Що таке Floodlight? Покроковий посібник з інструменту для аналізу медійних кампаній

Існує безліч систем аналітики та аудиторів медійної реклами: Gemius, Kochava, Kantar CMeter, Singular. У цьому матеріалі ми зосередимося на Floodlight – найпопулярнішому інструменті для аналізу медійних кампаній.

 

Не кліком єдиним. Що ховається під CTR 0,05% медійної реклами? У новому матеріалі розповідаємо про найпоширеніші помилки при аналізі медійних флайтів та про те, як їх уникнути.

 

Що таке Floodlight

Загалом, Floodlight – це лічильник конверсій. Детально та мовою технологій з ним можна ознайомитись у довідці Google. А якщо простими словами, Floodlight фіксує конверсії на сайті під впливом медійних кампаній. Також з урахуванням цього лічильника можна створювати аудиторії.


Робота з цим інструментом схожа на ситуацію з метою Google Analytics.
Для того, щоб створити ціль у Google Analytics, спочатку потрібно створити "Мету" в інтерфейсі, а потім кодом безпосередньо або через Google Tag Manager встановити її на сайт.


Як створити Floodlight за таким же ланцюжком:


     1. Створюємо Floodlight у системі СМ360 або DV360.
     2. Отримуємо інструкцію з встановлення.
     3. Ставимо на сайт і відслідковуємо подію (конверсію).

Як встановити Floodlight?


У Campaign Manager 360

Відкриваємо Campaign Manager 360 та переходимо на свого рекламодавця.

 

skrin_1

 

Переходимо на вкладку «Групи дій».

 

skrin_2

 

Даємо групі дій зручну назву та вибираємо тип «Продажі» або «Лічильник». Тут все логічно: якщо потрібно трекати транзакції чи дохід – вибираємо «Продажі», якщо хочете відстежувати заповнення форм – «Лічильник».
Докладніше про групи дій можна дізнатися у Довідці Google у розділі Методи підрахунку конверсій Floodlight.

 

skrin_3

 

Повертаємось на вкладку «Дії» та натискаємо «Створити».

 

skrin_4


Заповнюємо всі необхідні поля та зберігаємо.

 

Якщо у вас є додаток, краще зв'язати СМ360 з обліковим записом розробника в Google Play, щоб відстежувати установки під впливом медійної реклами.

 

skrin_5

 

У Display&Video 360

Відкриваємо обліковий запис DV360 і переходимо на вкладку «Resources». Натискаємо на «NEW FLOODLIGHT ACTIVITY» і обираємо «Web».

 

skrin_6

 

skrin_7

 

Заповнюємо необхідні поля та зберігаємо.

 

skrin_8


Після збереження з'явиться поле з інструкцією установки, як і СМ360.


На сайт

Можна встановити двома способами:

     1. Безпосередньо кодом на сайт.
     2. Використання Google Tag Manager.

Щоб встановити Floodlight через код на сайт, потрібно виконати інструкцію, вказану на самому тегу дії:

 

skrin_10


Щоб встановити другим способом:


Відкриваємо GTM і вибираємо «Створити тег», далі «Лічильник Floodlight». Даємо зручну назву та заповнюємо всі необхідні поля для успішної передачі події у СМ360:

  • поля беремо із СМ360 на вкладці «Дії»;

 

skrin_12

 

  • всі дані заповнюємо всередині тега Floodlight, зберігаємо та публікуємо;

 

skrin_13.1


Також у Floodlight можна передавати кастомні змінні та отримувати додаткову інформацію для аналізу. Але це тема для окремої статті.


Яку цінність дає Floodlight

Аналіз конверсій за показами медійної кампанії. Вивантаження звітів по кампаніях DV360 або СМ360 дозволяє аналізувати конверсії за показами та кліками протягом 0-30 днів після контакту користувача з рекламою.

Можливість зосередитися на більш конверсійній аудиторії. Аналізуючи таргетинги за метриками конверсій за показами, можна назвати більш конверсійну аудиторію і поставити їх у пріоритет.

Можливість створення аудиторії на базі Floodlight. Після створення аудиторій їх можна передавати всередині інструментів GMP, наприклад, створити аудиторію в СМ360 і використовувати її в рекламі в DV360.

Додаткові дані про конверсію. Кастомні змінні дають змогу передавати додаткові дані: ідентифікатор транзакції, найменування товару та інші змінні.


Бажаєте правильно налаштувати та проаналізувати результати медійних кампаній – звертайтесь до нашої команди. Поділимося досвідом та експертизою.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу