Новий формат реклами в КМС AdWords - оголошення з адресами

У КМС Google AdWords став доступний новий формат рекламних оголошень - медійні оголошення з адресами. Наш фахівець з контекстної реклами Ільченко Михайло пояснює, кому це може стати в нагоді.
«Даним оновленням Google допомагає рекламодавцям залучати більше відвідувачів в свої оффлайн-представництва.
Цей формат реклами найбільше підійде для офлайн-магазинів, кафе, ресторанів та інших закладів, зацікавлених у залученні клієнтів, які на даний момент знаходяться поблизу. Ефективність оголошення досягається за рахунок показу фотографій, адреси, годин роботи закладу і маршруту до нього на Google Картах.
Новий формат можна запустити з галереї графічних оголошень в AdWords. У оголошення можна завантажити до трьох зображень, логотип, додати заголовок і опис.
Рекомендуємо почати використовувати даний тип оголошень в поєднанні з точковим таргетингом (наприклад, що знаходяться в радіусі 1 км) на ваші заклади і магазини. Це дозволить охопити максимальну цільову аудиторію. »

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу