Нові звіти по атрибуції на декількох пристроях і показники в них

Більш ніж 50% переходів по контекстній рекламі сьогодні відбувається вже з мобільних пристроїв. При цьому рівень конверсії з мобільних пристроїв нижчий, ніж на десктопах, що раніше давало привід рекламодавцям недооцінювати ефективність мобільного трафіку.

Тепер нові звіти Google AdWords з крос-девайсної атрибуції допоможуть їм отримати більше інформації про поведінку клієнтів на шляху конверсії. У свою чергу, за допомогою звітів з крос-девайсної конверсії  можна буде отримати точне і повне уявлення про ефективність  своїх рекламних кампаній не лише з десктопних пристроїв, але і в розрізі інших пристроїв (смартфон, планшет).

Це дозволить максимально повно виміряти ефективність конкретних кампаній і оцінити прибутковість вкладень у контекстну рекламу

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу