Нові можливості і геореклами вконтакті

В кінці минулого року до мережі "Вконтакті" було додано можливість таргетування тих користувачів, які знаходились у визначений час в обраних налаштування реклами місцях. Радіус може варіюватися від 500 м до 100 км. Зараз з'явився функціонал визначення категорій аудиторії, якій буде показуватися реклама:

  • проживаючі у визначеній області;
  • працюючі або ті, що вчаться в цій області;
  • регулярно відвідувачі цієї області;
  • знаходяться в заданій області зараз(тільки для мобільних девайсів). Максимально можливий радіус таких налаштувань — 5 км.

Поєднуючигіперлокальнийтаргетингоголошеньзщебільшточниминалаштуваннями, рекламодавціотрималиможливістьзалученняпотенційнихонлайнпокупців, якізнаходятьсяпоблизуїхмагазиніваботочокпродажу.

Ця модель підходить для всіх типів бізнесу. Наприклад, малому бізнесу тепер не треба будуть додаткові витрати на оффлайн-активності і рекламу, а великий – навпаки, може тепер комбінування онлайн- і оффлайн-канали, використовуючи свої переваги в кількості точок продажі. В обох випадках варто враховувати новий функціонал при плануванні локальних акцій і флайтів, при цьому сегментуючи користувачів по необхідним поведінковим і демографічним характеристикам.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу