
Навіщо потрібен контент-маркетинг
Основне завдання контент-маркетингу - надавати своїй цільовій аудиторії захоплюючий, актуальний і інформативний матеріал, який не містить прямого заклику до покупки. Застосовуючи продуману контентную стратегію в просуванні вашого бізнесу, ви вирішуєте відразу кілька бізнес-задач:
- підвищуєте впізнаваність свого бренду;
- збільшуєте лояльність цільової аудиторії;
- готуєте її до наступного етапу воронки продажів.
Яким повинен бути контент для соцмереж
При цьому найефективніший контент за рівнем охоплення та залучення користувачів - це контент, корисний для конкретного користувача. Намагайтеся уникати шаблонних акцій і розповідати передплатникам про те, що буде їм цікаво.
Зусилля SMM-фахівця повинні бути спрямовані на створення якісних матеріалів, цікавих передплатникам. Замість утомливо нав'язливої реклами чергових акцій, ви відповідаєте на запити користувачів за рахунок створення корисного контенту.
Ваші передплатники в соцмережах високо оцінять персоналізований контент. В першу чергу, людям цікаві самі люди. Вони з задоволенням будуть читати історії успіху і шейріти в своїх акаунтах пости, в якому ви їх тегнулі.
Експериментуйте з новими підходами, налагоджуйте в соцмережах емоційний зв'язок зі своїми клієнтами і розповідайте їм історії. Складно виміряти цінність одного лайка або коментаря, але це якраз той самий випадок, коли кількість переростає в якість. Зростання охоплення і залученості при добре спланованій тематичній стратегії призводить і до відповідного зростання конверсій. Детальніше про це читайте в кейсі з просування Rozetka.ua