Google позбавляється від зайвих сервісів

Google продовжує займатися оптимізацією витрат. Спочатку в липні 2018 частина функцій DoubleClick була перенесена в Marketing Platform, потім на початку жовтня було оголошено  про закриття Google+ для користувачів.

Приводом для відмови від подальшого розвитку цього сервісу стала помилка в одному з API, яка приводила до уразливості призначених для користувача даних. Але куди більш імовірною причиною є непопулярність цієї соцмережі у масової аудиторії - в 9 з 10 випадків сеанс триває менше 5 секунд. Тому з серпня 2019 року акаунти Google+ залишаться доступними лише для корпоративних клієнтів.

Куди більш значущою подією для інтернет-маркетингу є перехід Google Ads (колишнього Google AdWords) на новий інтерфейс. Цей процес почався в травні 2018 і повинен повністю завершитися до кінця року, після чого старий інтерфейс буде більше недоступний. Туди ж, в Google Ads, будуть перенесені і функції Google Partners. Протягом літа і осені всі рекламодавці, які мають обліковий запис на цій платформі отримали відповідний email.

Тепер Google Partners буде доступний на окремій вкладці Google Реклами, із зазначенням всіх відомостей про акаунт. Користувачам слід заздалегідь підготуватися - оновити  свої контактні дані і прийняти оновлені умови, оскільки в передсвяткові дні грудня Google Ads більше не перекладатиме облікові записи на новий інтерфейс.

Мета таких кардинальних змін - спростити онлайн-бізнесу використання сервісів. Спочатку Google Partners замислювався як портал для пошуку digital-агентств, в ньому ж компанії проходили і сертифікацію. Очевидно, платформа не змогла реалізувати ці функції в повній мірі. Ті з них, які користувалися найбільшим попитом - сертифікації, навчальні матеріали - були залишені в рамках Google Ads, інші, такі як пошук, зникли.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу