Більш ніж 50% переходів по контекстній рекламі сьогодні відбувається вже з мобільних пристроїв. При цьому рівень конверсії з мобільних пристроїв нижчий, ніж на десктопах, що раніше давало привід рекламодавцям недооцінювати ефективність мобільного трафіку.
Тепер нові звіти Google AdWords з крос-девайсної атрибуції допоможуть їм отримати більше інформації про поведінку клієнтів на шляху конверсії. У свою чергу, за допомогою звітів з крос-девайсної конверсії можна буде отримати точне і повне уявлення про ефективність своїх рекламних кампаній не лише з десктопних пристроїв, але і в розрізі інших пристроїв (смартфон, планшет).
Це дозволить максимально повно виміряти ефективність конкретних кампаній і оцінити прибутковість вкладень у контекстну рекламу