Google запроваджує у контекстно-медійні рекламні оголошення нові можливості збору статистики. Тепер крім звичного банера зі текстом і посиланням користувач побачить адресу компанії або закладу, додаткові фото і схему проїзду. Інформація буде ідентичною тій, що вказана в «Google Мій бізнес». Особливо ефективно такі нововведення можуть показати себе для компаній роздрібної торгівлі, кафе та ресторанів, а також та інших місць.
Крім додаткової інформації, Google надає можливість оцінити кількість відвідувачів компанії в офлайні, що перейшли із онлайн оголошень контекстно-медійної мережі. Для цього використовуватимуться технології GPS-навігації, найближчі точки доступу WLAN, станції мобільних операторів, тощо.
На підставі нових даних про офлайн-сеанси фахівець матиме можливість точніше виявляти найбільш ефективні рекламні кампанії медійної мережі і оптимізувати їх, створюючи додаткову вигоду для рекламодавця. Працюючи із найбільш неефективними кампаніями, фахівець зможе уникнути зайвих витрат рекламного кошторису.
Власники бізнесу, використовуючи такі дані, можуть більш точно розраховувати рентабельність інвестицій у рекламу і більш ефективно розподіляти бюджет. За допомогою подібних нововведень Google сильніше просувається у можливості аналізу впливу онлайн-реклами на офлайн-сприйняття цільовою аудиторією.