5 способів оптимізувати кампанію в Google Shopping

Чим корисні для бізнесу товарні оголошення в Google

В цьому році маркетологи великих ecommerce-компаній широко адаптували свої digital-стратегії, виділяючи більше бюджету в товарні оголошення, які відображаються в пошуковій видачі Google (PLA - Product Listing Ads). Особливо поширеною ця практика стала для таких товарних категорій, як одяг, побутова техніка і електроніка. Виглядають вони наступним чином:

 

Щоб не бути голослівними, звернемося до даних з Adthena Search Advertising Report 2018. Згідно з цим дослідженням, текстові оголошення які переважають в онлайн-рекламі, американські компанії виділяють в середньому 76,4% загальних пошукових бюджетів на рекламу в Google Shopping і залучають з її допомогою більш 85% кліків.

У свою чергу, британські компанії виділяють на таку рекламу 82% бюджету і заробляють до 88% кліків:

Що стосується мобільної реклами, рітейлери також слідують загальній тенденції і інвестують в основному в кампані Google Shopping.

Як бачимо, PLA-кампанії є одним з головних інструментів пошукового маркетингу в цьому році. Далі ми розберемо 5 способів, як збільшити кількість конверсій за допомогою оптимізації ваших рекламних кампаній.

1. Оптимізувати заголовки товарів

Зазвичай назви продуктів, які відображаються в результатах пошуку, завантажуються зі сторінки продукту на вашому веб-сайті, тому такі рекомендації краще реалізувати перш, ніж ви вирішите запустити рекламну кампанію в Google Shopping.

Тема є одним з найважливіших елементів оголошення. Переконайтеся, що ви включили в нього найактуальнішу і корисну інформацію. Існує багато варіантів структурування назв, але ми вибрали найбільш ефективні з них.

Починати краще з назви бренду або типу продукту - залежно від частоти запитів вашої цільової аудиторії. Потім вкажіть категорію, модель, колір і розмір. Не забувайте, що в пошуковій видачі Google видно тільки 3-5 слів, особливо якщо список продуктів знаходиться зверху. Ще кілька слів клієнти будуть бачити в товарних оголошеннях в правій частині сторінки результатів пошукової системи.

Опис продукту також підтягується в фід оголошення з вашого сайту. Ось чому слід продумати його зміст. В ідеалі це має бути коротка, виразна і корисна інформація з такими характеристиками товару, які користувачі не можуть вважати тільки з його фото. Наприклад, це може бути матеріал, технічні характеристики, шаблон, параметри або розміри (якщо ваша сфера - мода і стиль).

2. Розділіть ваш загальний фід на групи і стежте за ставками

Якщо ви коли-небудь запускали PLA-кампанію, то знаєте, що таке загальний фід. Це означає, що всі продукти, які ви хочете рекламувати через Google Shopping, завантажуються в рамках однієї кампанії. Ідеальне рішення для бізнесу - попросити розробників налаштувати автоматичне оновлення фіда в Merchant Center один раз в день, щоб встигати за змінами на вашому сайті.

При цьому ви можете створювати окремі групи для кожної категорії продуктів (або брендів) і включати їх в різні кампанії. Так ви зможете аналізувати статистику кожної категорії і змінювати ставки, якщо будь-яка з них демонструє кращі результати.

Ви також можете вибрати різний рівень пріоритету для кожної з кампаній. Наприклад, для загальної кампанії товарного фіда краще встановити низький пріоритет, а для категорійних кампаній або окремих товарів - більш високий.

Пріоритет рекламних кампаній не впливає на те, як Google визначить релевантність тієї чи іншої сторінки в конкретному пошуковому запиту. Замість цього виставлене значення обов'язково повідомить Google, яка з кампаній налаштована під відповідний товар, якщо він входить відразу в кілька з них.

3. Використовуйте стратегії автоматичного призначення ставок

Автоматизовані ставки потрібні, щоб спростити роботу PPC-фахівців. Вони допоможуть оптимізувати рекламні витрати і досягти поставлених цілей, використовуючи розширене машинне навчання.

В Google Shopping ви можете використовувати три типи автоматизованих стратегій:

  • прості автоматичні - призначені для максимізації кліків;

  • напівавтоматичні - спрямовані на збільшення конверсій при збереженні контролю над ставками;

  • призначені для отримання найбільшої кількості конверсій і підвищення окупності витрат на рекламу (ROAS).

Як працюють автоматичні стратегії в Google Shopping?

Автоматичне встановлення ставок передбачає відстеження ефективності ваших торгових кампаній (статистика результатів пошуку, час активності і т. Д.) І встановлення ставок для кожної групи відповідно до їх популярністі і вашим цілями.

Наприклад, система може відстежувати, яка товарна категорія є найбільш затребуваною серед користувачів, і збільшувати ставки для цієї групи каналів. Або навпаки - зменшувати ставки для непопулярних категорій. Тому якщо ви визначите свій денний бюджет, наприклад, в 30 $, цей інструмент оцінить найбільш підходящу аудиторію вашої кампанії, щоб вийти на максимальний обсяг продажів.

Якщо ви хочете налаштувати цільове значення ROAS для своєї торгової кампанії, переконайтеся, що включили відстеження конверсій і визначили вартість кожної з них. Така стратегія більше підходить для кампаній, які просувають товарні групи з понад 200 кліками в тиждень.

На жаль, автоматичні стратегії не є панацеєю. У деяких ринкових нішах вони показує високі результати, а в інших можуть бути збитковими. З досвіду наших фахівців, чим вище середній чек, тим ефективніше працює цей інструмент.

Єдиний спосіб зрозуміти, чи підходить вам автоматична стратегія призначення ставок - протестувати її.

4. Слідкуйте за цінами

Кампанія в Google Shopping може бути більш успішною і в разі низьких цін. Для більшості користувачів ціна товару важливіше картинок, тому якщо ви добре вивчили своїх конкурентів і виявили, що ваші товари дешевше, ніж в середньому по ринку - PLA-кампанії вам ідеально підходять.

Не забувайте вказати знижки на картці продукту в пошуковій видачі або згадати безкоштовну доставку і спеціальні пропозиції. Ці функції заволодіють увагою користувачів вашого інтернет-магазину і підвищать ймовірність покупки.

5. Дотримуйтесь правил здорового глузду

Є кілька вимог Google для PLA-кампаній:

  • Переконайтеся, що клієнти можуть оплачувати продукт на вашому сайті без живого спілкування з менеджерами.

  • Переконайтеся, що ви вказали детальну інформацію про умови повернення. Недостатньо просто вказати, що клієнт може повернути продукт на загальних умовах.

  • Переконайтеся, що у вас є доставка «до дверей».

  • Переконайтеся, що на ваших зображеннях немає водяних знаків

  • Переконайтеся, що ціна і доступність ваших продуктів в пошуковій видачі збігаються з інформацією на вашому веб-сайті. Якщо дані різняться, ваш акаунт може бути заблокований.

Яких оновлень Google чекати бізнесу

Зараз Google працює над своїм інструментом Google Auctions, який покликаний допомогти роздрібним торговцям розміщувати свої продукти в Google Express, Google Search і Google Assistant. Крім того, він дасть ecommerce-проектам істотні переваги, на кшталт Pay-per-sale замість Pay-per-click.

Але перш за все ця послуга буде корисна покупцям. Вони отримають універсальну картку для покупок, на якій будуть міститися платіжні дані - з її допомогою можна буде розплачуватися за покупки в Google Shopping. Google також хоче поліпшити рекомендації, засновані на перевагах клієнта, додати функцію покупки в один клік і таким чином поліпшити процес доставки.

Сьогодні цей інструмент доступний тільки для обраних рітейлерів з США, але кожен бажаючий приєднатися до бета-тесту може подати заявку на участь тут.

Наостанок

Реклама в Google Shopping в цьому році стала лідером серед інструментів пошукового маркетингу для ecommerce. В середньому, американські компанії витрачають більше 75% свого маркетингового бюджету на цей канал, а британські - до 82% всіх рекламних витрат.

Це ідеальний інструмент для ecommerce-проектів, що мають більш низькі ціни на ринку. Google Shopping також стане вигідним рішенням щодо оптимізації рекламних кампаній для будь-якого інтернет-магазину, незалежно від ринкової ніші.

Спробуйте розділити свій загальний товарний фід на категорії. Виставте їх пріоритет за релевантністю або популярності серед аудиторії. Дайте завдання команді розробників налаштувати автоматичне оновлення фіда в Merchant Center принаймні раз в день, щоб відповідати всім оновлень сайту. Намагайтеся, щоб заголовки та описи ваших товарів були зрозумілими і інформативними - це єдині ключові слова, доступні для PLA-кампаній. Увімкніть автоматичне призначення ставок - це допоможе вам оптимізувати їх і досягти ваших маркетингових цілей. Переконайтеся, що відповідаєте всім вимогам Google, щоб уникнути блокування вашого профілю.

Якщо ви хочете встановити або поліпшити текстову рекламну кампанію - зв'яжіться з нами, і ми знайдемо для вас оптимальне рішення.

 

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу