Новий рекламний формат Gallery Ads: повний гайд по використанню

Запуск нового нового продукту Google анонсував ще в травні 2019 року в рамках Google Marketing Live. Передумовою стали графічні розширення для оголошень, які так і не випустили повністю, а незабаром повністю згорнули.

 

Gallery Ads - це новий формат рекламних оголошень з набором зображень і заголовків, які можна гортати. За фактом, Google взяв елементи з медійної реклами і реклами в соціальних мережах, адаптувавши їх для пошуку. При цьому Gallery Ads все ще знаходиться на стадії бета-тестування і працює не в усіх акаунтах.

 

новый формат объявлений Gallery Ads

 

Запис на даний тип оголошень активно проходив минулого літа, але пізніше Google припинив підключення. Зараз новий формат показується тільки в топі мобільної видачі Google, але представники компанії анонсували, що планують експериментувати з відображенням формату на десктопах і в інших продуктах Google.

У деяких клієнтських акаунтах Promodo формат став доступний вже в червні 2019 року. Ми накопичили статистику майже за півроку використання і можемо поділитися результатами.

Gallery Ads містить:

  • три заголовки до 30 символів;
  • від 4 до 8 картинок;
  • під кожною картинкою слоган з 70 символів;
  • відмова від зобов'язань (за бажанням);
  • два поля «шлях що відображається» по 15 символів.

 

Реклама в галереї доступна на 11-ти мовах: англійською, німецькою, японською, французькою, іспанською, голландською, португальською, італійською, російською, шведською та польською.

 

новый-формат-объявлений-в-гугл

 

Новий візуальний формат спрощує передачу інформації про те, що пропонує ваш бренд, і володіє декількома важливими відмінностями від пошукових оголошень: рекламодавці платитимуть, якщо користувач клацне на Gallery Ads або перегорне до третього зображення. Якщо відбувається і те, і інше - плата буде стягуватися тільки один раз

Технічні особливості при роботі з рекламним форматом Gallery Ads

  • Gallery Ads не доступний в Google Editor. Щоб масово додати оголошення в акаунт, створіть одне оголошення через інтерфейс, експортуйте його в Excel і створіть копії в цільові групи оголошень. Такий порядок дій потрібен, щоб зображення, що використовуються в оголошенні, отримали унікальний ID;
  • формат не підтримує динамічну вставку в тексти оголошень;
  • оголошення проходять модерацію близько двох діб.

 

Поради при роботі з новим рекламним форматом

  • оголошення Gallery Ads може бути показано тільки на першій позиції. Слідкуйте за ставкою, щоб її вистачило для показу на першому місці;
  • використовуйте наступні ключові слова у заголовках і URL-адреси, які відображаються. Тестуйте комбінації заголовків як і в розширених або адаптивних текстових оголошеннях;
  • обирайте привабливі зображення, багато користувачів не будуть переходити на сайт, а стануть знайомитися з продуктом безпосередньо відразу у видачі. Віжуал і опис - критично важливі елементи;
  • використовуйте новий формат оголошень для ремаркетинг-кампаній. Іноді яскравих справжніх фотографій може бути досить, щоб завершити цільову дію.

 

Кому буде корисний формат Gallery Ads і що він дасть бізнесу

Ніша онлайн-рітейлу вже майже два роки використовує переваги товарних оголошень, в той час як для сфери послуг візуальний формат на пошуку був недоступний. Тепер Gallery Ads дозволить їм показувати не тільки текстові оголошення в пошуку, але і зображення з можливістю отримувати на 25% більше взаємодії.

Рекламодавці можуть застосовувати формат Gallery Ads в різних випадках: розповідати з його допомогою історію бренду, представляти нову продуктову лінійку, демонструвати продукт з різних сторін. Якщо ви продаєте квартири - покажіть клієнтам будинок, в якому будуть жити люди, парк та дитячий майданчик неподалік. Якщо просуваєте послуги авіакомпанії або готелю - покажіть як виглядає місто або номера готелю, в якому будуть жити клієнти.

Такий формат оголошень відмінно підійде як для В2С, так і для В2В компаній. В першу чергу, Gallery Ads дозволяють більш ефективно донести цінність вашого бізнесу. Саме інформування про цінності, які можуть дати товари або послуги, є ключем до збільшення прибутку.

Ви можете не побачити відразу прямих конверсій з цього рекламного формату, але він допоможе більш точно будувати воронки продажів.

Кейс по роботі з рекламним форматом Gallery Ads

Рекламні оголошення-галереї ми запускали для українського клієнта, але сама рекламна кампанія була спрямована на залучення користувачів із Західної Європи (Нідерланди, Франція, Швеція, Швейцарія, Данія).

При запуску зіткнулися з першими несподіваними інсайтами: при аналогічних таргетингах аукціон вигравав не формат Gallery Ads, а звичайні і адаптивні текстові оголошення.

аукцион_Gallery Ads

 

показы рекламных объявлений Gallery Ads

 

При цьому показник клікабельності у рекламних оголошень Gallery Ads був на 40% вище, а вартість за клік - на 20% нижче.

 

показатель кликабельности_Gallery Ads

 

стоимость клика_объявление_gallery-ads

 

Ми винесли Galley Ads в окремі групи, а для звичайних груп знизили ставку під мобільну видачу, щоб дати можливість оголошенням-галереям вигравати аукціон. Навіть при такому сценарії кількість показів не збільшилася, натомість ми в цілому втрачали покази на мобільних і повернули стандартні налаштування.

 

объем показов_Gallery_Ads

 

Як можемо бачити на графіку, обсяг показів Gallery Ads з кожним днем ​​зростає. Швидше за все, ситуація з низькою кількістю показів була пов'язана з тим, що цей формат оголошень ще знаходиться в бета-версії, і його робота не відрегульована системою до кінця. Але, як стверджує підтримка Google, цей продукт - один з пріоритетних в розробці.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу