В кінці минулого року до мережі "Вконтакті" було додано можливість таргетування тих користувачів, які знаходились у визначений час в обраних налаштування реклами місцях. Радіус може варіюватися від 500 м до 100 км. Зараз з'явився функціонал визначення категорій аудиторії, якій буде показуватися реклама:
- проживаючі у визначеній області;
- працюючі або ті, що вчаться в цій області;
- регулярно відвідувачі цієї області;
- знаходяться в заданій області зараз(тільки для мобільних девайсів). Максимально можливий радіус таких налаштувань — 5 км.
Поєднуючигіперлокальнийтаргетингоголошеньзщебільшточниминалаштуваннями, рекламодавціотрималиможливістьзалученняпотенційнихонлайнпокупців, якізнаходятьсяпоблизуїхмагазиніваботочокпродажу.
Ця модель підходить для всіх типів бізнесу. Наприклад, малому бізнесу тепер не треба будуть додаткові витрати на оффлайн-активності і рекламу, а великий – навпаки, може тепер комбінування онлайн- і оффлайн-канали, використовуючи свої переваги в кількості точок продажі. В обох випадках варто враховувати новий функціонал при плануванні локальних акцій і флайтів, при цьому сегментуючи користувачів по необхідним поведінковим і демографічним характеристикам.