Контент-маркетинг

Контент-маркетинг передбачає створення якісних матеріалів, цікавих вашій цільовій аудиторії. Це мистецтво спілкування з потенційними клієнтами, коли замість агресивних і сухих продажів ви допомагаєте йому – за рахунок створення різноманітних корисних матеріалів. Контент може бути будь-якого формату – статті, добірки матеріалів, експертні коментарі, відповіді на питання, інфографіки, гайди, інструкції, відео тощо. Як і способи його розповсюдження – вони обмежені лише уявою маркетолога.

Серед популярних – сайт компанії, соціальні мережі, email-розсилка, тематичні майданчики (ЗМІ, форуми, блоги, портали).

Використовуючи інтернет-маркетинг, ви підвищуєте свою відомість на ринку, стаєте експертом в очах вашої цільової аудиторії, а в підсумку – підвищуєте свої продажі. Варто підкреслити, що контент-маркетинг – це не разові рекламні кампанії, це безперервний процес, який повинен бути частиною маркетингової стратегії. Це більше підхід до просування продукту, ніж набір інструментів.

Маркетингові завдання 

Підвищення впізнаваності. Ваші матеріали будуть з’являтися на всіх майданчиках, які відвідує ваша цільова аудиторія – ЗМІ, блоги, форуми, тематичні сайти, групи в соцмережах.

Позиція експерта. Публікація експертних матеріалів підвищить довіру вашої цільової аудиторії. За необхідності вирішити проблему в цій галузі вони згадають, швидше за все, саме про вас.

Відстройка від конкурентів. Публікація якісних і корисних матеріалів – хороша можливість вигідно відрізнятися від конкурентів.

Отримання якісніших лідів. Контент-маркетинг допомагає підготувати вашу цільову аудиторію до переходу на наступний етап воронки продажів. Це досягається за рахунок роботи з запереченнями, надання причин здійснити покупку, роботи з іншими чинниками ухвалення рішень про купівлю вашого продукту.

Підвищення ефективності інших інструментів інтернет-маркетингу. Якісний контент посилить ваші роботи з пошукової оптимізації, підвищить конверсію контекстної реклами за рахунок «сильних» лендінгів, допоможе збільшити охоплення постів у соціальних мережах.

Послідовність робіт із контент-маркетингу

Аналіз аудиторії. Перший крок – зрозуміти, для кого ми пишемо, що і про що пишемо, в якому вигляді і на яких майданчиках. Відповіді на ці питання дасть вивчення вашої цільової аудиторії.

Аудит контенту на проекті. Дасть розуміння, де ми перебуваємо зараз і куди рухатися далі.

Визначення стратегії роботи. Відштовхуючись від особливостей ніші, потреб цільової аудиторії та активності конкурентів, розробляється стратегія контент-маркетингу.

Підготовка контент-плану. На основі стратегії прописуються конкретні роботи щодо її реалізації – тема і вид матеріалу, майданчик для публікації, терміни.

Створення ТЗ. Формування розгоорнутого технічного завдання на створення потрібних матеріалів.

Розміщення контенту. Публікація контенту на попередньо обраних майданчиках.

Аналіз результатів. Відстеження обраних показників ефективності – охоплення, переходів на сайт, активності в соцмережах, продажів.

Вимірювання ефективності

Комерційні – ріст кількості транзакцій чи досягнутих цільових дій, покращення коефіцієнту конверсії/транзакції тощо.

Поведінкові – ріст числа повторних візитів, збільшення часу перебування на сайті та глибини перегляду/скролу сторінок, зниження показника відмов тощо.

Брендингові – ріст кількості переходів за брендовими запитами, формування брендової видачі, збільшення присутності в інтернеті тощо.

Трафікові – ріст кількості переходів з органічного пошуку на інформаційні розділи, покращення в ранжуванні цільових посадкових сторінок сайту тощо.

На етапі аудиту і формування стратегії обираються ті показники ефективності, які найбільш точно відповідають очікуванням  клієнта і наочно ілюструють ефективність виконуваних робіт у процесі вирішення завдання.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу