Як створювати якісний контент

Весь цей тиждень в офісі Promodo гостювали Тимур Ворона і Віра Черниш з редакції видання MC Today. Вони провели майстер-клас на тему, як залучати клієнтів за допомогою тематичної стратегії і чим взагалі відрізняється хороший контент від поганого.
 

 

Навіщо потрібен контент-маркетинг

Основне завдання контент-маркетингу - надавати своїй цільовій аудиторії захоплюючий, актуальний і інформативний матеріал, який не містить прямого заклику до покупки. Застосовуючи продуману контентную стратегію в просуванні вашого бізнесу, ви вирішуєте відразу кілька бізнес-задач:

  • підвищуєте впізнаваність свого бренду;
  • збільшуєте лояльність цільової аудиторії;
  • готуєте її до наступного етапу воронки продажів.

Яким повинен бути контент для соцмереж

При цьому найефективніший контент за рівнем охоплення та залучення користувачів - це контент, корисний для конкретного користувача. Намагайтеся уникати шаблонних акцій і розповідати передплатникам про те, що буде їм цікаво.

Зусилля SMM-фахівця повинні бути спрямовані на створення якісних матеріалів, цікавих передплатникам. Замість утомливо нав'язливої ​​реклами чергових акцій, ви відповідаєте на запити користувачів за рахунок створення корисного контенту.

Ваші передплатники в соцмережах високо оцінять персоналізований контент. В першу чергу, людям цікаві самі люди. Вони з задоволенням будуть читати історії успіху і шейріти в своїх акаунтах пости, в якому ви їх тегнулі.

Експериментуйте з новими підходами, налагоджуйте в соцмережах емоційний зв'язок зі своїми клієнтами і розповідайте їм історії. Складно виміряти цінність одного лайка або коментаря, але це якраз той самий випадок, коли кількість переростає в якість. Зростання охоплення і залученості при добре спланованій тематичній стратегії призводить і до відповідного зростання конверсій. Детальніше про це читайте в кейсі з просування Rozetka.ua

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу