Суть у тому, що ресурс Marketing Goals буде допомагати визначати, які напрями і стратегії обирати в рекламі, які оголошення будуть краще працювати для певного бізнеса.
На сайті можна отримати корисну інформацію про успішні кампанії, нові рекламні продукти, а також різноманітні мануали. Зараз він доступний лише англійською, поки не повідомляється, чи будуть доступні інші мови.
Дані з сайту можуть бути застосовані клієнтами, які лише виходять на онлайн-ринок і для яких важливо оцінити рентабельність інвестицій в продукт. В цілях економії бюджету і уникнення зайвих витрат з’явилася можливість оцінити й обрати варіант оголошень і рекламних кампаній в цілому, який підходить найбільше, залежно від поставлених цілей.
Також сайт буде корисний для тих клієнтів, які хочуть розкрутити бренд чи збільшити продажі. Наслідуючи досвід успішного просування в ніші, можна буде пришвидшити досягнення перших результатів від рекламних кампаній і скоротити тестові процеси над проектом.
В результаті з більшою вірогідністю новий сайт простимулює розвиток інтернет-маркетингу і створення більш ефективних рекламних кампаній, які будуть приносити користь як рекламодавцям, так і клієнтам.