Реклама в Facebook Messenger в якості нового каналу продажів

Чому це важливо

Відповідно до статистики Facebook, щомісячна аудиторія додатку Facebook Messenger у квітні 2017 року досягла 1,2 мільярда користувачів, чим давно випередила соціальні мережі. Вже зараз на даній платформі існує близько 20 мільйонів активних сторінок, які щомісячно обмінюються повідомленнями, а кількість постійно діючих ботів сягає вже близько 100 000.

1 

У 2017 році месенджери стали однією з найбільш обговорюваних тем серед інтернет-маркетологів. Кожен бізнес прагне розвиватись, покращувати своє обслуговування та комунікувати там, де є клієнти. Тому необхідно вивчати запропоновані можливості і адаптувати їх під свій бізнес.

Після обмеження доступу до російських соцмереж в Україні, аудиторія Facebook зросла на 1,5 млн. осіб, а кількість активних користувачів досягла позначки 8,3 млн. І ця цифра буде тільки зростати.

Постійно розвиваючись і оновлюючи рекламні формати, Facebook змінює способи взаємодії бізнесу із клієнтами. В кінці 2016 року оновлення Facebook надало можливість роботи з рекламою в Messenger, а в травні 2017 Instagram також поповнився новими форматами реклами.

 

Типи рекламних оголошень у Facebook Messenger

1)    В якості місця призначення

В стрічці новин Facebook можна побачити рекламні оголошення. При натисканні на них надходить нове повідомлення у Messenger. Там дублюється текст із оголошення і вітальне повідомлення. Такі оголошення не слід використовувати для демонстрації користувачам, у яких не встановлений Messenger.

2

Такий тип реклами буде наявний і в Instagram, якщо в налаштуваннях в якості плейсменту ви обрали опцію стрічка Instagram. Принцип роботи ідентичний рекламі у стрічці Facebook, і, коли користувач кликне по оголошенню, він перейде до Messenger.

3

2)    В якості плейсменту

Цей тип рекламного оголошення не використовується в стрічці новин, а відразу направляється особистим повідомленням у Messenger. Отримують його лише ті користувачі, з якими ви вже спілкувалися раніше за допомогою цього додатка. Такі оголошення чудово діють разом із вищевказаним типом реклами, для отримання більшого охоплення клієнтів. Facebook бере гроші за показ даного оголошення, незалежно від того, чи відкрив користувач надіслане повідомлення.

 4

3)   Банери у Messenger

Цей тип оголошень поки ще знаходиться на стадії бета-тестування. У головному вікні Messenger, під списком останніх співрозмовників, розміщена галерея з банерами. Нижче представлена історія листування.

5

Використовувати Messenger Facebook для бізнесу можна і не розміщуючи платних рекламних оголошень. Все, що вам потрібно – це створити звичайний пост з текстом та картинкою обравши в налаштуваннях опцію Отримувати повідомлення.

6

Для пришвидшення відповідей на питання цільової аудиторії, можна прив'язати до месенджеру чатбота (детальніше про це можна прочитати тут). Таким чином можна обійтись без техпідтримки на перших етапах кампанії. Для реалізації цього варіанту існує безліч сервісів і платформ, які можуть допомогти вам з автоматизацією – ManyChat, Chatfuel тощо.

У такий спосіб можна мотивувати користувачів цільової аудиторії ставити питання, підписуватися на заходи спільноти, пропонувати свої послуги та товари. Залучаючи цільову аудиторію в Messenger, ви надалі зможете використовувати її в якості одного з видів таргетингу.

У чому переваги?

Основною перевагою рекламних оголошень у Facebook Messenger Ads є те, що ви зможете створити автоматичну воронку лідогенераціі. Вона може виглядати наступним чином:

  1. для клієнтів, які відвідували ваш сайт і не виконали цільову дію створіть кампанію ремаркетингу у Facebook Messenger на місце призначення;
  2. у рекламному оголошенні відобразіть заклик до дії;
  3. при переході в Messenger повідомте клієнтів про існуючі пропозиції, нові товари та послуги;
  4. підключіть Facebook Messenger в якості плейсменту;
  5. налаштуйте таргетінг на аудиторію, яка вже писала вам і відвідувала сторінку «Дякую» на сайті;
  6. надішліть клієнтам спонсорське повідомлення з додатковою пропозицією, що підштовхує до релевантних upsell або cross-sell продажів.

Як це працює?

В якості прикладу ми розглянемо рекламну кампанію, яку запустив у Facebook популярний український психолог Дмитро Карпачов.

Механізм взаємодії з кінцевим користувачем такий:

1. Користувачу у стрічці новин Facebook пропонується рекламне оголошення з пропозицією зареєструватися з допомогою месенджера на безкоштовний вебінар «Як знайти спільну мову зі своєю дитиною».

7

2. Після натискання на кнопку Зареєструватися в Messenger надходить повідомлення, де потрібно натиснути Взяти участь.

8

3. Чатбот інформує про реєстрацію, повідомляє дату і початок проведення вебінару.

9

4. Вранці у призначений день приходить нагадування про майбутній захід і посилання по якому можна підключитися.

10

5. За кілька хвилин до початку проведення вебінару приходить ще одне повідомлення із запрошенням підключитися.

 11

В даному випадку використовувалися два типи рекламних оголошень: на місце призначення (пункти 1,2,3) і на плейсмент (пункти 4, 5) чи безкоштовна відправка повідомлень через використання методів API Send/Receive.

Важливо: при використанні API Send/Receive та інтеграції відправки повідомлень за допомогою чатботів у вас є можливість протягом 24 годин безкоштовно відповісти на повідомлення користувача в межах звичайного листування. Вам також надається одне повідомлення для повторної відправки неактивним користувачам після закінчення 24 годин.

Висновок

Месенджери вже давно не використовуються виключно як інструмент для спілкування. Зараз вони являють собою перспективні майданчики для ведення бізнесу, оскільки містять величезну кількість потенційних клієнтів.

Можливість тестування різних форматів рекламних оголошень, текстів, закликів до дії і зображень також дозволить коригувати стратегію просування і досягати поставлених цілей.

При налаштуванні реклами в месенджері вам слід не тільки заздалегідь визначити цільову аудиторію для кампанії, але і встановити на цільові сторінки Піксель Facebook. Це фрагмент коду JavaScript, що використовується для оптимізації реклами, налаштувань ретаргетингу і відстеження конверсій. Більш детально про його налаштування і застосування в Facebook Messenger Ads можна прочитати в деталізованому гайді.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу