Контроль залишку бюджету облікового запису за допомогою скрипта AdWords

У квітні цього року скрипти AdWords Scripts стали підтримувати BudgetOrder. Нова функція дозволяє отримувати інформацію про грошові ліміти аккаунта, бюджетах кредитної лінії та інші корисні дані, які пов'язані з поповненням аккаунта.

Це нововведення полегшує роботу PPC-фахівців за рахунок можливості обчислювати залишок аккаунта заздалегідь, що дозволяє уникнути простою аккаунта. Особливо це важливо при поповненні рахунку грошовим переказом у банку, коли сам переклад може займати кілька днів.

Залишок обчислюється з грошового ліміту самого аккаунта - з суми всіх поповнень аккаунта ми віднімаємо витрата по кампаніям за весь час з урахуванням коштів, які AdWords повертає за недійсну активність. В результаті ми отримуємо більш точний залишок аккаунта, ніж в стандартному інтерфейсі, так як там гроші списуються не в режимі онлайн, а частинами протягом дня.

Ділимося нашим скриптом для контролю залишку бюджету. Основні налаштування скрипта:

  • Limit - мінімальний залишок коштів для відправки повідомлення.
  • Days - кількість днів, за які потрібно повідомити про завершення залишку.
  • alertType - вибираємо значення ліміту, або залишок або кількість днів.
  • includeVAT - чи включений ПДВ на акаунтах. ПДВ стягується в кінці місяця і це важливо враховувати при контролі бюджету.

Повний скрипт:

function main() {
  
  //Настройки скрипта 
  var days = 7; // Мінімальна кількість днів для відправки повідомлення
  var alertLimit = 1000; // Мінімальний залишок для відправки повідомлення
  var email = ['Электронная@почта.ком']; //Додаються адреси всіх, кому має прийти лист з повідомленням
  var alertType = true; // true - уовідомлення при малому залишку, при значенні false - при кількості днів
  var includeVAT = true;
 
  var budgetOrder = AdWordsApp.budgetOrders().get().next();
  var SpendingLimit = budgetOrder.getSpendingLimit(); // Загальний ліміт аккаунта
  var adjustments = budgetOrder.getTotalAdjustments(); // Повернуті кошти на акаунт
  
  var Spent = AdWordsApp.currentAccount().getStatsFor('ALL_TIME').getCost(); // Витрата за весь час
  var lastWeekSpent = AdWordsApp.currentAccount().getStatsFor('LAST_7_DAYS').getCost(); // Витрата за останні 7 днів
  var thisMonthSpent = AdWordsApp.currentAccount().getStatsFor('THIS_MONTH').getCost();
  var vat = thisMonthSpent * 0.2;
  
  if (includeVAT) {
    SpendingLimit -= vat;
  }
  Logger.log(vat);
  
  if (adjustments == null) {
    var remainingBudget = SpendingLimit - Spent;
  } else {
    var remainingBudget = SpendingLimit - (Spent + adjustments);
  }
  Logger.log("Залишок аккаунта - " + Math.round(remainingBudget));
  if (alertType) {
    if (remainingBudget < alertLimit) {
      sendSimpleTextEmail(email);
    }
  } else {
    
    var limitsDays = remainingBudget / lastWeekSpent;
    if (limitsDays < days) {
      sendSimpleTextEmail(email);
    }
  }

  function sendSimpleTextEmail(mail) {
    MailApp.sendEmail( mail,
                      'Мінімальний залишок бюджету! ' + AdWordsApp.currentAccount().getName(),
                      'В акаунті закінчуються кошти. Внесіть оплату!');    
  }
}

Налаштування скрипта мінімальні. Слід пам'ятати, що даний скрипт запускається на рівні облікового запису, а не Центру клієнтів. Також бажано його використовувати в акаунтах без кредитної лінії, так як в них відрізняється метод підрахунку залишку.

Користуйтеся даним рішенням і отримуйте від ваших кампаній максимум!

Детальніше на ppc.world.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу