5 трендів 2019 року в інтернет-маркетингу

Початок року - завжди головний біль для маркетологів. Вони борються за рекламні бюджети, освоюють нові інструменти і намагаються відстежити, які тенденції інтернет-маркетингу будуть відігравати визначальну роль в 2019 році. Роблячи вибір слідувати модному тренду або ігнорувати його, ви визначаєте, наскільки успішно будуть реалізовані ваші плани по збільшенню конверсії та створення зворотного зв'язку зі своєю цільовою аудиторією.

Деякі тренди, є тільки технічними, відкривають онлайн-бізнесу нові можливості. Вони масштабуються на цільові ринки, пропонуючи інтернет-магазинам новий функціонал для збільшення охоплення, трафіку і конверсій. Інші тренди продовжують розвивати механіки персоналізації, переводячи продажі і контент-маркетинг на новий рівень креативності.

1. Ідіть у мобайл

Згідно з дослідженням Promodo, мобільний трафік в інтернет-магазини продовжує рости, впевнено обганяючи десктопний. При цьому число транзакцій з комп'ютера в 2 рази вище, ніж з мобільних пристроїв, що, ймовірно, пов'язано з тим, що користувачі звикли шукати товари на ходу зі смартфонів, завершувати покупку вже вдома, з ПК.

При цьому дохід, як можна бачити, приблизно на третину формується і з мобільного трафіку теж, тому ретельно продумайте стратегію вашого просування в мобайл. Для цього дайте відповідь на ряд питань:

  • чи не застарів функціонал вашого сайту для перегляду і покупки з девайсів?

  • що для вас більш актуально - адаптивний дизайн або мобільна версія?

  • чи можете ви застосувати AMP-сторінки на вашому сайті?
  • що ви можете поліпшити на своєму сайті з точки зору мобільних пристроїв?

  • чи є на сайті ключові слова, призначені для мобільного пошуку?

Оскільки все більше B2B-покупців використовують смартфони для ведення бізнесу, наявність мобільної версії збільшує кількість часу на сайті і знижує показник відмов. Також це дозволяє скоротити загальний час завантаження сайту, що є додатковим фактором ранжирування. Згідно з Forbes, пошукова видача Google віддає перевагу оптимізованим під мобільні пристрої ресурсам.

Щоб виставити пріоритет для мобільних пристроїв в налаштуваннях вашого сайту, перегляньте аналітику даних і перегляньте мобільну статистику за минулий рік. Використовуйте їх, щоб підвищити якість присутності бренду в мережі, використовуючи ключові терміни, які клієнти використовують для пошуку вас. Очистіть старий контент і збільште загальну продуктивність сайту, пам'ятаючи про мобільні пристрої в якості драйвера контенту. Пам'ятайте, що потенційні клієнти хочуть отримати єдиний онлайн-інтерфейс на будь-якому пристрої, тому зробіть це простіше.

2. Перегляньте свою SEO-політику

Довгі ключові слова (longtail-запити) дозволяють дізнатися інтереси цільової аудиторії. Коли ви знаєте фрази, які вона використовує, набагато простіше з'єднати крапки з загальними способами пошуку вашого бренду і пропозицій.

На додаток до надання шаблонів пошуку покупця, SEO та довгі ключові слова можуть відрізнятися для мобільних пристроїв. Подумайте про це: коли ви поспішаєте і використовуєте смартфон, ви вводите інші, більш короткі ключові слова, ніж коли ви перебуваєте за зручним столом? Мобільні пристрої також спрощують підвищення ставок відкритості для персоналізованого маркетингового контенту, а це означає, що формулювання, яке додано в охоплення контенту, також повинно бути актуальним.

Фокус на «дліннохвостних» запитах, є ключем до успішної пошукової оптимізації. І хоча ці запити генерують менший обсяг трафіку, ніж загальні запити, вони призводять цільових відвідувачів, які шукають саме те, що ви пропонуєте.

Згідно з даними онлайн-сервісу Ahrefs, 70% всього пошукового трафіку виходить від longtail-запросовов. Користувачі, які використовують їх в пошуку, більш схильні завершити покупку, оскільки зазвичай шукають конкретний товар.

Щоб підвищити ефективність сайту, оптимізуйте кожну його сторінку за допомогою довгих довгих ключових слів, щоб підвищити релевантність і результати пошуку. Розгляньте можливість використання ключових слів латентної семантичної індексації (LSI) - слів або фраз, які семантично пов'язані один з одним і часто зустрічаються разом на сторінці тексту, але не обмежуються синонімами або ключовими словами з аналогічними визначеннями.

Якщо коротко, LSI-слова допомагають створювати контекст без методів заповнення ключових слів і підвищують ймовірність отримання точних результатів різними рядками пошуку.

Сама роль LSI полягає в тому, що вони допомагають пошуковим системам більш точно розуміти зміст бренду і спрощують голосовий ШІ для надання якісних результатів пошуку. Відповідно до розвитку голосового пошуку ключові слова LSI ставатимуть все більш важливими і цінними. Деякі аналітики також говорять, що до 2020 року близько 50% всіх пошукових запитів буде здійснюватися за допомогою голосового пошуку.

3. Розвивайте візуальний контент

Сила відео продовжує домінувати, хоча маркетологи B2B все ще вивчають способи його використання, які знаходять відгук у їх аудиторії. Насправді, за прогнозами Cisco, до 2021 року більше 80% всього інтернет-трафіку припадатиме на відео. Це означає, що брендам безумовно потрібна стратегія нарощування і просування відеоконтенту.

Відеоконтент можуть дивитися з будь-якого пристрою, що збільшує час на сайті і може чітко продемонструвати, чому варто продукт або послуга. Це те, що робить відео таким потужним інструментом для освіти і конверсій. За даними Forbes, 90% клієнтів говорять, що відео допомагає їм приймати рішення про покупку, а 64% клієнтів говорять, що перегляд відео підвищує ймовірність їхньої покупки. Для інтернет-маркетологів це ознака того, що прийшов час переглянути свою контентную політику в бік збільшення частини відео.

Щось з уже існуючого контенту може бути оновлено за допомогою відеороликів. Так, ви можете показати ваш бізнес з точки зору клієнтів та лідерів думок, щоб створити більш доброзичливий образ бренду. Приклад такого «олюднення» можна побачити, наприклад, в нашому кейсі з просування найбільшого українського маркетплейса Rozetka.ua.

Використання відео з живими людьми допоможе вам не тільки заволодіти увагою клієнтів, але і збільшити трафік на ваш YouTube-канал. Пізніше ви зможете використовувати ці ролики на виставках або в соцмережах, щоб розширити можливості свого сторітеллінга. Так ви дозволите вашій аудиторії дізнатися про вас більше.

Важливо! Створюючи відео, врахуйте, що далеко не всі ваші потенційні глядачі переглядатимуть зі звуком або при повній гучності.

4. Використовуйте шаблони, щоб заощадити час

Коли справа доходить до контент-і тайм-менеджменту, ручне управління впевнено програє шаблонним digital-рішенням. Вони допомагають ефективно спланувати різноманітний контент, (включаючи відео, соціальні мережі та ін.) Таким чином, щоб швидко отримати зворотній зв'язок і визначити, якого роду взаємодії віддають перевагу потенційні клієнти.

Найпростіший спосіб скласти свого роду дорожню карту контенту, контенту який публікується - це розробити рубрикатор. Він є таблиця з диверсифікацією контенту за типом і майданчикам. Вона може містити наступні поля:

  • тип контенту, який публікується;

  • ступінь його популярності у вашій ЦА;

  • канали, які використовуються для розміщення і просування;
  • основний зміст, тональність і теми постів;

  • шаблони заголовків;

  • основний меседж, який в намаєтесь донести;

  • частота розміщення постів і відеороликів;

  • цільові дії користувачів після прочитання/перегляду -повинні безпосередньо відповідати вашим цілям.

Мабуть, однією з найбільш популярних систем планування контенту в соцмережах є Hootsuite. Подібні платформи дозволяє інтернет-маркетологам аналізувати свої успіхи у часі і використовувати отримані дані для більш детального планування майбутньої маркетингової стратегії.

 

Щоб отримати максимум з застосування шаблонів, регулярно переглядайте існуючі стратегії і оцінюйте їх успішність. Це простий і дієвий спосіб визначити адекватність докладених зусиль до отриманим результатів. Питання полягатиме лише в тому, які метрики є ключовими для вашого бізнесу, до яких їх значень ви прагнете, і ряд яких кроків вживаєте по їх досягненню.

5. Розвивайте персоналізацію

Однією з ключових завдань у ecommerce-продажах - не просто залучати нових клієнтів, а й утримувати існуючих. Проведене нами дослідження ecommerce-сайтів Центральної та Східної Європи показує, що їх повторні клієнти генерували на 15% доходу в 2018 році. За рахунок того, що на їх залучення не потрібно витрачати додаткові рекламні бюджети, їм набагато легше і дешевше продавати свої продукти, і тоді такі покупці можуть генерувати до 80% доходу.

Незалежно від того, які інструменти digital-маркетингу ви використовуєте для свого просування, ваших клієнтів більше цікавить, чому вони повинні вибрати саме ваш продукт. Тоді завдання полягатиме в тому, щоб дізнатися вподобання своєї ЦА, вивчити звичні їй способи комунікації, і забезпечити супровід протягом усього шляху користувача до покупки.

Автоматизація не означає суто технологічний підхід до спілкування або повна відсутність особистого контакту з клієнтом. Знайдіть індивідуальний підхід до нього на кожному з етапів воронки продажів, і ви гарантовано отримаєте кредит довіри.

Так, наприклад, відправка персоналізованих листів, налаштованих індивідуально під певного одержувача за допомогою big data, дозволить вам налагодити комунікацію зі своєю цільовою аудиторією і збільшити їх лояльність до бренду. Така кастомізація поштових розсилок продемонструє вашу увагу до кожного користувача і допоможе конвертувати його в постійного покупця.

Наостанок

Щоб зробити маркетингову стратегію ефективної в 2019 році, розгляньте свій бренд з точки зору клієнтів, а потім застосуйте відповідний тренд, щоб завоювати їхню довіру. І незалежно від того, які тренди 2019 здаються найбільш привабливими, зосередьтеся на тих, які найкраще підходять вам для збільшення охоплення та зростання продажів.

Об'єднання нових тенденцій з уже працюючими інструментами має вирішальне значення для успішного ведення бізнесу і вимагає перегляду щороку. Це допомагає брендам визначити, наскільки важливі ті чи інші тренди онлайн-бізнесу у вашій галузі, щоб максимально ефективно використовувати їх в новому році році при оновленні маркетингової стратегії.

Кращий спосіб зробити це - бути відкритим до нових трендів, тримаючи в розумі існуючу маркетингову стратегію і бізнес-завдання. Коли власники ecommerce бачать, куди рухається ринок, їм легше впровадити в свої бізнес-процеси нові технології, які дозволять компанії вийти на новий ринок і збільшити конверсії.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу