Новий статус для груп оголошень в яндекс директі

«Яндекс» вводить новий статус для груп оголошень з дуже низьким трафіком. Вони призупиняються і не беруть участь в аукціоні на пошуку і в мережах. Коментує Олександр Заремський, наш РРС-фахівець.

Новий статус буде означати, що за наявних налаштувань і подібних ключових слів, група оновлень показується дуже рідко або не показується взагалі. Тобто ключові слова набираються дуже рідко і не вирішують завдання користувачів.

Цим нововведенням «Яндекс»  розраховує стимулювати більш усвідомлений підхід до структури акаунта для своїх рекламодавців. Генерація тисяч ключових слів змінюється усвідомленим збором лише тих слів, які мають реальну цінність і попит з боку користувачів. Тим самим «Яндекс» не лише виховує культуру контекстної реклами, але й оптимізує свої обчислювальні потужності. Перш за все, слід відзначити, що це нововведення не вплине на бізнес клієнта. Можливо, в деяких кампаніях перестануть працювати низькочастотні ключові слова. Але навіть тоді трафік, який вони раніше приносили, будуть генерувати більш високочастотні ключові слова в рекламному акаунті Директа.

Щоб зберегти ефективність своїх кампаній, рекламодавцям слід більш усвідомлено підходити до збору ключових слів: враховувати їхню частотність, доцільність для користувачів тощо. Може стати в нагоді також логічне структурування рекламних кампаній і груп Яндекс. Директа залежно від структури сайту, його розділів і сторінок.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу