Інтернет-реклама

Інтернет-реклама – один із каналів реклами, який використовує можливості Інтернету доносити повідомлення цільовій аудиторії.

Існує багато інструментів інтернет-реклами – розробка і пошукова оптимізація сайту, контекстна реклама в пошукових системах, банерна реклама на різноманітних майданчиках, таргетована реклама в соціальних мережах тощо.

Основною особливістю реклами в Інтернеті є вимірюваність її ефективності. Системи веб-аналітики дають можливість прорахувати прибуток від кожного витраченого на рекламу долара. Другою важливою перевагою інтернет-реклами є точність таргетування – ви показуєте свої повідомлення лише зацікавленим користувачам або користувачам, які точно відповідають вашій цільовій аудиторії.

Якщо розглядати інтернет-рекламу та інтернет в цілому – інтернет-реклама по суті є додатковим медіаканалом, поряд із ЗМІ, телебаченням, білбордами тощо. Однак за рахунок своїх особливостей  цей канал яскраво виділяється серед інших – своєю вимірюваністю, ефективністю і гнучкістю.

Форми оплати реклами в Інтернеті

Під час розміщення реклами в Інтернеті в основному використовується 4 підходи до оплати:

Оплата за покази. Ви платите певну суму за 1000 показів вашого рекламного повідомлення. Така форма оплати використовується на сайтах, в системах контекстної реклами, рекламі в соцмережах.

Оплата за переходи. Ви платите лише в тому випадку, коли користувач перейшов за рекламним оголошенням на ваш сайт. Ця система використовується в системах контекстної реклами, рекламі в соцмережах.

Плата за дію. Деякі рекламні майданчики і агентства працюють за так званою СРА-моделлю, коли ви оплачуєте лише конкретну дію користувача – надіслану заявку, покупку на сайті тощо.

 Perfomance і digital

Інтернет-рекламу можна умовно поділити на 2 базові напрями - рerfomance і digital. Perfomance-маркетинг – це набір інструментів інтернет-маркетингу, в яких ви можете чітко відстежити зв’язку «витрати на рекламу – прибуток». Сюди належить контекстна реклама, пошукове просування, таргетована реклама.

Digital-маркетинг – це більше про створення бренду в Інтернеті. Сюди належать PR-акції, створення представництв компанії в соціальних мережах, вірусний маркетинг, контент-маркетинг.

Під інтернет-рекламою найчастіше розуміють рerfomance-маркетинг.

Аналіз ефективності інтернет-реклами

Інтернет-реклама – найбільш вимірюваний інструмент за всю історію реклами. Системи веб-аналітики (наприклад, GoogleAnalytics) дозволяють отримати практично всі показники про ваші рекламні кампанії та користувачів, які з нею взаємодіяли.

Скільки людей побачило вашу рекламу, скільки зацікавилось нею, скільки людей і на які суми здійснювали покупки, як різні рекламні кампанії вплинули один на одного. Хто ваші відвідувачі, звідки вони і де працюють, які у них інтереси, з якою періодичністю і на які суми вони купують.

Список питань, на які ви можете отримати відповідь з веб-аналітики, практично нескінченний. Ця прозорість робить інтернет-маркетинг як інструмент реклами унікальним і, за правильного використання, найефективнішим.

Чому це важливо

Інтернет-маркетинг включає в себе великий набір інструментів – пошукова оптимізація, контекстна реклама, реклама в соціальних мережах, контент-маркетинг, email-маркетинг, веб-аналітика тощо.

Часто для вирішення бізнес-завдання необхідний комплекс цих інструментів. Наприклад, для підвищення ефекту від контекстної реклами треба попрацювати з юзабіліті сайту і текстом на його сторінках. В іншому випадку залучені відвідувачі не принесуть достатньої кількості продажів.

Інтернет-реклама є потужним каналом комунікації з цільовою аудиторією. Іноді його одного достатньо, щоб зробити бізнес прибутковим або на порядок збільшити продажі.

Що ми пропонуємо

 Інтерактивність. На відміну від офлайн медіа, інтернет-реклама дає можливість цільовій аудиторії активно взаємодіяти з компанією.

Наприклад, клікнувши на рекламний банер, людина може продовжити комунікацію з компанією і одразу отримати інформацію, яка її цікавить. Ця властивість реклами в Інтернеті дає можливість скоротити рекламний бюджет і необхідну кількість дотиків з клієнтом, побудувати активний діалог з потенційними клієнтами.

Охоплення. Охоплення аудиторії в інтернеті практично не поступається традиційним медійним каналам. Крім того, сам формат інтернет-реклами робить її більш ефективною навіть за меншого охоплення. Це відбувається за рахунок того, що контакт із цільовою аудиторією більш вірогідний, а час активного контакту вищий, ніж у більшості офлайнових носіїв.

Таргетинг. Інтернет-реклама дає можливість показу рекламної інформації лише зацікавленій, вузькій аудиторії. Ми отримуємо можливість персоналізувати рекламне оголошення під кожен із сегментів цільової аудиторії. Також в онлайн немає необхідності платити за нерелевантні покази рекламного повідомлення – від чого неможливо відійти в класичних медіа.

Вимірюваність. На відміну від класичних медіаканалів, результати інтернет-реклами легко виміряти. Детальна статистика, доступна в режимі реального часу, допомагає корегувати рекламні кампанії та робити їх дуже ефективними.

Інструменти

Пошукова оптимізація. Підвищення позицій вашого сайту в видачі пошукових систем. Оптимізація сайту відбувається за потрібними вам пошуковими запитами  включає роботу з самим сайтом і збільшенням кількості посилань, які ведуть на нього.

Контекстна реклама. Показ оголошень у відповідь на пошуковий запит в Google або Яндекс. Ви платите лише за кліки на оголошення – тобто лише за тих відвідувачів, які зацікавились вашою пропозицією.

Медійна реклама. Розміщення рекламних банерів на сайтах, де присутня ваша цільова аудиторія. До медійної реклами також відносять інтерактивні банери і рекламу на відеомайданчиках (наприклад, Youtube).

Таргетована реклама. Показ рекламних оголошень різних форматів у великих соціальних мережах - Facebook, ВКонтакте, Youtube, Instagram тощо. Особливістю цього виду реклами є можливість дуже точного таргетування на цільову аудиторію – за географію, віком, статтю, інтересами, посадою тощо.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу