Як за 2 місяці покращити індексацію ключових слів та позиції в Google Play Market на 76%

banner-aso-case-study

 

Клієнт

 

Dine4Fit — розробник мобільних застосунків з головним офісом у Чеській Республіці. У портфелі компанії 5 застосунків у різних нішах, які доступні чеською та англійською мовами для платформ iOS та Android. Сумарна кількість установок понад 10 мільйонів.

 


 

Завдання

 

    • Збільшити кількість проіндексованих слів на сторінці застосунку Таблиця калорійності в Google Play Market.
    • Підвищити позиції ключових слів у цільовому регіоні.

 

Цільовий регіон: Східна Європа.

Тривалість робіт: 2 місяці.

 

all-device-aso-case-study

 


 

Вхідні дані

 app

 

В рамках проєкту ми працювали над оптимізацією сторінки застосунку Таблиця калорійності на платформі Google Play Market.

 

Таблиця калорійності – це універсальний трекер харчування та лічильник калорій. Застосунок для тих, хто дбає про здоров'я або планує схуднути.

 

Рубрика: здоров’я та фітнес.

Особливості застосунку: сезонність.

Система монетизації застосунку:

    • freemium (можливість оформити платну версію з розширеним функціоналом);
    • показ реклами у безплатній версії.

 

ustanovky-aso-case-study

 


 

Рішення

 

Індексація ключових слів та їх позицій безпосередньо впливає на видимість застосунку у пошуковій видачі Google Play Market. Що краща індексація пошукових запитів ー то вищі позиції у видачі, а отже і більше установок застосунку.

Покращити ці показники можна шляхом оптимізації сторінки застосунку із використанням інструментів App Store Optimization.

 

App Store Optimization (далі ASO) – пошукова оптимізація застосунків, націлена на покращення видимості застосунку у видачі з метою збільшення органічних установок.

 

План робіт

 plan-robit-aso-case

 

У кейсі розглянемо ключові поінти блоку оптимізація текстового контенту:

    • оптимізацію метаданих та контентної частини сторінки;
    • опрацювання додаткових мов.

 


 

Оптимізація метаданих та контентної частини сторінки

 

Щоб зрозуміти поточну ситуацію перед початком робіт, ми провели аналіз наявного семантичного ядра сторінки застосунку. Оскільки індексація ключових слів у Google Play Market потребує певного часу, ми визначили у якості оцінного періоду для аналізу результатів 36 днів.

 

Кількість проіндексованих ключових слів за позиціями у цільовому регіоні до початку робіт

proindeksovani-slova-aso-case

 

В ході аналізу ми виявили, що деякі цільові запити знаходилися на низьких позиціях, а деякі зовсім не були проіндексовані (наприклад, диета, похудеть, пп, активность).

Щоб розв'язати проблему, ми зібрали нове семантичне ядро основною мовою, виправили попередні недоліки та доповнили його згідно із задачами клієнта.

 

Приклади доданих цільових запитів

pryklad-dodanyh-sliv-aso-case  

На основі нового семантичного ядра ми розробили:

 

    • метадані для сторінки застосунку Google Play Market (заголовок, підзаголовок);

 

meta-dani-osnona-mova-aso-case

Приклад метаданих застосунку основною мовою в Google Play Market

 

    • текст повного опису для сторінки застосунку.

 opys-aso-case

Приклад оптимізованого вмісту на сторінці застосунку основною мовою в Google Play Market
в Google Play Market

 

Після ітерації ми зафіксували покращення позицій щодо ключових запитів.

 

Приклад зміни позицій ключових запитів у Google Play Market

pryklad-klyuchovuh-sliv-ua

 


 

Опрацювання додаткових мов

 

Ми проаналізували, як користувачі Східної Європи здійснюють пошук застосунків у своєму регіоні та виявили, що переважно вони використовують не основну мову свого регіону, а додаткову. Наприклад, у Казахстані користувачі використовують російську, як додаткову мову пошуку.

Це свідчить про те, що потенційна ЦА застосунку просто не бачить його у видачі.

Розв’язати таку задачу можливо шляхом опрацювання додаткових мов. Тобто адаптувати сторінку застосунку мовою, якій користувачі надають перевагу при пошуку.

 

pryklad-variantiv-movy-aso-case

Приклад можливих англійських мов у Google Play Console

 

Таким чином ми можемо пропрацювати одну мову у кількох країнах. Це дозволить підвищити позиції ключових слів та збільшити кількість проіндексованих слів зі сторінки.

 

Що більше застосунок завантажують по одному ключовому слову – то краща індексація і вищі його позиції.

 

Оскільки ключові слова в Google Play Market індексуються в усьому світі незалежно від регіону, ми вирішили опрацювати додаткові мови в країнах Східної Європи, де вони використовуються.

Для кожної країни з цільового регіону ми зібрали власне семантичне ядро та, використовуючи локалізацію, розробили метадані та опублікували оновлення.

 

Локалізація застосунку – переклад контенту сторінки, який враховує особливості регіону (мовні, культурні). Локалізація дозволяє збільшити кількість установок застосунку однією мовою у різних регіонах.

 

Для створення метаданих додатковою мовою ми враховували пошукові запити, їх частотність, позиції та їх наявність у заголовку, підзаголовку в основному регіоні (наприклад, КБЖУ, правильное питание і т. д.).

 

meta-dani-dodatkova-mova-aso-case

Пример метаданных приложения на дополнительном языке
в целевом регионе Google Play Market

 


 

Результати

 

Ключовим завданням у проєкті для нас було за два місяці покращити позиції та збільшити кількість проіндексованих слів на сторінці застосунку у Східній Європі.

 

pryrist-aso-case-study

 

 

Приклади цільових запитів та зміна їх позицій в Google Play Market

rezultaty-do-iteracii-ua-aso-case-study

 

За допомогою ASOdesk ми порівняли позиції проіндексованих слів до і після проведення робіт за однаковий період.

 

ASOdesk – інструмент з необхідним набором засобів для роботи над пошуковою оптимізацією в App Store та Google Play Market.

 

grafik_proindeksirovannykh_slov_do

Позиції проіндексованих слів до опрацювання додаткових мов
за цільовим регіоном за період 21/05 – 27/06.
Джерело: ASOdesk

 

grafik_proindeksirovannykh_slov_posle

Позиції проіндексованих слів після опрацювання додаткових мов
за цільовим регіоном за період 21/05 – 27/06.
Джерело: ASOdesk

 

Приріст ключових слів відповідно до позицій в цільовому регіоні

pryrist-vidsitky-aso-case

 

Отже, шляхом оптимізації текстової частини застосунку і опрацювання додаткових мов нам вдалося збільшити кількість проіндексованих слів по позиціях ТОП-2 – ТОП-5 на 88% і збільшити загальну кількість проіндексованих слів на 76%.


 

Команда проєкту

 

Dine4Fit

Tomáš Pětivoký, CEO

Michal Erben, Marketing Manager

 

PROMODO

Світлана Кабаненко, Account Manager

Андрій Круговий, Фахівець з просування мобільних додатків

Крістіна Важовска, Head of Mobile and ASO

 

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу