НАПИСАТИ НАМ
Кейс з Email Marketing

Як збільшити CTR через гейміфікацію в email

КЛІЄНТ
Karcher
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Karcher — німецький бренд, один із найбільших у світі виробників техніки для прибирання та очищення.

ЗАДАЧА

  • Заохотити клієнтів купувати продукцію Karcher перед підвищенням цін.
  • Збільшити показники Click-trough-Rate (CTR) та Open Rate (OR) через впровадження гейміфікації в email-розсилках.

Вхідні дані

За напрямком retention-маркетингу ми співпрацюємо з Karcher з 2019 року. За цей час ми допомогли бренду перезапустити та налаштувати ефективну роботу email-каналу:

  • верифікували домен;
  • налаштували обліковий запис клієнта в eSputnik;
  • розробили нові шаблони для листів;
  • налаштували регулярні тригерні та промо-розсилки;
  • провалідували основу контактів.
Бренд дбає, аби email-база контактів завжди була актуальною. Тож всі невалідні контакти видаляються, неактивні ー реактивуються, а поповнення бази відбувається завдяки дієвим інструментам retention-маркетингу.

Рішення

В рамках нового проєкту нам потрібно було розробити та реалізувати стратегію продажу товарів перед підвищенням цін та максимально привернути увагу аудиторії до активності бренду.

Нова email-стратегія з елементами гейміфікації

За основу стратегії ми взяли технологію АМP For Email із гейміфікацією у вигляді рулетки.

АМP For Email — інтерактивний лист у форматі HTML з можливістю використання елементів гейміфікації. Email, створений за допомогою AMP-технології, буде виглядати як автономна веб-сторінка. Інструмент дозволяє користувачам безпосередньо в email робити всі дії (наприклад, крутити рулетку і відразу отримувати результат).

Зазвичай гейміфікація використовується, щоб залучити користувачів до ігрового процесу, який приносить позитивні емоції. Це дозволяє вплинути на лояльність клієнта до бренду: підвищити інтерес, а отже — отримати кращу конверсію.

Найчастіше цей інструмент використовується безпосередньо на сайті клієнта. Його логіка і правила мають бути простими та зрозумілими користувачам.

Однак технічні можливості сайту kaercher.com/ua-uk/ не дозволяли запустити гейміфікацію у її класичному вигляді. Тому ми запропонували клієнту впровадити інтерактив через канал email.

Важливо враховувати, що гейміфікація в email буде ефективною лише за наявності унікальної торгової пропозиції (далі УТП). УТП нашого клієнта: можливість купити техніку Karcher до підвищення цін та отримати подарунок за умови використання промокоду*.

*Щоб отримати додаткову конверсію, ми вказали, що термін дії промокоду обмежений.

Банер з УТП в email-розсилці

Розробка та впровадження гейміфікації в email

Оскільки безпосередньо в email-розсилках гейміфікація використовується нечасто, нам було важливо враховувати обмеження, з якими ми могли зіткнутися у проєкті.

Однак, крім складнощів застосування цього інструменту, є і ряд переваг, особливо враховуючи, що ми використовували технологію АМP For Email.

Для проєкту Karcher ми обрали механіку «Рулетка» з інтерактивною формою. Цей вид гейміфікації дозволяє видавати результат гри безпосередньо у листі, без необхідності переходу на інші ресурси.

АМР-технологія у проєкті була доступна користувачам поштового сервісу Gmail.

Для користувачів поштових сервісів, які не підтримували технологію АМP For Email, ми розробили альтернативну версію інтерактиву у браузері.

Візуалізація повідомлення користувачу щодо функції AMP
Логіка інтерактиву

Для всіх клієнтів гра «Рулетка» була безпрограшною.

Приклад показу промокоду в email

Для підписників Karcher були доступні наступні подарунки:

  • рюкзак;
  • рулетка;
  • сумка для покупок;
  • скребок видалення льоду;
  • безплатне доставлення.
Гіпотеза
Email з гейміфікацією привертає більше уваги користувача і впливає на рішення купити товари бренду.

Сегментування бази

Будь-які конверсійні УТП варто транслювати на максимальну кількість валідних контактів.

Щоб отримати найкращу конверсію, ми виділили з email-бази клієнта контакти, які взаємодіяли з брендом протягом останнього року. Однак не включили до цього сегмента клієнтів, які робили покупки за місяць до розсилки.

Сегмент валідних контактів для активності становив 41% від загальної бази email бренду.

Результати

Завдяки AMP-технології нам вдалося збільшити кількість залучених покупців. Показник CTR збільшився майже у півтора раза, а Open Rate — більше, ніж удвічі. Отже, використання інтерактиву для підвищення залученості аудиторії бренду виправдало залучені ресурси.

*За середнє значення ми використали показники за пів року до активності.

Що далі?

У найближчих планах клієнта — збільшити кількість гейміфікованих листів під конкретні масштабні інфоприводи. Це дозволить залучити користувачів до взаємодії із брендом.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз