21 червня в Києві пройшов форум бізнес- і IT-лідерів, організований компанією Terrasoft – одним з найбільших в світі розробників CRM-рішень. Ми зібрали для вас кілька ключових думок, інсайтів і особистих думок провідних гравців онлайн-ринку.
-
Продажі: користувач в результаті все одно контактує з брендом через людину, тому Apple інвестує колосальні кошти в продавців-консультантів.
-
Омніканальность: в середньому на одного споживача сьогодні доводиться до 12 каналів комунікації з брендом. Необхідно використовувати кожен з них.
-
Персоналізація: особисті бренди знову стають важливіше брендів корпорацій.
-
Володимир Цой (MTI): ми покоління Х. І я сподіваюся, це X як ікс, а не Х як ха. ха.
-
Андрій Федорів (FEDORIV Hub): щоб вийти із зони комфорту, потрібно спочатку увійти в зону комфорту - а у нас грошей немає.
-
Інновації:на українському ринку вже відбулася битва хот-догів проти капучино. Споживачеві постійно потрібен новий креатив.
-
Ефективність: не можна зупинятися ні на хвилину, щоб досягти успіху. Краще робити погано те що потрібно, ніж добре те, що не потрібно.
-
Кирило Куницький («Бізнес-Конструктор»): в сучасному бізнесі ти або швидкий, або мертвий.
-
Client care: сновні причини втрати клієнтів - це або неякісний продукт, або неякісний сервіс, або у вас немає продуктів на upsale.
-
Своєчасність: контент потрібен на кожен день. Дуже складно продати живу ялинку 2 січня.
-
Teamwork: ключ до успіху будь-якого бізнесу - це команда. Подумайте, кого з ваших співробітників ви б заново взяли на роботу?
-
Бізнес-кунгфу: мислити як маркетолог - діяти як стартап
В цілому, це був грандіозний івент для більш ніж 2000 підприємців, стартаперів та маркетологів, з якісним контентом, чітким регламентом і мінімум реклами. Так тримати!