
Тепер джерелом для формування оголошень може бути не лише сайт (що дозволяє уникнути проблем з непідходящою структурою), але й YML-фід з базою товарів вашого сайту, в якому можна вказати їх відмінні характеристики. YML (Yandex Market Language) – це стандарт «Яндекса» для прийняття і розміщення інформації в базі даних «Яндекс. Маркета»
Робота з фідом дозволяє зручно підбирати рекламовані товари. В його функціоналі доступно до 50 фільтрів для підбору, серед них: за категоріями, виробником, цінами та наявністю на складі.
Завдяки можливості вказати відмінні характеристики товарів система «Яндекс. Директа» зможе підібрати ще більше комбінацій ефективних ключових слів. В результаті вона буде створювати товарні оголошення і показувати їх у пошуковій видачі «Яндекса» і майданчиках пошукових партнерів.
Все це дає чудову можливість працювати з великою базою товарних пропозицій, яка часто змінюється, охопити більше бажаної аудиторії та зекономити купу часу.