Куди йти інтернет-маркетингу в 2016

Досвід західних колег традиційно задає тренди і на нашому ринку інтернет-маркетингу.Promodo поспілкувалися з Басом ван дер Бельдом та Елі Шварцем про те, над чим варто почати працювати вже сьогодні, щоб не було нестерпно боляче у підсумковому річному звіті.

0_7e108_c01ba4b2_orig_(1)_edited

Бас ван дер Бельд – онлайн-маркетолог з більш ніж 15-річним досвідом. Провідний доповідач, стратег і тренер у галузі інтернет-маркетингу. Засновник і власник Stateofdigital.com. Бас широко відомий як експерт і лідер думок в інтернет-маркетингу, соціальному маркетингу і пошуковому маркетингу. В 2015 він був нагороджений європейським титулом «Особистість року в пошуковому маркетингу» ("European Search Personality of the Year") за роботу в індустрії пошуку.

3 ключові чинники успіху в пошуку в 2016 році

Три ключові чинники (з багатьох існуючих), на яких я б радив зосередитися маркетологам – це:

1.Розуміння цільової аудиторії

Краще розумійте, на кого ви орієнтуєтесь. Переконайтесь, що контент, який ви виробляєте, дає відповіді на питання, актуальні для вашої аудиторії. Будьте в потрібний час у потрібному місці.

2. Мобільні технології

Якщо ви не готові до роботи з мобільними технологіями – ви вже спізнилися. Ваш сайт повинен бути адаптований для мобільних пристроїв, інакше ви марно витратите час.

3. Технічна пошукова оптимізація (SEO)

Нарешті, те, чим часто нехтують і що недооцнюють: технічна пошукова оптимізація. Ваш сайт повинен бути технічно впорядкований, ви повинні переконатися, що цей пункт не заважає реалізовувати вашу маркетингову стратегію. Залучіть кваліфікованого фахівця і переконайтесь, що ваш сайт працює добре.

3 канали онлайн-маркетингу, популярність яких буде зростати в 2016 році

Пошуковий маркетинг залишається важливим каналом просування, соціальні медіа також будуть продовжувати рости. Третій канал, який завжди недооцінюють – email-маркетинг. Важливою особливістю 2016 року є «персоналізація» особистих каналів. Більше не актуально «мовити», інформація (і контент, відповідно) повинні бути релевантними не лише для конкретної цільової аудиторії, але і для кожного конкретного споживача.

Що стосується  соціальних платформ, поряд зі звичними соціальними медіа, як, наприклад, Facebook, ми бачимо зростання популярності таких платформ, як SnapChat. Це свідчить про інтерес до більш «персоналізованих» каналів, а значить, додатки для обміну повідомленнями (Facebook Messenger, WhatsApp, SnapChat) або іншим контентом  (Instagram) чекає великий успіх.

eli-shawarts

Елі Шварц – директор із маркетингу АРАС (Азійсько-Тихоокеанського регіону) в SurveyMonkey, найбільшій у світі платформі для онлайн-опитувань. Елі відповідає за маркетингову стратегію Азійсько-Тихоокеанського регіону, а також керує глобальною SEO-стратегією 17 мовами. Елі – професіонал з великим досвідом як у цифровому, так і в традиційному маркетингу. Він провів сотні успішних кампаній, спрямованих на підвищення позицій в органічному пошуку як в США, так і на міжнародному рівні для десятків онлайн-компаній.

3 ключові чинники успіху в рейтингу пошукових систем в 2016 році

1) Якісні посилання

врешті-решт Googleбуде намагатися зробити Penguin динамічним, і сайти, які почистили свої сторінки (видалили неякісні посилання) отримають вище місце в пошуку, а сайти, які не стали цього робити – понизяться у пошуковій видачі. Такий процес миттєвої винагороди і покарання змусить всіх поводитись краще

2) Мобільні технології

Оскільки все більше і більше користувачів мережі переходять на мобільні пристрої, вирішальне значення буде мати рейтинг вашого бізнесу в мобільному пошуку. Google починає надавати перевагу глибоким посиланням, тому важливо не відставати від конкурентів.

3) Соціальні медіа

2016 рік може стати роком, коли пошук Facebook стане важливим інструментом просування. Оптимізація в соціальних мережах для того, щоб ви ранжувались в Facebook, можливо, стане більш важливою, ніж робота з оптимізації в Google.

Резюмуючи думки експертів і враховуючи поточні тенденції, ми можемо виділити такі тренди в SEO/SEM на 2016 рік:

Основою просування стане персоналізація

Завдяки появі соціальних медіа і великої кількості інструментів для опитування клієнтів, їхні потреби стають більш зрозумілими для нас, а інформацію про клієнтів стає простіше збирати. Виграють ті компанії, які будуть використовувати вузько спрямований таргетинг і персоналізовані повідомлення. Ця тенденція буде продовжувати зростати в контекстній рекламі (наприклад, в Facebook-оголошеннях), а також у контент-маркетингу і email-кампаніях.

Мобільні технології стають основоположними

Минулого року представники Google повідомили, що кількість пошукових запитів Google з мобільних пристроїв перевищила кількість запитів з десктопних пристроїв, все більше і більше взаємодії з брендами відбувається на мобільних пристроях. Це змінить пошуковий маркетинг, маркетинг в соціальних медіа і зробить основним напрямом мобільний маркетинг. Доказом того, що зміни неминучі, можна вважати випуск компанією Google 21 квітня 2015 року алгоритму мобільного просування, що підтверджує необхідність оптимізації сайтів під мобільні пристрої. За даними eMarketer, в 2016 році світовий бюджет на мобільний маркетинг перевищить $100 млрд і складе, таким чином, 50% від усіх витрат на цифрову рекламу.

graf1

Найбільша соціальна мережа Facebook уже отримує левову частку своїх прибутків  від мобільних оголошень.

graf2

Якісна SEO-оптимізація залишається важливим засобом просування (локалізація, технічна SEO-оптимізація, якісні посилання)

Поведінка користувачів і юзабіліті сайту покращує пошукову позицію, але технічне SEO і зворотні посилання все ще залишаються важливою частиною зростання відвідуваності і позицій сайту. Це доведено дослідженнями чинників ранжування за останні два роки (2014, 2015) і на реальному досвіді власників малого бізнесу, які починають продавати свої товари/послуги в інтернеті. Зі збільшенням кількості інтернет-користувачів попит на релевантність, з одного боку, і алгоритми Google, які покращують позиції в пошуковій видачі під час застосування тегів місцезнаходження, з другого, роблять оптимізацію локального пошуку одним з ефективних способів отримати перевагу над конкурентами.

Email-маркетинг буде використовуватися частіше

Email-маркетинг є одним з найбільш недооцінених маркетингових каналів, і 2016 може стати роком його розквіту. Ми часто бачимо практичні приклади, в яких email-просування стає найбільш ефективним каналом у багатьох маркетингових кампаніях, і ця частина здатна утримувати клієнта, а також спонукати його до дії в необхідний момент. За даними дослідження eMarketer, пріоритет №1 для маркетологів, які використовують email-маркетинг – покращення сегментації і таргетингу, а ціль №2 – використання даних у реальному часі.

 

graf3

Соціальні медіа продовжують змінювати маркетинговий ландшафт

Опитування, проведені в 2015 році, в компаніях Північної Америки і Великобританії показало, що маркетинг у соціальних медіа – основна технологія, в яку вони збираються інвестувати в 2016 році.

graf4

Сучасне суспільство, перенасичене інформацією, все більше схиляється в бік відео та іншого графічного контенту, а соціальні медіа є основними рушійними силами цієї тенденції. Facebook успішно експериментує з відео форматами і стає серйозним гравцем на цьому ринку. YouTube залишається в статусі лідера за кількістю онлайн-переглядів відео і №3 серед найбільш відвідуваних сайтів в інтернеті.

Завдяки багатим візуальним можливостям та інтерактивності такі платформи, як Instagram, Pinterest, Snapchat за прогнозами будуть зростати в популярності. У відповідь маркетологи зосередять більше рекламних зусиль на соціальних медіа та змінять принцип розподілу рекламного бюджету.

graf5

Найбільше це стосується Instagram. Завдяки високій швидкості взаємодії з оголошеннями на цій платформі та широкій доступності Instagram-оголошень для рекламодавців у 2015 році Instagram, очевидно, значно виросте до 2017 року.

Платформи потокового мовлення, такі як Blab, вищезгаданий Бас ван дер Белдом також рекомендує взяти до уваги. Особливо, якщо ви робите вебінари для В2В-сегменту. Такі платформи, як Blab, можуть стати наступним інструментом взаємодії з потенційними покупцями і побудування лояльної до вашого бренду спільноти.

2016 буде хорошим роком для тих інтернет-проектів, які сповідують правила пошукових систем і насправді хочуть зрозуміти своїх клієнтів, щоб залишатися релевантними і відправляти їм персоналізовані повідомлення. Соціальні платформи будуть відігравати важливу роль у цьому процесі завдяки інтерактивності і багатим візуальним можливостям, а також здатності чути аудиторію та налаштовувати вузько спрямований таргетинг у рекламних кампаніях. 

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу