Блог

Експертні статті про просування бізнесу в Інтернет. Розбір підходів та інструментів, перевірених на практиці.

Як зрозуміти, що пора масштабувати бізнес
Як зрозуміти, що пора масштабувати бізнес

Як почати просування свого ecommerce-проекту на зарубіжному ринку і що при цьому необхідно врахувати

Контекстна та медійна реклама Консалтинг та аудіт Аналітика
3 інструменту digital-маркетингу, які окупаються практично відразу
3 інструменту digital-маркетингу, які окупаються практично відразу

Огляд інструментів інтернет-маркетингу, що приносять найбільший ефект у короткостроковій перспективі

Консалтинг та аудіт Аналітика
5 трендів 2019 року в інтернет-маркетингу
5 трендів 2019 року в інтернет-маркетингу

Які ключові тенденції будуть відігравати визначальну роль в digital-маркетингу в 2019 році

Пошуковий маркетинг Консалтинг та аудіт Юзабіліті
A/B-тести: як розвивати бізнес за допомогою експериментів
A/B-тести: як розвивати бізнес за допомогою експериментів

Що таке A/B-тестування, навіщо потрібно бізнесу, і на що звернути увагу при його проведенні

Консалтинг та аудіт
Чорна п'ятниця і анонс нових можливостей Google Ads
Чорна п'ятниця і анонс нових можливостей Google Ads

Деякі інсайти від експертів з «Google Україна» та анонси свіжих бета-тестів Google Ads

Контекстна та медійна реклама Консалтинг та аудіт
V означає Vоронка: аналізуємо чинники зростання продажів
V означає Vоронка: аналізуємо чинники зростання продажів

Які базові стратегії маркетингу можна побудувати на моделі 4V: volume, velocity, value, variability

Консалтинг та аудіт Аналітика