Блогінг на Linkedin з користю для бізнесу

Багато компаній розглядають LinkedIn як соціальну мережу для пошуку співробітників. В той же час 56% маркетологів використовують мережу для маркетингової діяльності, адже там стомільйонна аудиторія активних користувачів. Ви можете публікувати посилання на попередньо опубліковані матеріали або писати статті на платформі для блогерів. Близько 3 мільйонів користувачів діляться контентом в LinkedIn щотижня, а блогінг потенційно може стати важливою частиною вашої контент-маркетингової стратегії.

Недоліком цієї мережі є те, що опублікована стаття прив'язана до профілю користувача, а не до сторінки компанії. Також важко виміряти ефективність таких публікацій. Тим не менш, є перевірені поради, слідуючи яким, ви зробите блог в LinkedIn корисним для досягнення цілей бізнесу. Зверніть увагу, що публікаційна активність поки доступна не в усіх країнах.

Робити перепости або писати статті на LinkedIn Pulse?

Оновлення LinkedIn схожі на повідомлення в Facebook, Twitter та інших соціальних мережах. Ви можете написати текстове повідомлення, поділитися фотографією або посиланням. Таким чином, залучається трафік на сайт за допомогою соціальних мереж. Це також корисно, якщо ваша контент-стратегія потребує публікації стороннього контенту, наприклад поширювати оголошення і новини ваших партнерів.

 

 

Публікація статей на LinkedIn – це, по суті, ведення блогу на платформі Pulse, яка відкрита для користувачів з лютого 2016 року. Розробники інвестували багато часу та зусиль для того, щоб контент на Pulse був пов'язаний з профілями користувачів. Платформа була спроектована таким чином, щоб професіонали могли ділитися і споживати об'ємний контент.

Цей контент має назву статті, а не пости. Пам'ятайте, що, натиснувши на статтю, люди очікують побачити історію, а не короткий пост або оголошення з посиланням на 200 слів. Як не дивно, статистика показує, що довші матеріали читаються більш охоче. 

Можливі питання та резонні сумніви

79% B2B маркетологів вважають LinkedIn ефективним джерелом генерації потенційних клієнтів. Платформа забезпечує цінність, допомагаючи підвищити впізнаваність бренду і залучаючи правильну аудиторію, та одночасно підштовхуючи людей робити цільові дії.

Статті LinkedIn відображаються в профілі користувача, який опублікував їх, і відображаються в стрічках контактів першого рівня. Вони відносяться до індивідуальних користувачів, тому, аби бізнес також отримав користь від публікації, переконайтеся, що оновлення також опубліковано на сторінці компанії.

 

Статті можуть отримати більш широке охоплення, якщо ваш контент релевантний і також поширений в інших соціальних мережах, по електронній пошті або через групи LinkedIn. Має сенс мотивувати ваших працівників стати своєрідними «послами» і ділитися цінним контентом, що пов'язаний з вашим бізнесом на LinkedIn, а також на інших ресурсах. 

LinkedIn може розмістити вашу статтю в деяких розділах головної сторінки, для більшого охоплення, і підтягнути її в додаток. Проблема в тому, що ви не можете це гарантувати, оскільки алгоритм приймає рішення про те, чи просувати вашу статтю. 

Ви можете слідкувати за базовою статистикою, що пов'язана з кожною опублікованою статтею. Кількість лайків, «поширити» і коментарів демонструє рівень залученості вашої цільової аудиторії. Ви також можете проглянути аналітику після натискання на значок, як показано на зображенні нижче.

 

Таким чином, ви отримаєте доступ до кількості і джерела переглядів. Справа в тому, що чим цікавіший для користувачів ваш контент, тим більше охоплення він отримає. Деякі статистичні дані свідчать про те, що кожні 5 лайків призводять до збільшення охоплення приблизно на 2000 чоловік. Хоча статистика обмежена, ви можете порівняти активність аудиторії на платформі Pulse з тією, яка є в вашому блозі.

Переваги ведення блогу на LinkedIn

Незважаючи на вищезазначене, LinkedIn надає низку переваг для ведення блогу компанії. Видавнича платформа надає робочі інструменти для контент-маркетологів. Статті легко знайти, вони добре зверстані, їх можна коментувати і робити перепости.

 

Ваші статті доступні для цільової аудиторії, а також:

  • Ви можете запостити контент на корпоративній сторінці в LinkedIn, отже, підвищити її авторитетність, залучити потенційних клієнтів, проінформувати співробітників, знайти партнерів і поділитися своїми ідеями.
  • Платформа забезпечує можливості для ведення блогу, при цьому не потребується технічна підтримка, тому багато хто з ваших співробітників можуть стати вашими «послами» в Інтернеті.
  • Ви ділитеся досвідом для залучення нових клієнтів та створення вашої професійної мережі.
  • Користувачі, які не входять у вашу мережу, можуть фоловити вас, тому що ваш новий контент з'являється в їхній стрічці новин.
  • Платформа добре ранжується пошуковими системами, тому ваші статті частіше з'являються в результатах пошуку.

Як вести блог на LinkedIn

Тут представлена докладна інструкція про те, як публікувати статті в LinkedIn. У вас повинен бути активний профіль, з якого ви отримаєте доступ до платформи Pulse. Перед публікацією пам'ятайте про наступні поради, щоб досягти цілі компанії.

Порада №1: Оновіть сторінку своєї компанії

Перш ніж публікуватися в LinkedIn, обов'язково оновіть сторінку своєї компанії. Ваші співробітники, які публікують контент в межах вашої маркетингової стратегії, також повинні оптимізувати свої профілі в LinkedIn: вказати компанію і посаду, додати публікації в свої досягнення тощо.

Порада №2: Публікуйте унікальні статті

Статті в LinkedIn повинні бути унікальними і добре написаними. Це звучить банально, але відсутність модерації може призвести до того, що від імені компанії буде поширюватися небажаний або низькоякісний контент. Існує причина, по якій ви повинні інвестувати свій час у створення чогось спеціально для LinkedIn: там специфічна аудиторія, чиї інтереси потрібно враховувати.

Порада №3: Підготуйте графіку

Відповідна і красива графіка допомагає залучити читачів і виділитися в стрічці новин. Вибране зображення повинно резонувати з вашою цільовою аудиторією. Вставте YouTube ролик або SlideShare презентацію в тіло вашої статті, якщо це доречно. Але майте на увазі, що на мобільних пристроях завантаження відео може зайняти багато часу. Це важливо, оскільки 57% користувачів LinkedIn відвідують платформу саме за допомогою мобільного пристрою.

Порада №4: Використовуйте посилання

Не забувайте вказувати посилання на публікації в LinkedIn та інші ресурси, які ви використовували готуючи статтю. З одного боку, ви вказуєте, що спираєтесь на роботу інших, цитуєте лідерів громадської думки, наводити статистичні дані з корпоративних звітів і т. д. З іншого боку, ви показуєте, як ваші ідеї пов'язані з ідеями інших. Також варто поділитися посиланням на вашу статтю після публікації на LinkedIn на інших ресурсах.

Порада №5: Подумайте про частоту публікацій

Частота публікацій впливає на частоту оновлень в стрічці новин, в якій існує конкуренція за цільову аудиторію. Крім того, професіонали без особистого блогу часто використовують LinkedIn Pulse так само, як ви використовуєте корпоративний блог. В більшості випадків немає сенсу публікувати матеріали з тієї ж частотою, як в блозі. Ось, наприклад, результати досліджень про найкращий час для публікації на Linkedin.

Порада №6: Використовуйте можливості LinkedIn

Ви можете співпрацювати з лідерами поглядів, щоб залучити більше людей. Одна з кращих стратегій – стати членом групи, де однодумці обговорюють певні теми і обмінюються досвідом. Наприклад, група Інтернет маркетинг налічує близько 9900 членів. Якщо ви хочете поділитися своєю експертної статтею про те, як, наприклад, ефективно використовувати методи пошукового маркетингу, подавайте заявку на членство в групі та поділіться своїм контентом там.

Публікуйте лонгріди на LinkedIn

LinkedIn Pulse – це якісна, проста у використанні платформа для публікації довгого контенту. Щоправда, там важко виділитися в стрічці новин і привернути увагу аудиторії до вашого контенту. Наші поради та рекомендації допоможуть вам досягти більшого охоплення і поширити інформацію про ваш бізнес, технології, що використовуються, експертизу в окремих питаннях тощо.

Дана стаття розміщена на ресурсі http://mmr.ua/

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу