Facebook тестує рекламні оголошення в messenger

Facebook офіційно заявив про тестування нової рекламної платформи, в якості якої виступив додаток Messenger. В даний момент доступ до тестування мають обмежена кількість рекламодавців. Тестові групи користувачів додатку Messenger з Австралії та Таїланду зможуть побачити нову рекламу в найближчі тижні.

В процесі тестування рекламодавці отримають можливість розміщувати рекламні оголошення на головній сторінці Messenger'а в додатковому просторі між переліком недавніх співрозмовників і списком користувачів, які знаходяться в даний момент в мережі. Рекламні оголошення являють собою невеликі банери з заголовком і описом. Крім того, внизу оголошення присутня кнопка сall-to-аction. Зовнішньо нові оголошення схожі на звичайні банери, які зустрічаються користувачам в стрічках новин Facebook.

32_(1)

Тестування не тільки дозволить виявити перспективність додатку Messenger'а в якості якісної рекламної платформи, але й допоможе брендам перейти на новий рівень взаємодії зі своїми потенційними клієнтами. Раніше рекламодавці вже мали можливість залучати користувачів в бесіди в Messenger'і, розміщуючи спеціальні рекламні оголошення в своїй стрічці новин. Але такі оголошення могли бачити тільки ті користувачі, які мали вже активну бесіду з рекламною сторінкою.

Facebook підкреслює, що під час бета-тесту рекламні оголошення не будуть з'являтися в бесіді у користувача до того, як він клацне по оголошення на головній сторінці додатку або при умові відсутності у користувача активних бесід з даною рекламною сторінкою.

Facebook має надію, що дане тестування дозволить виявити слабкі місця даної платформи. Після аналізу отриманих даних і внесення відповідних змін в команді Facebook припускає можливість зробити рекламу в Messenger'і доступною для всіх рекламодавців.

 

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу