Блог

Отримуйте матеріали про просування бізнесу в Інтернеті. Кейси, експертні статті, дослідження ніш і інтерв'ю з лідерами ринку.

Чому листи потрапляють до спаму і як цього уникнути: причини й рекомендації
Чому листи потрапляють до спаму і як цього уникнути: причини й рекомендації

Розглянули найпоширеніші причини потрапляння листів у спам та запропонували рішення для кожного випадку

Emaill-маркетинг
Які інструменти digital-маркетингу слід запускати на кожному етапі життєвого циклу SaaS
Які інструменти digital-маркетингу слід запускати на кожному етапі життєвого циклу SaaS

Покроково розібрали, як прискорити зростання SaaS бізнесу за домогою digital-маркетингу

Пошуковий маркетинг Соціальний маркетинг Контекстна та медійна реклама Emaill-маркетинг Юзабіліті Аналітика
Кейс Karcher. Як збільшити CTR через гейміфікацію в email
Кейс Karcher. Як збільшити CTR через гейміфікацію в email

Як гейміфікація може підвищити інтерес клієнтів до бренду. Читайте у кейсі

Emaill-маркетинг
Як ми з нуля створили канал Retention для гірськолижного курорту Bukovel
Як ми з нуля створили канал Retention для гірськолижного курорту Bukovel

Як канал retention може залучати більше лояльних клієнтів і чому його наявність для бренду важлива? Читайте у кейсі

Emaill-маркетинг
Кейс з Email-маркетингу. Як перезапустити канал email для інтернет-магазину алкогольної продукції
Кейс з Email-маркетингу. Як перезапустити канал email для інтернет-магазину алкогольної продукції

Як отримати додатковий дохід лише за рахунок налаштування каналу email? Читайте у кейсі

Emaill-маркетинг
Як генерувати 20% від доходу завдяки базовим retention-механікам. І головне – без залучення команди клієнта
Як генерувати 20% від доходу завдяки базовим retention-механікам. І головне – без залучення команди клієнта

На прикладі кейсу розповідаємо, які базові механіки приносять прогнозовані результати тут і зараз

Emaill-маркетинг