Аналіз конкурентів в інтернет-маркетингу

В інтернет-маркетингу не існує типового дослідження конкурентів, яке б підійшло для будь-якої компанії. Це вивчення індивідуального набору параметрів інших гравців ринку, значущих у даному конкретному випадку.

Якщо говорити про аналіз конкурентів в інтернет-маркетингу, то предметом дослідження є швидше інструменти, які вони використовують – сайт, стратегія просування в пошукових системах, кампанії контекстної реклами тощо. Після аналізу окремих інструментів вивчається глобальна стратегія інтернет-маркетингу конкурента – як інструменти і в якому співвідношенні використовують конкуренти.

Також важливо звернути увагу на позиціонування конкурентів – яке повідомлення глобально вони транслюють своїй цільовій аудиторії і хто, власне, їхня цільова аудиторія. І не варто забувати, що аналіз конкурентів в Інтернеті – це джерело нових ідей, ви побачите маленькі хитрощі, специфічні способи просування і фішки конкурентів, які можна використовувати і вам.

Що можна аналізувати

Сайт. Як конкуренти залучають цільову аудиторію на сайті, як переконують стати їхніми клієнтами, на яких перевагах продукту акцентують увагу.

Стратегія пошукового просування. Існує чимало інструментів, які дозволяють дізнатися про ті запити, за якими просуваються ваші конкуренти, де і які посилання вони розміщують та інші подробиці.

Контекстна реклама. Можна проаналізувати тексти оголошень конкурентів, запити, за якими вони показуються, ставки, які вони призначають. Для цього також існує чимало онлайн-сервісів.

Email-маркетинг. Корисно підписатися на розсилки конкурентів, оформити замовлення в інтернет-магазині, залишити заявку – щоб проаналізувати їхні листи і контент, який вони надсилають своїм підписникам.

PR-активності. Іноді дуже корисно розуміти, які матеріали і на яких ресурсах розміщують ваші конкуренти. Такі публікації легко знайти за назвою компанії, адресою сайту та іншими контактними даними.

Вивчаючи сайти й рекламні канали своїх конкурентів, ви будете в курсі поточної «розстановки сил» у вашій ніші та зможете ухвалювати правильні рішення стосовно своєї стратегії інтернет-маркетингу. Якщо проводити аналіз конкурента з певною періодичністю, ви накопичите хорошу статистику розвитку вашого ринку в онлайн і складеться схема використання інтернет-маркетингу в вашій ніші.

Чому це важливо

Щоб виграти бій, треба вивчити. Для побудування ефективної рекламної кампанії необхідно ретельно вивчити своїх конкурентів.

Хто ваші конкуренти, які їхні переваги і недоліки, які рекламні канали вони використовують і в якому обсязі, на яку аудиторію спрямована їхня комунікація. Володіючи цією інформацією, можна запустити справді ефективну рекламну кампанію.

Фактичним результатом роботи над проектом на етапі аналізу конкурентів є набір інструкцій з оптимізації та просування вашого сайту. Коректна реалізація технічного завдання контролюється нашими фахівцями.

Інструменти

SWOT-аналіз. Метод аналізу, який передбачає виділення чинників внутрішнього і зовнішнього середовища, які безпосередньо впливають на продукт. Ці чинники розкладаються на чотири напрями, що характеризують переваги і недоліки продукту, основні можливості росту і розвитку, загрози з боку ринку. Застосовується цей вид аналізу до продукту, конкурентів, галузі, ніші та інших структурних елементів, що дозволяє вирішити завдання стратегічного і тактичного планування, з урахуванням ризиків, можливостей росту і поточного стану продукту.

Веб-аналітика. Існують різні інструменти веб-аналітики, що дозволяють отримати дані про позиції сайтів конкурентів, запущені рекламні кампанії та їхню ефективність, публікації в соціальних мережах та інші активності.

Ручний аналіз. Ручна перевірка ключових параметрів сайтів і рекламних кампаній конкурентів нашими фахівцями. На основі аналізускладається набір конкретних рекомендацій, які вирішують завдання вашого проекту.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу