8 ТРЮКІВ, ЯКІ ДОПОМОЖУТЬ ЗАПУСТИТИ УСПІШНУ РЕКЛАМНУ КАМПАНІЮ НА YOUTUBE

Сучасний рекламодавець не стоїть на місці – він розвивається і невпинно вдосконалюється. Він прагне осягнути секрети і нові можливості впливу на користувачів. До того ж такі маніпуляції стали настільки звичною і повсякденною частиною нашого життя, що ми перестали їх помічати.

Одним із дієвих прийомів розповсюдження потрібної нам інформації є відеореклама. Для того, щоб задовольнити бажання клієнта, ми пропонуємо різні джерела, в тому числі використання найбільшого відеомайданчика світу – YouTube.

1. Чому потрібно запускати рекламу на YouTube?

Причина #1: Величезна аудиторія

  • Аудиторія YouTube – більш ніж мільярд людей. Це майже третина всіх користувачів Інтернету. Мільярди переглядів і сотні мільйонів годин відтворення – такою є щоденна статистика платформи.
  • Серед жителів США віком від 18 до 49 років наш мобільний додаток і сайт популярніші, ніж будь-яка американська мережа кабельного телебачення.

Причина #2: Широка географія

  • Сайт YouTube локалізований більш ніж у 88 країнах.
  • Інтерфейс YouTube перекладений на 76 мов світу. 95% користувачів Інтернету можуть користуватися ним тією мовою, яка є для них рідною.

Причина #3. Зручність для мобільних пристроїв

  • Глядачі все більше дивляться YouTube з мобільних пристроїв. Середня тривалість одного сеансу перегляду в мобільному середовищі тепер перевищує 40 хвилин.
  • Мобільним пристроям належить більше половини переглядів.

Як ви бачите, YouTube – це дійсно величезна платформа, яка надає безліч можливостей для контекстної реклами. Наше завдання – зробити її максимально ефективною.

Величезні світові коропорації, як Samsung, Sony, Adidas, Nike, Apple, Coca-Cola, Pepsi тощо вже давно зрозуміли всі переваги реклами на YouTube і користуються цим, щоб утримувати позиції лідерів ринку.

Давно доведено: чим частіше людина чує про щось, тим з більшою довірою вона схильна до цього ставитися, оскільки часте повторення викликає ефект «близького знайомства».

Цей прийом дуже добре відомий маркетологам, які підчас продажу нового продукту всіма силами намагаються сповістити про нього цільову аудиторію, створюючи нагадування на кожному кроці, навіть коли потенційні покупці вже ознайомлені. В результаті, коли покупець опиняється перед вибором, він схильний зробити крок на користь не найкращого товару, а найбільш знайомого, оскільки він сприймається як добре відомий, а значить, йому можна довіряти.

В цій статті ми розглянемо можливості налаштування рекламної відеокампанії в рамках контекстної реклами.

Почему надо запускать рекламу на YouTube.jpg 

2. Ефективна реклама = Створення плану

 

Перш ніж зайнятися створенням рекламної кампанії, давайте поговоримо про ваш план!

 

Залежно від ваших КРІ та специфіки сайту, необхідно вирішити, чого саме ви хочете досягнути за допомогою відеореклами.

Чи буде вона спрямована на завантаження вашого мобільного додатку, рекламу товарів з вашого Merchant Center чи це буде загальна реклама ваших товарів чи послуг, спрямована на вашу цільову аудиторію?

 

Перш за все необхідно створити свій канал YouTube і зв’язати його з акаунтом Google AdWords. Дуже важливо також дати доступ до акаунта з усіма розширеннями, щоб у майбутньому ви змогли використовувати всі можливості для цього типу реклами.

8 трюков, которые помогут запустить успешную рекламную кампанию на YouTube

В акаунті Google AdWords зв’язок буде мати такий вигляд:

В аккаунте Google AdWords связь будет выглядеть вот так.jpg

 

Під час створення відеокампанії True-View в Google AdWords є кілька можливих типів:

8 трюков, которые помогут запустить успешную рекламную кампанию на YouTube

З можливих підтипів можна налаштувати відеокампанію, спрямовану на:

  • Встановлення мобільного додатку.
  • Покупки (Shopping Ads): щоб використовувати цей тип кампанії, необхідно акаунт Google AdWords зв’язати з Merchant Center і також мати робочий фід даних.
  • Стандартні відеокампанії.

Перш за все ви повинні пам’ятати, що будь-яка відеореклама повинна бути спрямована на просування вашого бренду, продукції чи послуг, підвищення лояльності та обізнаності аудиторії про ваш бізнес.

Ключ до успіху полягає в створенні цікавого відеоконтенту, який належить до кола інтересів вашої цільової аудиторії та в подальшому може спонукати користувачів до взаємодії з вашим сайтом.

 Ми також рекомендуємо використовувати логотип компанії в відеоролику і декілька тізерів, таких як «Детільніше», «Підписка», «Купити», «Зараз», «Завантажити».

Тривалість відеоролика залежить від обраного вами типу відеоформату. Робіть все для того, щоб ваше оголошення якомога краще запам’яталося користувачам.

Стандартний тип відеокампаній націлений на збільшення числа переглядів і конверсій, підвищення впізнаваності бренду, і більшість рекламодавців надають перевагу його використанню. Він є найбільш розповсюдженим, тому давайте розглянемо більш детально, як його використовувати.

3. Створення стандартної відеокампанії в Google AdWords.

Наразі в Google AdWords доступні такі формати відеореклами для стандартного типу відеокампаній.

Форматы видеорекламы.png

 True-View In-Stream відеоформат. Використовуючи цей формат, можна показувати рекламу до, після і під час відтворення відео на YouTube, рекламу можна пропустити через 5 секунд після її початку і таку рекламу можна  показувати на сайтах партнерів і в додатках.

 True-View Discovery (ранее TrueView In-Display) відеоформат:

8 трюков, которые помогут запустить успешную рекламную кампанию на YouTube

Показує рекламу користувачам, які шукають відео на YouTube, в результатах пошуку, в списку схожих відео, на головній сторінці, на інших партнерських відеосайтах і в додатках в КМС.

Bumper Ads:

8 трюков, которые помогут запустить успешную рекламную кампанию на YouTube

З травня цього року Google анонсував новий відеоформат Bumper Ads, який ви можете використовувати. Це короткі (до 6 секунд) ролики, які спрямовані на збільшення охоплення користувачів і просування бренду. Великі компанії, як Toyota и Coca-Cola, вже використовують такі короткі рекламні оголошення, щоб залучити нових користувачів.

Особливість:

  • Короткі оголошення, які неможливо пропустити
  • Плата знімається за кожні 1000 показів реклами (СРМ)

Незважаючи на те, що цей формат є відносно новим, він уже встиг набути популярності серед рекламодавців, оскільки це короткі й інформативні відео, їх дуже зручно показувати на всіх пристроях.

Shopping Ads. Така кампанія ідеально підійде для рекламодавців, на сайті у яких є товари. Обираючи цей тип, перш за все потрібно впевнитися, що ваш від даних доступний і акаунт Merchant Center зв’язаний з акаунтом Google AdWords.

В акаунті AdWords цей зв’язок буде мати такий вигляд:

8 трюков, которые помогут запустить успешную рекламную кампанию на YouTube 

Оголошення цього типу автоматично показуються як In-Stream формат.

Крім того, в подальшому ви можете налаштувати фільтр і рекламувати лише певні товари.

 Фильтр товаров.jpg

Товари можуть бути відображені безпосередньо в відео, це стимулює користувача до купівлі та має справді цікавий вигляд.

Дуже ефективно налаштовувати таку кампанію з таргетингом на ремаркетинг аудиторії, щоб показати користувачам ті товари, які вони переглядали на вашому сайті раніше, і повертати їх на сайт.

8 трюков, которые помогут запустить успешную рекламную кампанию на YouTube

8 трюков, которые помогут запустить успешную рекламную кампанию на YouTube

 

4. Додайте інтерактивні елементи в ваші відеооголошення. 

Коли у вас уже створена відеокампанія, настав час зробити ваше оголошення.

Багато рекламодавців забувають про інтерактивні елементи відеореклами, які можуть мати позитивний вплив на лояльність ауиторії та стимулювати користувачів до взаємодії з вашою рекламою.

Ці елементи можуть допомогти зробити ваше оголошення більш помітним, тож чому б вам не почати їх використовувати?!

Розглянемо Call-to-Action overlay (Заклик до Дії)

Текстові оверлеї дуже популярні серед рекламодавців. Вони дають можливість підвищити впізнаваність бренду і залучити користувачів, які переглядають відео в інтернеті.

Попередньо слід додати відеоі далі налаштувати оверлей:

Добавление оверлея.jpg

Наступний етап:

8 трюков, которые помогут запустить успешную рекламную кампанию на YouTube

Як відображається в відеоролику:

Отображение оверлея.jpg

Супутній банер. Супутній банер являє собою зображення або групу зображень, як з’являються поряд з оголошенням, яке використовується лише з In-Stream оголошеннями.

Ви повинні знати, що за замовчуванням супутній банер автоматично генерується, виходячи з відео на вашому каналі YouTube.

Ми рекомендуємо використовувати автоматично згенерованиий файл, який простіше інтегрувати для настільних комп’ютерів і мобільних пристроїв

8 трюков, которые помогут запустить успешную рекламную кампанию на YouTube 

Налаштування кінцевих заставок (End Screen). Кінцеві заставки роблять рекламу більш інтерактивною, можуть допомогти вам досягти ваших цілей, спонукаючи глядачів здійснити взаємодію, таку як встановлення мобільного додатку чи купівля товарів.

Заставка з’являється протягом кількох секунд після того, як відео завершило відтворення.

Вони створюються автоматично на основі даних вашої кампанії. Також кінцеву заставку можна вимкнути під час створення відеооголошення. 

На сьогодні цей інтерактивний елемент доступний для рекламних відеокампаній типу In-Stream і в кампаніях, орієнтованих на встановлення мобільного додатку.

 End Screen.png 

5. Використовуйте таргетинг на відео правильно

Показуйте свої оголошення людям, які вже зацікавлені чи можуть бути зацікавлені в ваших товарах чи послугах.

Це можуть бути користувачі, які відповідають образу вашого потенційного покупця.

8 трюков, которые помогут запустить успешную рекламную кампанию на YouTube

 

Як і в контекстно-медійній мережі Google, ви можете таргетувати ваші рекламні ролики на користувачів на основі їхніх інтересів, ключових слів, які вони використовували, тем, якими вони раніше цікавились, демографічних даних (стать, вік, батьківський статус), місця розміщення тощо.

Ви також можете таргетувати відео на аудиторії ремаркетингу і на подібні аудиторії (similar audience).

YouTube – це інструмент для просування бренду і привернення уваги до вашої продукції чи послуг, вивчіть його детальніше, щоб використовувати максимально релевантну аудиторію для таргетингу на відео.

Будьте уважні! Якщо ви не використовуєте жоден із вищевказаних типів таргетингу, тоді ваше відеооголошення буде показуватися лише за параметром геотаргетингу, тобто таргетинг на всіх людей в обраному вами місцерозташуванні. Також ми радимо вам використовувати такі теми та інтереси, ключові слова тощо, які ви вже використовували (або використовуєте) в контекстно-медійній мережі і які приносили хороші результати.

Щоб краще відстежувати ефективність відеооголошень, ми пропонуємо вам зробити різні групи для кожного типу таргетингу. Наприклад, якщо ви створили відеокампанію типу In-Stream, то краще створювати групи для різних сегментів як «інтереси» чи «теми».

8 трюков, которые помогут запустить успешную рекламную кампанию на YouTube 

6. Використовуйте відеоремаркетинг

В Google AdWords є можливість створювати відеокампанії ремаркетингу, який пропонує чудову можливість показувати рекламу користувачам, які, наприклад, уже були на вашому каналі раніше або бачили ваші ролики.

Для кампанії ремаркетингу необхідно створити спеціальну аудиторію в загальній бібліотеці:

Видеоремаркетинг.png

 

Потім виберіть тип списку ремаркетингу, якому ви надаєте перевагу. Важливо, щоб ви були націлені на спеціальну аудиторію користувачів, які відвідали сторінку каналу і тих, хто підписався на ваш канал:

 Новый список ремаркетинга.png 

7. Ваші відеооголошення дуже часто показуються – що далі?

 Ми всі розуміємо, що реклама часто може дратувати користувачів. Щоб уникнути такої ситуації, ми рекомендуємо вам налаштувати «Обмеження частоти показів» у налаштуваннях відеокампанії.

 Для забезпечення максимального охоплення необхідно тримати межу між 2-3 переглядами на тиждень для унікального користувача. 

8 трюков, которые помогут запустить успешную рекламную кампанию на YouTube

Обмеження частоти показів дає можливість обмежити число показів оголошення одному і тому ж користувачу. Це може допомогти вам зосередитися для показів ваших оголошень на нових користувачів, допоможе розширити вашу аудиторію.

8. Ротація оголошень

Налаштування ротації оголошень визначають частоту показу одних активних оголошень всередині групи оголошень відносно інших.

 Якщо в групі декілька оголошень, вони чергуються, оскільки неможливо показати більше одного оголошення з вашого акаунта за один раз. Налаштування ротації оголошень дають можливість обрати, які оголошення будуть показуватися частіше за інші з тої ж групи. 

8 трюков, которые помогут запустить успешную рекламную кампанию на YouTube

Спробуйте обрати тип ротації для оголошень, яка найкраще підійде вам. Далі розглянемо методи показу оголошень:

 Методы показа.png

 

На сьогодні їх два типи, вони впливають на витрату коштів.

Пришвидшений показ дає можливість показувати ваші оголошення настільки часто, наскільки це можливо. Тим не менш, цей метод краще використовувати обережно, оскільки це напряму впливає на витрати бюджету. Краще встановити денний бюджет вашої кампанії, щоб уникнути надмірної витрати бюджету.

Рівномірний показ використовується за замовчуванням: при використанні цього методу оголошення показуються рівномірно протягом доби, щоб усі кошти не були витрачені вже на початку дня.

Головні рекомендації:

  • Перед запуском будь-якої рекламної кампанії необхідно поставити певні цілі, мати чіткий план і уявлення стосовно того, що саме ця кампанія може дати вам, наприклад, принести велику кількість трафіку, велику кількість конверсій тощо. Важливо перевірити основні налаштування рекламного акаунта, такі як мова, обмеження частоти показів, місцерозташування, метод показу, таргетинг на відео тощо.
  • Пам’ятайте, що слід виключати нерелевантні місця розташування, пошукові запити, після запуску кампанії й аналізу трафіку. Додайте інтерактивні елементи в оголошення (супутній банер, оверлей із закликом до дії, тощо), які будуть підштовхувати користувача до взаємодії з вашим відеооголошенням.
  • Протягом перших 3-4 днів кампанії зробіть ваші ставки вище на 50% від запланованого СРV (Cost per View), щоб досягти кращих результатів. А через чотири дні після запуску знизьте максимальну ставку. Це допоможе побачити потенціал кампанії та дасть базу для успішного старту.

Стаття розміщена на ресурсі https://www.seonews.ru 

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу