Як розвиток голосового пошуку впливає на SEO?

Останній випуск своєї щотижневої рубрики Whiteboard Friday Ренд Фішкін (генеральний директор сервісу Moz) присвятив впливу зростання голосового та діалогового пошуку на стратегії і тактики SEO.

Нашексперт, АндрійІващенко (tech lead із пошукової оптимізації в Promodo) дав свій коментар:

1. Голосовий пошук – це дуже цікава тенденція. Багато фахівців уже зараз замислюються про те, як використовувати канал пошукового трафіку в нових умовах. І тут ніякої визначеності ще немає.

Як відзначає Ренд Фішкін, швидкі відповіді будуть віднімати інформаційний трафік у сайтів. Але ця тенденція спостерігається і в текстовому пошуку, так що проблема полягає не в голосовому пошуку як такому. Чи зможе Google сам відповідати на запитання без посередників, чи ні – залежить від розвитку галузі машинного навчання, семантичного аналізу, баз знань Google.

Обсяги трафіку, який пошуковики будуть забирати у сайтів, і темпи нарощування цієї тенденції впираються в обмеження сучасних розробок в галузі ІІ, самонавчальних нейронних мереж тощо. Від того, як швидко буде прогресувати ця галузь, залежить здатність пошуковиків самим давати відповіді на будь-які поставлені питання. Перспективи розвитку тут довго- і, можливо, середньострокові. Але в найближчі пару років прориву навряд чи варто чекати.

Последний выпуск своей еженедельной рубрики Whiteboard Friday Рэнд Фишкин (генеральный директор сервиса Moz) посвятил влиянию роста голосового и диалогового поиска на стратегии и тактики SEO.

Наш эксперт, Андрей Иващенко (tech lead по поисковой оптимизации в Promodo) дал свой комментарий:

2. В текстовому пошуку люди схильні вводити якомога коротші запити. Це пов’язано з економією зусиль і часу. Водночас голосом людина може ставити більш розгорнуті запитання. Відповідно, як мінімум у пошукових запитів збільшується довжина. Виникає запитання: як можна буде збирати семантичне ядро для сайту в нових реаліях? Чи буде Google Keyword Planner показувати якийсь новий сервіс? Якщо не буде нічого, то незрозуміло, як вебмайстрам вивчати пошуковий попит своєї аудиторії.

3. Google навряд чи кине напризволяще долі клієнтів свого сервісу Google AdWords. Швидше за все, якийсь інструмент для дослідження голосових запитів буде. Але, з іншого боку, виникає більш глобальне питання про те, як буде працювати реклама від Google в нових реаліях, коли просто не буде видачі, в якій можна показувати рекламні оголошення.

4. Голосом питають в основному користувачі мобільних пристроїв. При цьому користувач залогінений у свої акаунти, у нього ввімкнений GPS. Тобто в голосовому мобільному пошуку буде дуже добре працювати геотаргетинг плюс персоналізація. Якщо у вас геозалежна ніша (кав'ярня, перукарня, автосервіс тощо), то е треба враховувати і по максимуму включати  відповідні чинники ранжування: контакти на сайті, Google Local Business, згадування в контенті, можливо, локальне ранжування посилань.

Отже, на сьогодні у фахівців більше запитань, ніж відповідей. Дуже багато буде залежати від того, як і які саме зміни пошуковики будуть вводити в свої алгоритми, інтерфейси і організацію надання інформації.

 В цілому, сьогодні навіть голосовий пошук все одно конвертується в текстовий і пошуковики в кінцевому результаті відображають звичайну видачу. Тому зростання частки голосового пошуку є, а змін для пошукової оптимізації поки що небагато, особливо в геонезалежних нішах.

image1

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу