У квітні цього року скрипти AdWords Scripts стали підтримувати BudgetOrder. Нова функція дозволяє отримувати інформацію про грошові ліміти аккаунта, бюджетах кредитної лінії та інші корисні дані, які пов'язані з поповненням аккаунта.
Це нововведення полегшує роботу PPC-фахівців за рахунок можливості обчислювати залишок аккаунта заздалегідь, що дозволяє уникнути простою аккаунта. Особливо це важливо при поповненні рахунку грошовим переказом у банку, коли сам переклад може займати кілька днів.
Залишок обчислюється з грошового ліміту самого аккаунта - з суми всіх поповнень аккаунта ми віднімаємо витрата по кампаніям за весь час з урахуванням коштів, які AdWords повертає за недійсну активність. В результаті ми отримуємо більш точний залишок аккаунта, ніж в стандартному інтерфейсі, так як там гроші списуються не в режимі онлайн, а частинами протягом дня.
Ділимося нашим скриптом для контролю залишку бюджету. Основні налаштування скрипта:
- Limit - мінімальний залишок коштів для відправки повідомлення.
- Days - кількість днів, за які потрібно повідомити про завершення залишку.
- alertType - вибираємо значення ліміту, або залишок або кількість днів.
- includeVAT - чи включений ПДВ на акаунтах. ПДВ стягується в кінці місяця і це важливо враховувати при контролі бюджету.
Повний скрипт:
function main() {
//Настройки скрипта
var days = 7; // Мінімальна кількість днів для відправки повідомлення
var alertLimit = 1000; // Мінімальний залишок для відправки повідомлення
var email = ['Электронная@почта.ком']; //Додаються адреси всіх, кому має прийти лист з повідомленням
var alertType = true; // true - уовідомлення при малому залишку, при значенні false - при кількості днів
var includeVAT = true;
var budgetOrder = AdWordsApp.budgetOrders().get().next();
var SpendingLimit = budgetOrder.getSpendingLimit(); // Загальний ліміт аккаунта
var adjustments = budgetOrder.getTotalAdjustments(); // Повернуті кошти на акаунт
var Spent = AdWordsApp.currentAccount().getStatsFor('ALL_TIME').getCost(); // Витрата за весь час
var lastWeekSpent = AdWordsApp.currentAccount().getStatsFor('LAST_7_DAYS').getCost(); // Витрата за останні 7 днів
var thisMonthSpent = AdWordsApp.currentAccount().getStatsFor('THIS_MONTH').getCost();
var vat = thisMonthSpent * 0.2;
if (includeVAT) {
SpendingLimit -= vat;
}
Logger.log(vat);
if (adjustments == null) {
var remainingBudget = SpendingLimit - Spent;
} else {
var remainingBudget = SpendingLimit - (Spent + adjustments);
}
Logger.log("Залишок аккаунта - " + Math.round(remainingBudget));
if (alertType) {
if (remainingBudget < alertLimit) {
sendSimpleTextEmail(email);
}
} else {
var limitsDays = remainingBudget / lastWeekSpent;
if (limitsDays < days) {
sendSimpleTextEmail(email);
}
}
function sendSimpleTextEmail(mail) {
MailApp.sendEmail( mail,
'Мінімальний залишок бюджету! ' + AdWordsApp.currentAccount().getName(),
'В акаунті закінчуються кошти. Внесіть оплату!');
}
}
Налаштування скрипта мінімальні. Слід пам'ятати, що даний скрипт запускається на рівні облікового запису, а не Центру клієнтів. Також бажано його використовувати в акаунтах без кредитної лінії, так як в них відрізняється метод підрахунку залишку.
Користуйтеся даним рішенням і отримуйте від ваших кампаній максимум!
Детальніше на ppc.world.