Що значить для українського IT податкова реформа

Що таке Google Webmaster

Google Webmaster - це сервіс, який показує адміністраторам і власникам сайтів, як виглядає сайт з точки зору пошукової системи Google. Він дозволяє повідомити Google про нові та видалені сторінки, налаштувати індексування сайту, поліпшити представлення сайту в результатах пошуку і зробити багато іншого.

За допомогою панелі також є можливість «відключати» небажані вхідні посилання на сайт, щоб уникнути санкцій з боку пошукових систем за неякісний посилальний профіль. Це ще раз підкреслює, що компанія Google розвиває даний інструмент для веб-майстрів і власників сайтів.

Посилання на панель – https://www.google.com/webmasters/

Після реєстрації необхідно зайти в панель і вибрати меню, яке дозволяє додати новий сайт.

1

2

Мал. 1 Форма додавання сайту

Додати сайт в панель можна кількома способами:

  1. розміщення спеціального html-файлу в корені сайту;

  2. додавання спеціального метатега в код головної сторінки;

  3. за допомогою аккаунту Google Analytics;

  4. за допомогою DNS-запису в конфігурацію домена.

Розглянемо приклад додавання сайту на найпростішому прикладі № 1:

3

Мал. 2 Форма додавання сайту

 

Пройдіть всі пункти і підтвердіть права.

Головна сторінка панелі виглядає таким чином, щоб на ній були сконцентровані основні показники, які відстежує інструмент.

4

Мал. 3 Головна сторінка панелі

Повідомлення

У цьому розділі Google попереджає про деякі проблеми сайту (наприклад, про проблеми з хостингом):

5

Мал. 4 Розділ повідомлень

Налаштування (Конфігурація)

Географічні цілі - тут можна вибрати регіон, на який розрахований сайт.

Основний домен - з www або без www.

Частота сканування - в даному розділі визначається, як часто робот Google буде сканувати сайт, проте не варто забувати, що це тільки рекомендації пошуковій системі, тому пропонуємо ставити в цьому розділі «На розсуд Google».

6

Мал. 5 Розділ налаштувань

Посилання сайту (Конфігурація)

Швидкі посилання - це посилання, які знаходяться під посиланням на основний домен в результатах пошуку.

7

Мал. 6 Розділ конфігурації

Ви можете знизити рейтинг такого посилання, якщо вважаєте його марним.

8

Мал. 7 Розділ рейтингу посилань

Користувачі (Конфігурація)

Для надання даних з панелі третім особам необхідно додати адресу такого користувача в закладку «Користувачі», тим самим надавши йому доступ до даних панелі.

9

Мал. 8 Розділ користувачів панелі

Помилки сканування (Стан)

У даному розділі ви можете відслідковувати помилки, що виникли при скануванні сайту.

 

Помилки сервера - це помилки, які виникли в той час, коли ваш сервер був відключений або перевантажений.

 

Помилка 404 - неіснуючі сторінки (404). Ці помилки враховуються тільки в тому випадку, якщо сайт налаштований неправильно, тобто дані сторінки не віддають код 404.

Швидке зростання кількості 404-х сторінок може стати причиною різкого падіння ранжирування сайту в ПС, тому цей показник необхідно завжди тримати в найвищому пріоритеті.

Доступ заборонений - сторінки, до яких доступ пошуковому роботу обмежений (наприклад, доступ до даних сторінкам заборонений в robots.txt).

Не знайдено - пошуковий робот не може просканувати дані url, оскільки вони вказують на неіснуючі сторінки.

Перехід не виконаний - на сторінці з цим url присутній активний зміст або сталася помилка переадресації.

Інше - різні типи помилок.

10

Мал. 9 Статистика сканування

 

Дана статистика показує індексацію сайту протягом 90 днів.

11

Мал. 10 Кількість сканованих сторінок на день

12

Мал. 11 Кількість кілобайт, завантажених за день

13

Мал. 12 Час, витрачений на завантаження сторінки (в мілісекундах)

Заблоковані URL (Стан)

Аналіз вашого robots.txt, а також інформація про кількість заблокованих сторінок.

14

Мал. 13 Результати аналізу robots.txt

 

Переглянути як Googlebot (Стан)

Скористайтеся цією формою, щоб відправити сторінки на індексацію.

15

Мал. 14 Форма відправки сторінок на індексацію

Шкідливі програми (Стан)

У даному розділі Google повідомляє вас, якщо ваш сайт містить шкідливий код або скрипт.

 

Пошукові запити (Трафік)

У даному розділі можна отримати інформацію про покази та кліки в пошуковій системі вашого сайту, якщо вона встановлена.

16

Мал. 15 Розділ пошукових запитів панелі

Також є можливість отримати детальну інформацію про запити і сторінки.

Запити:

17

Мал. 16 Запити

 

 Сторінки:

18

Мал. 17 Сторінки

За замовчуванням відображаються дані за місяць.

Посилання на ваш сайт (Трафік)

У даному розділі ви можете отримати інформацію про зовнішні посилання на ваш сайт.

19

Мал. 18 Розділ зовнішніх посилань на сайт

Внутрішні посилання (Трафік)

У даному розділі ви можете отримати інформацію про внутрішні посилання на вашому сайті.

20

Мал. 19 Розділ внутрішніх посилань на сайті

Файли Sitemap (Оптимізація)

У даному розділі необхідно вказати карту сайту формату «XML» для індексування. Також тут можна отримувати дані про кількість сторінок в карті «XML» і про кількість сторінок, що потрапили в індекс. Крім того, Google показує помилки карт, аж до номера рядка, який містить помилку.

21

Мал. 20 Розділ панелі, присвячений карті сайту

Видалити url-адреси (Оптимізація)

Тут ви можете створити запит на видалення певної сторінки з індексу Google.

22

Мал. 21 Розділ панелі, в якому можна видалити сторінку з індексу

Оптимізація HTML (Оптимізація)

У даному розділі пошукова система Google показує зауваження по метатегах сайту.

23

Мал. 22 Розділ панелі, присвяченій оптимізації HTML

Повторюваний мета-опис - означає однаковий вміст на деяких сторінках в мета-тезі description. Повторення мета-description може негативно вплинути на ранжирування вашого сайту в пошукових системах.

 

Довгий мета-опис - означає занадто довгий опис в мета-тезі description.

У середньому опис повинен містити 12 слів (122 символів).

 

Короткий мета-опис - означає занадто короткий опис в мета-тезі description.

У середньому опис повинен містити 12 слів (122 символу).

 

Відсутні заголовки (теги title) - відсутність заголовка мета-title.

Відсутність заголовків title негативно впливає на ранжирування вашого сайту в пошукових системах.

 

Повторювані заголовки (теги title) - повторення заголовка мета-title.

Повторення заголовків title може негативно вплинути на ранжирування вашого сайту.

 

Довгі заголовки (теги title) - означає занадто довгі заголовки в мета-title.

У середньому заголовок повинен містити в собі 8 слів (81 символ)

 

Короткі заголовки (теги title) - означає занадто короткі заголовки в мета-title.

У середньому заголовок повинен містити в собі 8 слів (81 символ)

 

Неінформативні заголовки (теги title) - означає неінформативні заголовки мета-title.

Більш докладний опис мета-тегов можна почитати в спеціальному документі Google (pdf).

Ефективність сайту (Лабораторія)

Даний розділ відображає середню швидкість завантаження сторінок вашого сайту і історію.

24

Мал. 23 Огляд ефективності

 

Щоб прискорити швидкість завантаження сторінки, необхідно виконати рекомендації Google.

Для цього вам необхідно встановити плагін від компанії Google.

Висновок

Панель дає величезний пласт інформації власнику або адміністратора сайту. З її допомогою ви можете оперативно відстежувати основні показники технічних станів сайту, які безпосередньо впливають на результати видачі вашого сайту в пошуковій системі по групах ключових запитів. Тому питання про доцільність даного інструменту не повинно виникати, додавати сайт в Webmaster панель Google потрібно обов'язково.

Також цей інструмент дозволяє налаштувати швидкі посилання для сайту, розв'язує руки по роботі зі посилальним профілем сайту - ще однією ахіллесовою п'ятою багатьох проектів, дозволяючи закривати облік пошуковими системами неякісних посилань на сайт.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу