Запуск нового нового продукту Google анонсував ще в травні 2019 року в рамках Google Marketing Live. Передумовою стали графічні розширення для оголошень, які так і не випустили повністю, а незабаром повністю згорнули.
Gallery Ads - це новий формат рекламних оголошень з набором зображень і заголовків, які можна гортати. За фактом, Google взяв елементи з медійної реклами і реклами в соціальних мережах, адаптувавши їх для пошуку. При цьому Gallery Ads все ще знаходиться на стадії бета-тестування і працює не в усіх акаунтах.
Запис на даний тип оголошень активно проходив минулого літа, але пізніше Google припинив підключення. Зараз новий формат показується тільки в топі мобільної видачі Google, але представники компанії анонсували, що планують експериментувати з відображенням формату на десктопах і в інших продуктах Google.
У деяких клієнтських акаунтах Promodo формат став доступний вже в червні 2019 року. Ми накопичили статистику майже за півроку використання і можемо поділитися результатами.
Gallery Ads містить:
- три заголовки до 30 символів;
- від 4 до 8 картинок;
- під кожною картинкою слоган з 70 символів;
- відмова від зобов'язань (за бажанням);
- два поля «шлях що відображається» по 15 символів.
Реклама в галереї доступна на 11-ти мовах: англійською, німецькою, японською, французькою, іспанською, голландською, португальською, італійською, російською, шведською та польською.
Новий візуальний формат спрощує передачу інформації про те, що пропонує ваш бренд, і володіє декількома важливими відмінностями від пошукових оголошень: рекламодавці платитимуть, якщо користувач клацне на Gallery Ads або перегорне до третього зображення. Якщо відбувається і те, і інше - плата буде стягуватися тільки один раз
Технічні особливості при роботі з рекламним форматом Gallery Ads
- Gallery Ads не доступний в Google Editor. Щоб масово додати оголошення в акаунт, створіть одне оголошення через інтерфейс, експортуйте його в Excel і створіть копії в цільові групи оголошень. Такий порядок дій потрібен, щоб зображення, що використовуються в оголошенні, отримали унікальний ID;
- формат не підтримує динамічну вставку в тексти оголошень;
- оголошення проходять модерацію близько двох діб.
Поради при роботі з новим рекламним форматом
- оголошення Gallery Ads може бути показано тільки на першій позиції. Слідкуйте за ставкою, щоб її вистачило для показу на першому місці;
- використовуйте наступні ключові слова у заголовках і URL-адреси, які відображаються. Тестуйте комбінації заголовків як і в розширених або адаптивних текстових оголошеннях;
- обирайте привабливі зображення, багато користувачів не будуть переходити на сайт, а стануть знайомитися з продуктом безпосередньо відразу у видачі. Віжуал і опис - критично важливі елементи;
- використовуйте новий формат оголошень для ремаркетинг-кампаній. Іноді яскравих справжніх фотографій може бути досить, щоб завершити цільову дію.
Кому буде корисний формат Gallery Ads і що він дасть бізнесу
Ніша онлайн-рітейлу вже майже два роки використовує переваги товарних оголошень, в той час як для сфери послуг візуальний формат на пошуку був недоступний. Тепер Gallery Ads дозволить їм показувати не тільки текстові оголошення в пошуку, але і зображення з можливістю отримувати на 25% більше взаємодії.
Рекламодавці можуть застосовувати формат Gallery Ads в різних випадках: розповідати з його допомогою історію бренду, представляти нову продуктову лінійку, демонструвати продукт з різних сторін. Якщо ви продаєте квартири - покажіть клієнтам будинок, в якому будуть жити люди, парк та дитячий майданчик неподалік. Якщо просуваєте послуги авіакомпанії або готелю - покажіть як виглядає місто або номера готелю, в якому будуть жити клієнти.
Такий формат оголошень відмінно підійде як для В2С, так і для В2В компаній. В першу чергу, Gallery Ads дозволяють більш ефективно донести цінність вашого бізнесу. Саме інформування про цінності, які можуть дати товари або послуги, є ключем до збільшення прибутку.
Ви можете не побачити відразу прямих конверсій з цього рекламного формату, але він допоможе більш точно будувати воронки продажів.
Кейс по роботі з рекламним форматом Gallery Ads
Рекламні оголошення-галереї ми запускали для українського клієнта, але сама рекламна кампанія була спрямована на залучення користувачів із Західної Європи (Нідерланди, Франція, Швеція, Швейцарія, Данія).
При запуску зіткнулися з першими несподіваними інсайтами: при аналогічних таргетингах аукціон вигравав не формат Gallery Ads, а звичайні і адаптивні текстові оголошення.
При цьому показник клікабельності у рекламних оголошень Gallery Ads був на 40% вище, а вартість за клік - на 20% нижче.
Ми винесли Galley Ads в окремі групи, а для звичайних груп знизили ставку під мобільну видачу, щоб дати можливість оголошенням-галереям вигравати аукціон. Навіть при такому сценарії кількість показів не збільшилася, натомість ми в цілому втрачали покази на мобільних і повернули стандартні налаштування.
Як можемо бачити на графіку, обсяг показів Gallery Ads з кожним днем зростає. Швидше за все, ситуація з низькою кількістю показів була пов'язана з тим, що цей формат оголошень ще знаходиться в бета-версії, і його робота не відрегульована системою до кінця. Але, як стверджує підтримка Google, цей продукт - один з пріоритетних в розробці.