Facebook офіційно заявив про тестування нової рекламної платформи, в якості якої виступив додаток Messenger. В даний момент доступ до тестування мають обмежена кількість рекламодавців. Тестові групи користувачів додатку Messenger з Австралії та Таїланду зможуть побачити нову рекламу в найближчі тижні.
В процесі тестування рекламодавці отримають можливість розміщувати рекламні оголошення на головній сторінці Messenger'а в додатковому просторі між переліком недавніх співрозмовників і списком користувачів, які знаходяться в даний момент в мережі. Рекламні оголошення являють собою невеликі банери з заголовком і описом. Крім того, внизу оголошення присутня кнопка сall-to-аction. Зовнішньо нові оголошення схожі на звичайні банери, які зустрічаються користувачам в стрічках новин Facebook.
Тестування не тільки дозволить виявити перспективність додатку Messenger'а в якості якісної рекламної платформи, але й допоможе брендам перейти на новий рівень взаємодії зі своїми потенційними клієнтами. Раніше рекламодавці вже мали можливість залучати користувачів в бесіди в Messenger'і, розміщуючи спеціальні рекламні оголошення в своїй стрічці новин. Але такі оголошення могли бачити тільки ті користувачі, які мали вже активну бесіду з рекламною сторінкою.
Facebook підкреслює, що під час бета-тесту рекламні оголошення не будуть з'являтися в бесіді у користувача до того, як він клацне по оголошення на головній сторінці додатку або при умові відсутності у користувача активних бесід з даною рекламною сторінкою.
Facebook має надію, що дане тестування дозволить виявити слабкі місця даної платформи. Після аналізу отриманих даних і внесення відповідних змін в команді Facebook припускає можливість зробити рекламу в Messenger'і доступною для всіх рекламодавців.