Робити нове, велике і значуще. Інтерв'ю з Павлом Вржещем

Павло Вржещ – співзасновник і креативний директор banda.agency, українського агентства, який розробив айдентику для Eurovision ‘ 17 і бренд #UkraineNow. Він розповів про український рекламний ринок, фінансах, і участі в Канському фестивалі. Чому брендинг « Євробачення » влетів в копієчку, як Banda підбирає дизайнерів, виставляє KPI і працює з клієнтами – в новому випуску проекту Велика Риба.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу