії з блоком меню. Соцмережі присутні в будь-якому редакторі як стандартний блок, але мало де можна налаштувати його досить швидко.

У Stripo одним кліком вибирається розмір, колір, відображення іконок. При цьому не потрібно заходити в HTML-код.

Оцінити швидкість додавання і простоту редагування блоку можна нижче.

Соц сети уменьшенные в конце.gif

3. Додавання відео

У Stripo це питання декількох кліків:

Інструменти для творчості

Stripo не тільки автоматизує рутину, але і спрощує творчий процес. Якщо раніше, щоб відредагувати картинку, потрібен був Photoshop або з десяток онлайн-додатків, то тепер всі ці завдання вирішуються в одному редакторі.

1. Вбудований банк картинок і створення банерів

Можна вибрати картинку безпосередньо в редакторі через банк картинок. Для цього зручно використовувати пошук за ключовим словом: дівчина, хлопець, Новий рік, Різдво і т. п.

XbGBbxCjSm6-CHG9RnfUvA.png

Після чого з цієї картинки безпосередньо в Stripo створюється готовий банер.

Редактор дозволяє накладати фільтри, змінювати розмір видимій частині картинки і багато іншого. Ось як це працює:

УКороченный.gif

 Так виглядає готовий банер:

картинка-про-баннер.png

2. Вбудований фоторедактор, або міні-фотошоп

Використовуючи вбудований фоторедактор, можна зробити з прямокутної картки товару закруглену, додати рамки і фільтр. Інструментів для редагування картинок безліч, сам фоторедактор виглядає так:

Мини-фотошоп.png

Адаптивність

Весь функціонал редактора адаптивен. Можна відключати показ певних блоків для мобільних телефонів, налаштовувати відображення шрифтів, заголовків, включати і вимикати адаптивність картинок.

Листи в мобільних телефонах виглядають класно - це цінна перевага.

 Створення та редагування карток товару

І абсолютно новий функціонал. У Stripo можна налаштувати динамічний контент, або smart-containers. Тобто можна згенерувати абсолютно будь-яку картку товару, всього лише вставивши посилання на нього в потрібний рядок.

Смартконтейнер гиф замкнутая.gif

У випадках, коли потрібно додавати десятки товарів в лист, вручну на це йде кілька годин. У Stripo аналогічна робота потребує менше години.


Чого чекати від Stripo в майбутньому?

Скоро в редакторі з'являться нові функції:

  • налаштування складного динамічного контенту;
  • автоматична обробка великих масивів даних для перетворення їх в лист;
  • тестування відображення листів на Litmus;
  • створення інтерактивних таймерів безпосередньо в Stripo.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу